کد خبر: ۳۴۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 16 December 2016
تابناک گیلان / راز موفقیت و خانواده آدرس و شماره تلفن و تماس مطب پروفسور مجید سمیعی 
 

majidsamii2-560x373

 

مطب تهران:
ولی عصر – بالاتر از میدان ونک – خیابان یاسمی – بیمارستان خاتم الانبیا
۰۲۱۸۸۸۸۴۰۴۰


در کشور آلمان:
rudolf-pichlmayr-str. ۴ international neuroscience institute hannover ۳۰۶۲۵
تلفن آلمان:
hannover, germany telephone:
(۵۱) ۱۲۷۰۹۲۷۰۰
fax: (۵۱) ۱۲۷۰۹۲۷۰۶

Auch der ehemalige Preisträger Prof. Dr. Dr. h.c. mult. Madjid Samii war unter den Gästen. Er kam mit Sohn Amir (links) und seiner Frau Mahshid.

مجید سمیعی Majid Samii (متولد ۲۹ خرداد ۱۳۱۶ در شهر رشت از خاندان سمیعی) پزشک و جراح مغز و اعصاب سرشناس ایرانی است. او در حال حاضر ریاست بیمارستان خصوصی علوم عصبی هانوفر در آلمان را بر عهده دارد که خود بنیان گذار آن بوده است.
وی در زمینهٔ تورم مغز و ترمیم و بازسازی جراحی دستگاه عصبی محیطی مطالعات مهمی انجام داده و بیشترین اعمال جراحی روی تومورهای موسوم به «نورینوم آکوستیک» را داشته است.

سمیعی شاگردان زیادی تربیت کرده است که در کشورهای مختلف جهان به فعالیت در زمینه جراحی مغز و اعصاب مشغول هستند و هر ساله کنفرانسی را به افتخار سمیعی در یکی از کشورها برگزار می کنند. او در حال حاضر نیز بسیار فعال بوده، عمل های جراحی سنگین در قاعده مغز را انجام می دهد و در اغلب کنگره های جراحی مغز و اعصاب جهان بعنوان سخنران مدعو شرکت می کند.
سمیعی در ۱۰ مهر ۱۳۹۰ به دریافت عنوان استاد افتخاری دانشگاه تهران نائل شد. او همچنین در سال ۲۰۱۴ از سوی آکادمی جهانی جراحان مغز و اعصاب عنوان برترین جراح مغز جهان را به خود اختصاص داد.

تحصیلات پرفسور سمیعی

مجید سمیعی از مادری شیرازی و پدری رشتی و در شهر تهران زاده شد، پس از عزیمت خانواده از تهران به رشت و اقامت در محله تلفنخانه (بحرالعلوم) این شهر وی تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در دبیرستان شاهپور رشت به پایان رسانید. و سپس عازم آلمان گردید. رشته های زیست شناسی و پزشکی را در دانشگاه یوهانس گوتنبرگ شهر ماینتس به پایان رسانید و سپس دورهٔ تخصص جراحی مغز و اعصاب را زیر نظر پروفسور کورت شورمن شروع کرد و در سال ۱۳۴۹ به اخذ درجهٔ تخصص در این رشته نایل آمد.
وی کار علمی را با سمت استادیاری و معاونت بیمارستان جراحی مغز و اعصاب آغاز کرد. پس از چندی سرپرستی بخش جراحی مغز و اعصاب اطفال را به عهده گرفت. در سال ۱۳۵۱ به اخذ درجهٔ پروفسوری جراحی مغز و اعصاب از دانشگاه یوهانس گوتنبرگ نایل گردید.

خانواده پرفسور سمیعی ( همسر و فرزندان)

در سال ۱۳۵۰ اولین دوره از دوران آموزشی جراحی میکروسکوپی را آغاز کرد و در سال ۱۳۵۶ نخستین آزمایشگاه تمرین جراحی میکروسکوپی آلمان را با کمک بنیاد فولکس واگن تأسیس نمود.
در سال ۱۳۵۶، ریاست بیمارستان جراحی مغز و اعصاب را در شهر هانوفر به عهده گرفت در همین سال، کرسی جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه لیدن هلند به وی اعطا شد و در سال ۱۳۶۶ دانشگاه ماینتس تصدی کرسی جراحی مغز و اعصاب را به وی پیشنهاد کرد. در سال ۱۳۶۷ با قبول تصدی کرسی جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه هانوفر به کار پرداخت. از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۱ ریاست انجمن بین المللی قاعدهٔ جمجمه را به عهده داشت و در سال ۱۳۷۱ به ریاست فدراسیون جهانی انجمنهای قاعدهٔ جمجمه انتخاب شد.

افتخارات پرفسور مجید سمیعی

برای تجلیل از مقام علمی و تجربیات ارزنده وی و همچنین گامهای بلندی که در پیشرفت جراحی مغز و اعصاب برداشته است، رئیس جمهوری آلمان غربی در سال۱۳۶۷ نشان خدمت درجه ۱ دولت آلمان را به او اهدا کرد. در همین سال جایزهٔ علمی ایالت نیدرزاکسن آلمان، به پاس فعالیتهای پر ارزش وی در راه پیشرفت جراحی مغز و اعصاب به نامبرده اهدا شد. پروفسور مجید سمیعی از نخستین جراحان مغز و اعصاب بود که دست به جراحی میکروسکوپی زد. او صدها مقاله و ۱۷ جلد کتاب نوشته است. او در سال ۲۰۱۳ نیز از سوی نشریه «ورلد نویرو سرجری» عنوان «برترین جراح مغز اعصاب جهان» را دریافت کرد.

پرفسور سمیعی مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری

,majid samii,بیوگرافی پروفسور سمیعی,خانواده مجید سمیعی,[categoriy]

تصویری از INI که در شهر هانوفر آلمان واقع است.

سمیعی در دهه ۱۹۹۰ یک مرکز خصوصی بین المللی علوم اعصاب (به انگلیسی: International Neuroscience Institute) که به اختصار INI شناخته می شود، را تأسیس نمود. بنای این مرکز برگرفته از شکل مغز می باشد. این مرکز در شهر هانوفر آلمان واقع است و ریاست آن را مجید سمیعی و پسرش (امیر سمیعی) بر عهده دارند.

بیمارستان پروفسور سمیعی رشت

در اسفند ۱۳۸۷ با حضور گرهارد شرودر صدراعظم سابق آلمان در رشت ساخت بیمارستان فوق تخصصی جنرال ۴۰۰ تختخوابی پروفسور سمیعی آغاز شد. بخش جراحی مغز و اعصاب این بیمارستان با مرکز اعصاب آلمان همکاری خواهد داشت. این مرکز علاوه بر درمانی بودن فعالیت پژوهشی در زمینه مغر و اعصاب دارد. مراحل ساخت این بیمارستان در سفرهای دوره ای پروفسور سمیعی به رشت مورد بازدید و نظارت مستمر وی قرار دارد. وی این بیمارستان را الگویی برای ایران خواند که خدمات بزرگی را در عرصه مغز و اعصاب ارائه خواهد کرد و مهم ترین هدف از تأسیس بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی فوق تخصص مغز و اعصاب در رشت را علاقه به دیار خود بیان کرد.

بنیاد فرهنگ و علم گیلان

در دی ماه ۱۳۹۱ مجید سمیعی وعده داد بنیاد فرهنگ و علم گیلان در رشت تشکیل شود این بنیاد با حضور فرهیختگان و دانشمندان گیلانی سراسر جهان در رشت راه اندازی می شود. تأسیس بنیاد فرهنگ و علم، امکان تحقیقات علمی و فرهنگی را فراهم می کند و برای فعالیت های علمی جوانان گیلانی است که با کمک اساتید کشور و استان گیلان اداره می شود. سمیعی راه اندازی این بنیاد کمک و حمایت استاندار، نمایندگان مجلس و نماینده ولی فقیه استان گیلان را لازم و ضروری دانست. این بنیاد تاکنون راه اندازی نگردیده است.

مرکز تحقیقات سرطان شناسی رشت

در ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ عملیات اجرایی احداث بزرگترین مرکز تحقیقات سرطان شناسی خاورمیانه با حضور پروفسور سمیعی در رشت با هدایت وی آغاز شد. این مرکز در سایت دانشگاه علوم پزشکی لاکان رشت در مدت دو سال ساخته خواهد شد و با هدایت پروفسور سمیعی چهره ماندگار جراحی ایران و جهان و رئیس انجمن جراحان مغز اعصاب و جهان به بزرگترین مرکز تحقیقات سرطان شناسی خاورمیانه تبدیل می شود. برای ساخت این مرکز در زمینی با مساحت ۴ هکتار و زیربنای ۲۰ هزار متر مربع ۶۵۰ میلیارد ریال هزینه می شود. این مرکز برای انجام تحقیقات سرطان شناسی است و به آزمایشگاه های مجهز سرطان شناسی و سلول های مولکولی مجهز خواهد شد. سمیعی با اشاره به کلنگ احداث مرکز بین المللی سرطان خاورمیانه در رشت گفت:

مطئمن هستیم این پروژه با سایر پروژه ها متفاوت است و این مرکز در دو سال آینده با حضور همه مردم افتتاح می شود، مرکزی که اساس آن روی علم و دانش است.

سایت رسمی پرفسور سمیعی

پروفوسور سمیعی در ۵ مهر ۱۳۹۵ با مصاحبه تلویزیونی با شبکه باران در رشت انتشار سخنان و جملات مختلف منتصب به خود در سایت ها و شبکه های اجتماعی را تکذیب کرد. وی هم چنین سایت های که به عنوان رسمی به وی منتصب شده را فاقد اعتبار کرد و حضور وی در اینترنت محدود به یک صفحه تأیید شده در یوتیوب با مدیریت نوه ۱۲ ساله وی و ایمیل رسمی خود در سایت ini-hannover.de اعلام نمود.

پروفسور مجید سمیعی در سال ۱۳۴۰ با مهشید سمیعی ازدواج نمودند و دارای دو فرزند می باشند. دختر ایشان امیره سمیعیدر رشته اقتصاد تحصیل نمودند و پسر ایشان پروفسور امیر سمیعی ، پروفسور مشهور جراحی مغز و اعصاب و معاون مرکز جراحی مغز و اعصاب در موسسه بین المللی علوم اعصاب هانوفر می باشند.

رمز موفقیت پروفسور سمیعی از زبان خودش
پروفسور سمیعی در یک برنامه تلویزیونی پاسخ جالبی به سوال مصاحبه کننده دادند. پاسخی که در عین سادگی، برای دوستداران علم پر از مفهوم است.
سوال این گونه بود:
پروفسور، خیلی ها دوست دارند بدانند که رمز موفقیت شما چه بود؟ چه شد، که شما به این جایگاه رسیدید؟
پروفسور سمیعی در حالیکه لبخندی بر لب دارد، پاسخ می دهد:
« کار خاصی نکردم… هفت سالم بود که مثل همه به دبستان رفتم… پس از آن به راهنمایی… در پانزده سالگی مثل همه به دبیرستان رفتم… پس از اتمام دبیرستان مانند بسیاری از جوانان برای دانشگاه اقدام کردم… وارد دانشگاه شدم… تخصص گرفتم و تصمیم گرفتم با توجه به علاقه ام، تمام فکر و ذهنم را به شغل و تخصصم اختصاص بدهم… همین!!! »

توصیه مهم پروفسور سمیعی برای جوان ها

به همه توصیه می کنم، در دهه سوم و چهارم زندگی توجه ویژه ای به نوع غذای مصرفی داشته باشند. مصرف ماهی و غذاهای دریایی به همراه برخی از ویتامین ها از طریق غذاهای تازه مانند میوه ها و سبزی ها نقش موثری در طول عمر دارد. مطالعه و تغذیه نقش مهمی در بهبود عملکرد مغز دارد و مانع آلزایمر هم می شود. استرس، عصبانیت، فشار روحی و عصبی موجب ضعف در سیستم دفاعی بدن می شود پس باید سعی کنیم تا از این عوامل، دوری کنیم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۱
انتشار یافته: ۶۰۹
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷
ایشان افتحارایران وایرانی هستندخداسلامتشان بدارد
پاسخ ها
رمضان ادیب نژاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
بنام خدا
مادرم تومور مغزی دارد و راه آب سر مغز مسدود شده است و دکترهای زاهدان زیاد به برگشت نمیدهند واحتمال هر خطری دارد لذا از آقای پرفسور درخواست عاجزانه راهنمایی دارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
ایشان فوق العاده هستن وما به ایشان افتخارمیکنیم.
عبدالمطلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
باسلام خداپشت وپناهتان باشددکترجان دوست میدارم مثل شمابه علاقه فکری وذهنیم برسم ولی بدلیل وضعیت مالی ناتوان ازادامه تحصیل بازماندم باآرزوی موفقیت روزافزون برای دکترعزیزم بدرود
نغمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
دکتر ایران هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مامانم. خیلی حالش بده
روشن بخت
|
Australia
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
سلام اینجانب به زبان تسلط کامل داشته و علوم ازمایشگاه تخصص دارم ایا امکان دارد در کنار شما همکاری نمایم
09126767651
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
دخترم‌فلج‌مغزی‌راه‌نمیره‌تشنج‌میکنه‌چه‌تب‌داشته‌باشه‌چه‌نداشته‌باشه‌دارو‌مصرف‌میکنه‌ولی‌تشنج‌وترس‌های‌داره‌که‌کنترل‌نمیشن‌‌به‌خاطر‌داروها‌همیشه‌گیجه‌اعصابش‌بهم‌ریختس‌وداروها‌هم‌اثری‌ندارند‌‌تشنجش‌کنترل‌نمیشه‌‌
هاجریوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
سلام خدمت اقای دکتر سمیعی اقای دکتر یه خانم سی و سه ساله هستم شوهرم بر اثر مرگ مغزی عمرشو داد به شما میشه به دادم برسید احتیاج به کمکتون دارم ممنون
۰۹۱۹۳۲۸۳۲۴۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
سلام دکتر فکری برای بیماری پارکینسون بکن ممنون
اکرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
سلام جناب دکترزنی 24ساله هستم ودارای یک فرزند و 15ساله بیماری صرع دارم چندساله دنبال ادرس شماهستم وهنوزموفق نشودم
اکرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
سلام جناب دکترزنی 24ساله هستم ودارای یک فرزند و 15ساله بیماری صرع دارم چندساله دنبال ادرس شماهستم وهنوزموفق نشودم 09138999371
محمدمتین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
سلام آقای دکترپسرم دانشجوی خلبانی جنگنده اس اما مشکل مغزی پیدا کرده و آیندش در خطره ازتون خواهش می کنم به خاطر خدا ی وقت براش بذارید09389041105
خدیجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
سلام دکتر تو رو به امام رضا خواهرم ده سالش الان لال عمه جای ایران هم بردیمش یه نوبت بهمون بده که خود شما ببینیدش آخه دکترامیگن مشکل مغزش تو را به قرآن نوبت بده التماست میکنم09178431641دکتر من از یه روستا به شما پیام میدم
خدیجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
سلام دکتر تو رو به امام رضا خواهرم ده سالش الان لال عمه جای ایران هم بردیمش یه نوبت بهمون بده که خود شما ببینیدش آخه دکترامیگن مشکل مغزش تو را به قرآن نوبت بده التماست میکنم09178431641دکتر من از یه روستا به شما پیام میدم
خدیجه کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
به نام خدا سلام ون خدیجه کشاورز هستم من امسال 14سالم می شود من از نه سالگی علاقه زیادی به شغل شما داشته ام و می خواهم حتی بالاتر از شما هم بشویم من یکی از طرفداران پروپاقرص شما هستم ودر این سن هورمون هایی همچو دوپامین وچیز های زیاد دیگری از مغز می دانم تلفن۵۶۱۳۸۰۰۵
خدیجه کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
به نام خدا سلام ون خدیجه کشاورز هستم من امسال 14سالم می شود من از نه سالگی علاقه زیادی به شغل شما داشته ام و می خواهم حتی بالاتر از شما هم بشویم من یکی از طرفداران پروپاقرص شما هستم ودر این سن هورمون هایی همچو دوپامین وچیز های زیاد دیگری از مغز می دانم تلفن۵۶۱۳۸۰۰۵
خدیجه کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
به نام خدا سلام من خدیجه کشاورز هستم من امسال 14سالم می شود من از نه سالگی علاقه زیادی به شغل شما داشته ام و می خواهم حتی بالاتر از شما هم بشویم من یکی از طرفداران پروپاقرص شما هستم ودر این سن هورمون هایی همچو دوپامین وچیز های زیاد دیگری از مغز می دانم تلفن۵۶۱۳۸۰۰۵
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
باسلام خدمت جناب پرفسور سمیعی من امیر حسین 21ساله از یکی از روستا های ساری هستم حدود یک ماه پیش که تاریخ 96/1/10بود درد خفیفی در ناحیه کمر احساس کردم اما بیخیال بودم ولی صبح روز بعدش دیگه توانایی بلند شدن از رخت خواب را نداشتم خیلی درد داشتم به دکتر مراجعه کردم و با گرفتن ام ار ای متوجه دیسک در مهره های شماره L4وL5شدم غریب به یقین چهل تا امپول از قبیل (گرفتگی عضلات ،پروکسیکام،ویتامین ب12و امپول شیره ای که اسمش رو فراموش کردم )برام تجویز شد .البته قرص و کپسول هایی چون (سلکسیب200،گاباتین300،باکلوفن10و دیکلوفناک)که متاسفانه هنوز نتیجه ای نگرفتم و پای سمت چپم تا ساق درد عجیبی دارم طوری که شب تا صبح خواب به چشمم نمیاد . لازم به ذکره که دو دفعه به پزشک طب سوزنی مراجعه کردم و از ناحیه عصب سیاتیک حجامت انجام دادم.شغل من هم شش ماه اول سال کشاورزی و ششماه دوم سال نگهبانی پرورش ماهی گرم ابی میباشد خواهشی که از شما دارم کمکم کنین یک ماه و نیم از فصل کشاورزی گزشته ولی من متاسفانه نتونستم کاری بکنم اخه پدرم فوت کرده مادرم هم ازدواج مجدد کرد من به تنهایی خرج روزمره و تحصیل برادر کوچک تر خودم رو میدم خواهشن راه علاج جلو روم بزارین خدا از بزرگی کمتون نکنه و عمر باعزتی داشته باشین 09382773255شماره منه ممنون میشم راهنمایی لازم از این طریق انجام شه
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
باسلام خدمت جناب پرفسور سمیعی من امیر حسین 21ساله از یکی از روستا های ساری هستم حدود یک ماه پیش که تاریخ 96/1/10بود درد خفیفی در ناحیه کمر احساس کردم اما بیخیال بودم ولی صبح روز بعدش دیگه توانایی بلند شدن از رخت خواب را نداشتم خیلی درد داشتم به دکتر مراجعه کردم و با گرفتن ام ار ای متوجه دیسک در مهره های شماره L4وL5شدم غریب به یقین چهل تا امپول از قبیل (گرفتگی عضلات ،پروکسیکام،ویتامین ب12و امپول شیره ای که اسمش رو فراموش کردم )برام تجویز شد .البته قرص و کپسول هایی چون (سلکسیب200،گاباتین300،باکلوفن10و دیکلوفناک)که متاسفانه هنوز نتیجه ای نگرفتم و پای سمت چپم تا ساق درد عجیبی دارم طوری که شب تا صبح خواب به چشمم نمیاد . لازم به ذکره که دو دفعه به پزشک طب سوزنی مراجعه کردم و از ناحیه عصب سیاتیک حجامت انجام دادم.شغل من هم شش ماه اول سال کشاورزی و ششماه دوم سال نگهبانی پرورش ماهی گرم ابی میباشد خواهشی که از شما دارم کمکم کنین یک ماه و نیم از فصل کشاورزی گزشته ولی من متاسفانه نتونستم کاری بکنم اخه پدرم فوت کرده مادرم هم ازدواج مجدد کرد من به تنهایی خرج روزمره و تحصیل برادر کوچک تر خودم رو میدم خواهشن راه علاج جلو روم بزارین خدا از بزرگی کمتون نکنه و عمر باعزتی داشته باشین 09382773255شماره منه ممنون میشم راهنمایی لازم از این طریق انجام شه
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
باسلام خدمت جناب پرفسور سمیعی من امیر حسین 21ساله از یکی از روستا های ساری هستم حدود یک ماه پیش که تاریخ 96/1/10بود درد خفیفی در ناحیه کمر احساس کردم اما بیخیال بودم ولی صبح روز بعدش دیگه توانایی بلند شدن از رخت خواب را نداشتم خیلی درد داشتم به دکتر مراجعه کردم و با گرفتن ام ار ای متوجه دیسک در مهره های شماره L4وL5شدم غریب به یقین چهل تا امپول از قبیل (گرفتگی عضلات ،پروکسیکام،ویتامین ب12و امپول شیره ای که اسمش رو فراموش کردم )برام تجویز شد .البته قرص و کپسول هایی چون (سلکسیب200،گاباتین300،باکلوفن10و دیکلوفناک)که متاسفانه هنوز نتیجه ای نگرفتم و پای سمت چپم تا ساق درد عجیبی دارم طوری که شب تا صبح خواب به چشمم نمیاد . لازم به ذکره که دو دفعه به پزشک طب سوزنی مراجعه کردم و از ناحیه عصب سیاتیک حجامت انجام دادم.شغل من هم شش ماه اول سال کشاورزی و ششماه دوم سال نگهبانی پرورش ماهی گرم ابی میباشد خواهشی که از شما دارم کمکم کنین یک ماه و نیم از فصل کشاورزی گزشته ولی من متاسفانه نتونستم کاری بکنم اخه پدرم فوت کرده مادرم هم ازدواج مجدد کرد من به تنهایی خرج روزمره و تحصیل برادر کوچک تر خودم رو میدم خواهشن راه علاج جلو روم بزارین خدا از بزرگی کمتون نکنه و عمر باعزتی داشته باشین 09382773255شماره منه ممنون میشم راهنمایی لازم از این طریق انجام شه
xxxx
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
من قرص لوبل میخورم ولی باز تشنج میکنم .زیاد کنم باز تشنج میکنم؟یا قرص دیگه ای میتونم به لوبل اضافه کنم؟ممنون میشم راهنماییم کنین.براتون خالصانه دعا میکنم.چون دردمو بکسی نمیتونم بگم
شادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
سلام و خسته نباشید به جناب دکتر سمیعی .آقای دکترر آرزومه که شما دوست منو عمل کنیدو خوب بشه انشالله چون همو خیلی دوستت داریمم بخاطر این مشکلش سرطان مغز داره نمیتونیم باهم ازدواج کنیمم امیدوارم که بتونه بیاد شمارو ببینه و فرجی بشه شما عملش کنید و خوب بشه بلکه به هم رسیدیم انشاللله خدا همه ی مریضارو شفا بده خوب شن امیر منم خوب بشه
شادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۳
سلام و خسته نباشید به جناب دکتر سمیعی .آقای دکترر آرزومه که شما دوست منو عمل کنیدو خوب بشه انشالله چون همو خیلی دوستت داریمم بخاطر این مشکلش سرطان مغز داره نمیتونیم باهم ازدواج کنیمم امیدوارم که بتونه بیاد شمارو ببینه و فرجی بشه شما عملش کنید و خوب بشه بلکه به هم رسیدیم انشاللله خدا همه ی مریضارو شفا بده خوب شن امیر منم خوب بشه
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۴
سلام .....من ی دختر 22 ساله ام ک 5 ساله ک بیماری کجی گردن یا همون میکروسفالی شدم ...با این پیامم از دکتر سمیعی درخواست کمک دارم ازشون خواهش دارم اگ میتونن کمکم کنن چون واقعا خسته شدم از زندگی بریدم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵
با سلام و خسته نباشید خدمت پروفسور سمیعی حدود یکسال هست ک کمر درد دارم با مراجعه ب پزشک و گرفتن MRI گفتن ک دیسک گردن و کمر دارم دیسک L3وL4و L5 دچار مشکل شدم متاسفانه گیر ی مشت دکتر پول پرست بی تخصص افتادم میگن باید عمل کنی با مریض ها شون صحبت ک میکنی همه پشیمون هستن میگن عمل نکن ی راه. پیش پای من بدارید ممنون میشم اگر هم راهی نداره بفرمائید خود کشی کنم چشم انجام میدم خسته شدم 09126863308 سپاس گذارم
سعادت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
با سلام 3 تا خواهرزاده دارم دچار فلج مغزی هستند که مغز اونها لاغر هست واقعان دچار مشکل شدیم چون تمام ازمایشات بارداری سالم بودند اما متاسفانه دو قلوها هم این مشکل رو دارند راهنمای و کمک لازم داریم ایا درمان میشن ممنون از لطف شما
سعادت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۶
با سلام 3 تا خواهرزاده دارم دچار فلج مغزی هستند که مغز اونها لاغر هست واقعان دچار مشکل شدیم چون تمام ازمایشات بارداری سالم بودند اما متاسفانه دو قلوها هم این مشکل رو دارند راهنمای و کمک لازم داریم ایا درمان میشن ممنون از لطف شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
پسر 11 ساله دارم و دارای شنت مغزی است . عصب چشمش نازک شده اس چکاری باید بکنیم . شما به ما که در یک روستا زندگی می کنیم کمک کنیید
از همکازی شما سپاسگزارم .برای رضای خدا و........
اکرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
با سلام به آقای دکتر سمیعی ددختر دوازده ساله ای دارم که فلج مغزیه هر دکتری که بردیمش فقط قرص داد گفتم دیگه فایده نداره کار ی نمیشه کردما اول خدا بعد ش شما ،می خواستم شما هم ویزیتش کنید ولی متاسفانه نمتونیم مطب شمارو پیدا کنیم .بیمارستانم زنگ زدیم میگن اینجا نمیاد .
اکرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
با سلام به آقای دکتر سمیعی ددختر دوازده ساله ای دارم که فلج مغزیه هر دکتری که بردیمش فقط قرص داد گفتن دیگه کاری نمیشه کردما اول خدا بعد ش شما ،می خواستم شما هم ویزتش کنید ولی متاسفانه نمتونیم مطب شمارو پیدا کنیم .بیمارستانم زنگ زدیم میگن اینجا نمیاد .ما رو راهنمایی کنید . اینم تلفن من 09188609972
جاسم لطیفی دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
با سلام و احترام به دکتر عزیز
من پسری 23 سال دارم که خود و یک برادر و دوخواهر به بیماری. مبتلا شدیم که از نظر خیلی دکترها یک بیماری ناعلاج است و مارا مٱیوس کردند و اسم این بیماری miyoshi. Sympathy است از شما خواهشمندم که اگر درمانی برای این بیماری هست مارا از انا نجات دهید چون روز به روز حالمان بدتر میشود
جاسم لطیفی دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
با سلام و احترام به دکتر عزیز
من پسری 23 سال دارم که خود و یک برادر و دوخواهر به بیماری. مبتلا شدیم که از نظر خیلی دکترها یک بیماری ناعلاج است و مارا مٱیوس کردند و اسم این بیماری miyoshi. Sympathy است از شما خواهشمندم که اگر درمانی برای این بیماری هست مارا از انا نجات دهید چون روز به روز حالمان بدتر میشود واین شماره من است 09399100471
ریحانه امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
سلام دکتر عزیز ازتون خواهش میکنم ی وقت برای پسرم بزارین ۱ماه فهمیدم پسرم تومور مغزی داره بردیمش بیمارستان رضوی عملش کردیم اما دکترا نتونستن غده رو بردارن هر شب دارم عذاب میکشم پسرم داره از دستم میره خواهش میکنم ازتون بهتون احتیاج دارم امیدم اول به خدا بعدشم به شما
ریحانه امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
سلام دکتر عزیز ازتون خواهش میکنم ی وقت برای پسرم بزارین ۱ماه فهمیدم پسرم تومور مغزی داره بردیمش بیمارستان رضوی عملش کردیم اما دکترا نتونستن غده رو بردارن هر شب دارم عذاب میکشم پسرم داره از دستم میره خواهش میکنم ازتون بهتون احتیاج دارم امیدم اول به خدا بعدشم به شما
رقیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
سلام آقای دکتر.دختری 27ساله هستم به دلیل فشارهای زندکی مشکل اعصاب گرفتم.رگهای زیرپوست سرم میسوزن و بسیار درد مبکنن و متورم میشوند.وهمچنین گوشه ای از زیرپوست سرم چیزی مثل کرم درحال جنب و جوش است..نوارمغز و سی تی دادم گفتن مشکلی نداره..راهنمایی کنید دراثرچیست این علائم؟؟
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
با سلام خدمت شما من از منطقه محروم کشورم ایرانم اگه میشه یه مشکل پزشکی داردم چطوری میشه با دکتر ارتباط داشته باشم و مشکلم را بهش بگو یم
مهدی شانکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
سلام اقای دکتر مادرم حدود سه ماه پیش تصادف کرده وعمل جراحی بروی مغز اوانجام شده ولی تاکنون هوشیا ری بالا نیامده ودر خانه دارم مراقبت میکنم هر روز با دیدن او عذاب میکشم هیچ دارویی بعد از عمل مصرف نکرده برا مغزش حتی اکسیژن به او وصل نیست ..من ساکن اهواز م ایا امکان ویزیت توسط شما میباشد لطفا کمکم کنید09160623814
مهدی شانکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
سلام اقای دکتر مادرم حدود سه ماه پیش تصادف کرده وعمل جراحی بروی مغز اوانجام شده ولی تاکنون هوشیا ری بالا نیامده ودر خانه دارم مراقبت میکنم هر روز با دیدن او عذاب میکشم هیچ دارویی بعد از عمل مصرف نکرده برا مغزش حتی اکسیژن به او وصل نیست ..من ساکن اهواز م ایا امکان ویزیت توسط شما میباشد لطفا کمکم کنید09160623814
مهدی شانکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
سلام اقای دکتر مادرم حدود سه ماه پیش تصادف کرده وعمل جراحی بروی مغز اوانجام شده ولی تاکنون هوشیا ری بالا نیامده ودر خانه دارم مراقبت میکنم هر روز با دیدن او عذاب میکشم هیچ دارویی بعد از عمل مصرف نکرده برا مغزش حتی اکسیژن به او وصل نیست ..من ساکن اهواز م ایا امکان ویزیت توسط شما میباشد لطفا کمکم کنید09160623814
مهدی شانکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
سلام اقای دکتر مادرم حدود سه ماه پیش تصادف کرده وعمل جراحی بروی مغز اوانجام شده ولی تاکنون هوشیا ری بالا نیامده ودر خانه دارم مراقبت میکنم هر روز با دیدن او عذاب میکشم هیچ دارویی بعد از عمل مصرف نکرده برا مغزش حتی اکسیژن به او وصل نیست ..من ساکن اهواز م ایا امکان ویزیت توسط شما میباشد لطفا کمکم کنید09160623814
مهدی شانکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
سلام اقای دکتر مادرم حدود سه ماه پیش تصادف کرده وعمل جراحی بروی مغز اوانجام شده ولی تاکنون هوشیا ری بالا نیامده ودر خانه دارم مراقبت میکنم هر روز با دیدن او عذاب میکشم هیچ دارویی بعد از عمل مصرف نکرده برا مغزش حتی اکسیژن به او وصل نیست ..من ساکن اهواز م ایا امکان ویزیت توسط شما میباشد لطفا کمکم کنید09160623814
فرهمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
سلام وعرض ادب خدمت جناب پرفسور سمیی بنده 38 ساله ک دارای دوزند یک دختر 16 ساله و پسرم11ساله بود ک درتاریخ 11 فروردین 96 درحادثه تصادف دخترم فوت نموداند و پسرم که ورزشکار بود واستقامت بدنی داشته اند پرت میشه بیرون از خودرو دوست راست از بازو قعطع شده واز کمر به پایین حس نداشت بعدازظهر دوهفته انگوشت بزرگ پارو جوزیی تکان میدهد واز روز حادثه دربیمارستان امام خمینی تهران بستری از جنابعالی تقاضا کمک وراهنمای رادارم هرجا دستور دهید امکان انتقال رادارم دست جنابعلی را میبوسم
هیوا
|
Iraq
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
با عرض سلام و خسته نباشید
متاسفانه برادر اینجانب مبتلا به بیماری HSP میباشندو ایشان از سن ۵ سلگی گرفتار بیماری شده و به تدریج تعادل پایین تنشون را از دست داده و در حال حاضر با عسا و به سختی قادر به راه رفتن بوده و روز به روز هم بدت میشوند.
پدر و مادرم فامیل بوده و دکترها بیماری ایشان را Geni تشخیص دادن.
الان من شدیدا به راهنمایی شما و اینکه چه کاری من میتوانم برا ایشان انجام دهم نیاز دارم و میخواهم بدانم ایا هیچ راه علاجی برای ایشان وجود دارد.
قبلا از توجه و راهنمایی شما کمال تشکر را دارم.
حسین نمره چی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
با سلام و ادب
جناب دکتر من به جهت ازدواج فامیلی با همسرم دارای سه فرزند شدم که اولین فرزندم در سن 5 سالگی از دنیا رفت و دختر بعدی ام هم که تحت مداوای پزشکان متعدد میباشد در حال احتزار و شرایط بسیار بدی بسر میبرد و فرزند سوم من پسری است که 2 ساله است و هنوز خدا را شکر مشکلی ندارد
از آن پرفسور بزرگوار استدعا دارم فرصتی برای ویزیت دخترم بدهید تا جهت معالجه اش خدمتتان بیاورم و من و همسرم را از نگرانی و پریشانی نجات دهید من ساکن اصفهان هستم و آدرس ایمیل یکی از دوستانم را برایتان ارسال کرده ام لذا مجددا استدعا دارم وقتی برای معالجه به دخترم بدهید
از خداوند سبحان طول عمر و سربلندی و صحت آن استاد بزرگ و سرمایه ملی را مسئلت دارم
پدر و مادر نگران و درمانده دعاگویتان هستیم
حسین نمره چی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
با سلام و ادب
جناب دکتر من به جهت ازدواج فامیلی با همسرم دارای سه فرزند شدم که اولین فرزندم در سن 5 سالگی از دنیا رفت و دختر بعدی ام هم که تحت مداوای پزشکان متعدد میباشد در حال احتزار و شرایط بسیار بدی بسر میبرد و فرزند سوم من پسری است که 2 ساله است و هنوز خدا را شکر مشکلی ندارد
از آن پرفسور بزرگوار استدعا دارم فرصتی برای ویزیت دخترم بدهید تا جهت معالجه اش خدمتتان بیاورم و من و همسرم را از نگرانی و پریشانی نجات دهید من ساکن اصفهان هستم و آدرس ایمیل یکی از دوستانم را برایتان ارسال کرده ام لذا مجددا استدعا دارم وقتی برای معالجه به دخترم بدهید
از خداوند سبحان طول عمر و سربلندی و صحت آن استاد بزرگ و سرمایه ملی را مسئلت دارم
پدر و مادر نگران و درمانده دعاگویتان هستیم
حسین نمره چی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۹
با سلام و ادب
جناب دکتر من به جهت ازدواج فامیلی با همسرم دارای سه فرزند شدم که اولین فرزندم در سن 5 سالگی از دنیا رفت و دختر بعدی ام هم که تحت مداوای پزشکان متعدد میباشد در حال احتزار و شرایط بسیار بدی بسر میبرد و فرزند سوم من پسری است که 2 ساله است و هنوز خدا را شکر مشکلی ندارد
از آن پرفسور بزرگوار استدعا دارم فرصتی برای ویزیت دخترم بدهید تا جهت معالجه اش خدمتتان بیاورم و من و همسرم را از نگرانی و پریشانی نجات دهید من ساکن اصفهان هستم و آدرس ایمیل یکی از دوستانم را برایتان ارسال کرده ام لذا مجددا استدعا دارم وقتی برای معالجه به دخترم بدهید
از خداوند سبحان طول عمر و سربلندی و صحت آن استاد بزرگ و سرمایه ملی را مسئلت دارم
پدر و مادر نگران و درمانده دعاگویتان هستیم
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
آیا دکتر سمیعی ایران هست من بیماری صرع دارم و به کمک شما خیلی احتیاج دارم
شمیمه شبستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
جناب پروفسور سمیعی سلام خوبین من از40روزگی تشنج دارم والان 43سالمه وهنوز هنوز اونجوری که بخوام زیاد خوب نشدم ومخصوصا موقع پریودم بدتر میشم وخدارو روزی 20تادونه میخورم وخودم الان از 8سالگی کارهای هنری انجام میدم ودیپلمم را گرفتم وحدود 28تا گواهینامه مدرک فنی وحرفه ایی دارم والان باهنر نگارگری وپته دوزی بیشتر کار میکنم وآقای پرفسور دکتر میشه من راراهنمایی کنین چه کار کنیم شما اگر تشریف میارین که پیش خودتون بیام اگر نه که یک دکتر خوب به من معرفی کنین ووزنم هم 3برابر بالا رفتم وموقعه ایی که تشن9 میکنم متوجه میشم وهیچ مشکلی ندارم وفقط وفقط من رادرمان کنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
سلام آقای دکتر کجاست مطبتون تو ایران خواهش میکنم به داد بچه ها برسید
راضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۰
سلام خدمت پروفسور سمیعی واقعا ما به شما افتخارمیکنیم دکتر من حدودیک ساله هست که متوجه شدم پستان سمت راستم کیست ۳میلی داره از پس فکر کردم الان رفتم دکترمغزاعصاب میگه افسرده شدی یک سال تحت نظرش بودم ولی خوب نشدم رفتم پیش ی دکتراعصاب وروان ایشان بهم گفتن وسواس فکری داری الان پستانم درد داره می ترسم برم دکتر توروخدا اگه درمانی برای وسواس فکری و کیست سینه هست راهنمایی بفرمایید چون دارم دیوانه میشم باتشکر این هم شماره تلفنم هست ۰۹۱۶۷۰۶۸۱۴۶
میتراخورشیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
باسلام خدمت آقای دکتر...گفتنی هاگفته شده راجب شما...زبان قاصراست .......آقای دکتر مادرم ناراحتی داره که هرجا رفتیم گفتن مغز ش کوچیک داره میشه.....حالت فراموشی پیداکرده....توروخدابه دادش برسین.....
فرشته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
سلام
میخوام بهم وقت بدید لطفا
Pmp
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
مریضای ما دکتر اینجا دارن به خاطر درداشون جون میدن.نمونش خاله ۲۲ساله خودم.اونوقت شما هنوز اونوری لطفا یک وقتم واسه این وریا بزارید بخدا همه درد داریم
نسیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
سلام.پرفسورمن خیییلی شمارودوس دارم امای سوالی ذهن منوب خودش مشغول کرده اینکه چراشما چهارمین بیمارستانتون درایران ساختید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
سلا م هرکی شماره مطب پروفسور سمیعی راداره بین شماره ارسال کنه میگن تهران ولی من شماره مطب راندارم۰۹۱۳۹۷۳۹۱۵۴تشکر
نسیم ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
سلام.لطفا هرکس ادرس مطب یا جایی که دکتر پرفسور سمیعی هست رو بگه.
واقعا دیگه از دکترای دیگه ناامید هستم.مادرم داره از دستم میره
نسیم ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
سلام.لطفا هرکس ادرس مطب یا جایی که دکتر پرفسور سمیعی هست رو بگه.
واقعا دیگه از دکترای دیگه ناامید هستم.مادرم داره از دستم میره.
هرکس اطلاع داره به این شماره بهم بگه.
09378775582
هرکس
قاسم عابدزاده 1 ساله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
لطفا دکتر جان وقت بدین به ما نزاری ن نا امید بشیم
علی موسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
سلام.آقای دکتر من پسرم هفده ماهه ضربه مغذی شده هنوزم هوشیاریش بالانیومده دکتراهم گفتن عمل نداره با دارو هم فرقی نکرده تورو خدا کمک کنین پسرم هفده سالشه گفتن زمان میبره دیگه طاقت ندارم ببینم این حالشو.09158959520از مشهد مقدس
علی موسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
سلام.آقای دکتر من پسرم هفده ماهه ضربه مغذی شده هنوزم هوشیاریش بالانیومده دکتراهم گفتن عمل نداره با دارو هم فرقی نکرده تورو خدا کمک کنین پسرم هفده سالشه گفتن زمان میبره دیگه طاقت ندارم ببینم این حالشو.09158959520از مشهد مقدس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۳
سلام. توروخدا هر کسی ادرس مطب داره بگه، شوهر من یک سال و نیم هست که مریضه و 4 بار عمل شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
سلام چطوری میتوانم با پروفسور ارتباط برقرار کنم شما را به خدا کمکم کنید 09141561766
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۵
سلام چطوری میتوانم با پروفسور ارتباط برقرار کنم شما را به خدا کمکم کنید 09141561766
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
سلام اقای پروفسور.
من یک جوان خوزستانی هستم.روشی برای درمان بعضی از سکته های مغزی در قسمت فک متحرک دارم. به طوری که این روش بدون عمل جراحی انجام میشود. و 95 درصد این بیماران به لطف خدا راضی هستند و اما 5 درصد که از کار ما راضی نیستند به دلیل این است که ما جای برای تحت نظر بودن مریض نداشته ایم تا تمهیدات لازم را انجام دهیم. به خاطر اینکه ما تخصص در این زمینه نداشته ایم و نتوانستیم مجوزات لازم را از قبیل داشتن مطب و یا غیره نتوانستیم ان را گسترش بدهیم. حال به منظور ثبت و یا گسترش این روش از جنابعالی درخواست کمک داریم.خواهشا کمک کنید.
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
با سلام
میخواستم بدونم چطوری میشه برای وزیت از دکتر وقت گرفت برادرم بیماری داره که در ایران دکترها گفتند نادره و دارویی نداره میخواستم نظر پروفسور و بدونم ممنون میشم اطلاعاتی به من بدید 09125973052
سعدالااخترکاویان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
سلام اقای پرفسورسمیعی من دارای دودخترمعلول هستم که براثرتشنج راه نرفته اندولرزش شدیدی دارند درشیرازهستم تورابه خدامن راراهنمایی کنیدکه ده سال هست گرفتارشده ام باتشکر09176814820
صمد نعمتي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
با سلام
میخواستم بدونم چطوری میشه برای وزیت از دکتر وقت گرفت برادرم بیماری داره که در ایران دکترها دو بار عمل ديسك كمر و ديسك گردن انجام داده اند ولي حالا حركت دستها و پاها خيلي ضعيف شده اند نميتوانند از زمين بلند شوند خاهشمندم راهنمايي بفرماييد09141511338
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۹
سلام آقای دکتر واسه چی نمیمونید ایران کار بکنید واسه هموطنان خودت همشهریات هم زبونات واسه مردم ایران آخه واسه چی آلمان اونجا پول بیشتر میدن یا مردمشونو بیشتر دوست داری پاشو بیا ب داد مردم ایران برس دنیا ارزش نداره بخدا مر م ایران قدر شما و امسال شما رو میدونن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۰
سلام به جناب سمیعی هموطن عزیزم . دکترجان بلا میسر .
ارزوی دارم بک بار پسرم 18 ساله رو پیشت بیارم چند ساله تشنج کرده قرص تگرتول میخوره هر چند وقت میبرم نوار میگیرم میگن خوب نشده .ارزوی دیدار شما رو دارم
من بچه گیلان و همشهری شما هستم لطفا ما رو ببینید.09036426247
نجمه عسگری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
با عرض سلام و ادب
آقای دکتر سمیعی پدر من جاتباز اعصاب هستن و ترکش به سر ، الان هم ایشون به علت ایست قلبی متعاقب به تشنج به کما رفتن ، ممنون میشم مشاوره بدین . البتع ایشون مشکلات تنفسی هم دارن .
نازنین زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
سلام اقای دکتر من دخترم ٦ساله شه از ٦ماهگی تشنج می کنه تو این ٦سال از هنه دارو ها خورده باز هم کنتورل نشده تورو خدا ما را راهنمای کنید
احسان مصطفایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
باسلام آقای دکتر من پسر هفت ساله دارم که در چهارسالگی دچار تومور مغزی مدولوبلستم شد ۱۲جلسه شیمی درمانی و۲۸جلسه رادیوتراپی کردیم بعی از تمام کردن مراحل درمان متاستاز به نخاع کرده وپسرم فلج شده والان دو سال وپنج ماه است که زمین گیر شده آیا قابل جراحی یا رایو تراپی هست تاتومور از نخاع برداشته شود لطفا ما راراهنمایی کنید ۰۹۱۴۳۱۳۱۱۹۴
احسان مصطفایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۴
باسلام آقای دکتر من پسر هفت ساله دارم که در چهارسالگی دچار تومور مغزی مدولوبلستم شد ۱۲جلسه شیمی درمانی و۲۸جلسه رادیوتراپی کردیم بعی از تمام کردن مراحل درمان متاستاز به نخاع کرده وپسرم فلج شده والان دو سال وپنج ماه است که زمین گیر شده آیا قابل جراحی یا رایو تراپی هست تاتومور از نخاع برداشته شود لطفا ما راراهنمایی کنید ۰۹۳۶۰۲۶۵۳۳۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
سلام.اقای.دکتر.بچه.من.5.ساله.است........تمور.مقزی.دارد.تومورشهم.خوشخیم.است..ولی.تشنج.می.کند.صحبت.نمی.کند.دکترشم.خانم.دکتر.اشرف.زاده.است.هروقت.میرویم.جواب.خوب.نمی.دهد.چون.کار.ساده.هستم.وجای.نمی.تونم.بروم.چون.پول.ندارم....چهارتا.بچه.دارم.ادرس.بد.هید.سی.دی.فیلمش.را.بفرستم.دکتر.نکاه.کند.عمل.می.شود.یا.نه.خواهش.میکنم.کمکم.کنید..سلام.مرا.به.رهبر.برسانید.بچه.هام.زیاد.است.کمک.بکند.تاریخ.تولدم.1358.است.بچه.اکر.خوب.شو.سه.تا.بچه.ام.می.ارم.شهرستان.سبزوار.جوین.09150795515
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۷
سلام آقای پرفسور من ۱۲سالمه یه پسر خاله دارم یه پسر به دنیاآورده ۳تا آب مایه شکل تو سرشه هر دکتری که میره یه چیز بهش میگن از شما هم یه نظر میخواهم
اعظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
با سلام آقای پروفسور من می خواستم که اگر امکان داشته باشد یک وقت ملاقات با شما برای دیدن بیماری که دارم داشته باشم باید با چه شماره ای تماس بگیرم
شکوفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
سلام جناب دکتر پسر من 7 ماهه دارم که تشنج های قوی بدون تب روز ی 15 الی 16 بار به سراغش میاد و این مشکل از وقتی خودشو نشون داد که واکسن 4 ماهگیش رو زدیم ازمایشاش چیزی رو نشون نمیدن دکترا کاری از دستشون بر نمیاد تو رو خدا امید م بعد از خدا به شماست راهنماییم کنید تشنج هایی که داره هیچ علائمی نداره تورو خدا راهنماییم کنید منتظر تماس شما هستم .
09369299088
رویا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
سلام اقای دکتر من دختری۱۹ساله هستم جمجمه ام خیلی کوچیکه شقیقه هامم فرورفتگی داره پشت سرم هم خیلی کوچیکه توروخدا راهنماییم کنین امیدی به زندگی ندارم
مهناز رییسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
سلام جناب دڪتر من یہ پسر دوسال ونیم ای داری که بہ فلج مغزی دچار هست هر چی دکترش بردم متاسفانه هیچ جواب نگرفتم .لطفا خواهش میکنم التماستون میکنم ..راهنماییم کنید .اجرتون با الله
یوسف بیرامی راد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۳
باسلام خدمت جناب پرفسور و ابر جراج مغز جهان . مدرم حدود سی سال پیش از ناحیه سمت چپ بطور خفیف سکته کردن الان که ۷۰ ساله هستس توان راه رفتن نداره کتف راستش هم خیلی ضعیفه بطوری که فقط از آرنج به پایین میتونن تکان بدهند لازم بذکر است حدود سه ماه هست که دکترش تشخیص سرطان خون دادن براش الان فقط دارو مصرف میکنن از شما خواهشمندم راهنمایی کنید.ادم شدید دست و ما هم دارد منتظر پاسخ شما هستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۴
سلام جناب پروفسور سمیعی من زنی ۲۵ ساله هستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۵
سلام
پروفسور سمیعی من یک دای دارم که یک سال
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
سلام بنده همسرم بیماری صرع دارد وفنوباربیتال ووالپراد مدیوم مسرف میکند ولی باز هم حمله هایه شدیدی به اون دست میده ممنون میشم کمکم کنید
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
نوبت دهی
عسل لطفی آقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
سلام خدمت پرفسور سمیعی عزیز
پرفسور جان شوهرم احدود ده ماهه که دچار تومور نوروفیبرو ماتیوس شده در قسمت ساقه ی مغز دکترا گفتند که جای حساسی است و نمیشه بهش دست گذاشت و سی جلسه رایو تراپی انجام دادن و الان هم دکتر واسش کپسول تیدمادول 250نوشته که فعلا دو دوره هست که مصرف کردند
تو به خدا تو رو به امام رضا که جوادشو از دست داده به داد من برسید یه دختر 14ساله دارم که خیلی وابسته ی باباشه و همش دعا میکنه که باباش خوب بشه
تو رو به خدا یه وزیت عکسای شوهرم رو ببینید یه نظری بدید خواهش میکنم دکتر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
من پسری 19ساله هستم بر اثر یک سانحه دچار خونریزی شدم و بعد لختگی خون در مغز شدم در 15سالگی دچار صرع کوچک اختلال یک دقیقه ای شدم بعد با عمل و مصرف شش ماه دارو (والپروات سدیم ..دپاکين)و خوب شدن ب مدت دو سال بدون هیچ علائمی زندگی کردم تا اینکه براثر سردرد وتب شدید تشنج کردم ب مدت ده دقیقه و مصرف (والپروات200 ولوبل500 (ب مدت دوسال تشنج نکردم تا اينکه تو این مدت یک ماه ونیم و داشتن کنکور و مصرف همزمان یک لوبل 500س با ر تشنج کردم حالا تجویز پزشک لولا 1000مصرف میکنم باید چیکار کنم امکان بهبودی هست
ممنون از نظرتون
محسن حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
با سلام خدمت پرفسور سمیعی
من دبیر آموزش و پرورش کنگاور هستم، در اثر تصادف در ناحیه گردن دچار تنگی کانال مهره های گردن شده ام. همچنین دیسک گردنم دچار پارگی شده'از شما هموطن عزیزم تقاضای کمک دارم.
اگر امکان دارد برای جراحی یه پزشک مغز و اعصاب خوب معرفی کنید.
با تقدیم احترام
محسن حیدری
شماره همراه ۰۹۱۸۸۳۷۵۳۵۷
محسن حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
با سلام خدمت پرفسور سمیعی
من دبیر آموزش و پرورش کنگاور هستم، در اثر تصادف در ناحیه گردن دچار تنگی کانال مهره های گردن شده ام. همچنین دیسک گردنم دچار پارگی شده'از شما هموطن عزیزم تقاضای کمک دارم.
اگر امکان دارد برای جراحی یه پزشک مغز و اعصاب خوب معرفی کنید.
با تقدیم احترام
محسن حیدری
شماره همراه ۰۹۱۸۸۳۷۵۳۵۷
محسن حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
با سلام خدمت پرفسور سمیعی
من دبیر آموزش و پرورش کنگاور هستم، در اثر تصادف در ناحیه گردن دچار تنگی کانال مهره های گردن شده ام. همچنین دیسک گردنم دچار پارگی شده'از شما هموطن عزیزم تقاضای کمک دارم.
اگر امکان دارد برای جراحی یه پزشک مغز و اعصاب خوب معرفی کنید.
با تقدیم احترام
محسن حیدری
شماره همراه ۰۹۱۸۸۳۷۵۳۵۷
محسن اسلامیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
سلام آقای دکتر پمانکاربودم جوانم ۲۳سالمه تصادف کردم ضربه مغزی شدم نمیتونم خوب راه برم فاصله ام دوره کسی روهم نداریم اونجاکه بیادنوبت بگیره برام یه شمارهی بدیدکه الان تماس بگیرم بگین کی بیام خدمتون ازتون خواهش میکنم
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
سلام ضربه مغزی هستم آقای دکترجوان ۲۳ساله هستم کمکم کن پیمانکارم بودم خوب نمیتونم راه برم تلفن بدیدتماس بگیرم
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
سلام ضربه مغزی هستم آقای دکترجوان ۲۳ساله هستم کمکم کن پیمانکارم بودم خوب نمیتونم راه برم تلفن بدیدتماس بگیرم
احمد بند بانى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
سلام دكتر جان مريض داريم پسر عموى من هست وضعيت حالش خيلى بده از ناحيه سره اسيب سنكينى بهش وارد شده ميشه دكتر خوب در مشهد به ما معرفى كنيد ٠٩٠١٧٧٧٧٤٨٦
عاطفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
توروخدا یه شماره تماس بهمون بدیند چرا ماهاکه هموطنتونیم باید دربدر دنبالتون باشیم .09136917137
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
ولش کنید کسی که به کشورش خدمت نمیکند به منو تو هم کمک نمیکند
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
من برادری دارم که دچار تومور مغزی از نوع شوعانیومه هر چند سال عمل میشه سال اول عمل بینایی و شنوایی ی چشمو گوششو از دست داد و امسال هم دخترش میگه حتما کر میشه من به جز این یه داداش پودر مادری پیرو مریض کسیو ندارم ترخدا اگه میشه کاری کرد که داداشم کر نشه
غزل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۱
سلام آقای دکتر دخترم مشکل مغزی داره تشنج هم داره میخواسم ببینم اگه نیاز ب عمل داره راهنمایی کنید ممنون
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۳
باسلام و احترام حناب پرفسور دخترم 30 درصد شنوایی گوشش را از دست داده بعد از ام آر آی تشخیص تومور خوش خیم به 13 و 22 میلی مشاهده شد میگن درصورت عمل شنواویی را از دست میده واو از ان موضوع ناراحت است راهنمایی بفرمایید بی نهایت از لطف شما ممنونم
محمد مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۴
اقای دکتر تورو ب امام زمان یک ساله برادم ب علت تمور مغزی بی هوش هست و دو بار عمل شده و هیچ تقیری نکرده یک بار توسط دکتر مهران مرادی عمل شده و یک بار هم توسط دکتر هنرفر این شماره منه خیلی ممنون میشم ک راه نمایی ایم کنید ۰۹۱۰۰۴۸۶۸۸۲
مجید بیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۷
سلام وقت بخیر اقا هر کی یه ادرسی یا شماره ی از مطب یا هر چیزی که بشه با پرفسور ارتباط برقرار کرد معرفی کنه محض رضای خدا بقران دیگه بریدن از بس همه جا بردن بخاطر خدا پیغمبر کمک کنین برا پسر دایمه خواهش میکنم یا جمیل یا به این شماره خبر بدین 09399933757
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
با سلام من پسری چهارده ساله دارم که از نه ماهگی تشنج میکنه و مقاوم به درمانه خیلی جاها برومش خوب نشده شما رو به خدا قسم میدم اگه راهی برا درمانش وجود داره ما رو نا امید نکنین و یه وقتی برا پسرم بدین لطفا شماره تلفن وآدرس لطف کنین تا بیاریم خدمتتون خواهش میکنم کمک کنین دستمون از همه جا بریده 09394237212
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۸
با سلام من پسری چهارده ساله دارم که از نه ماهگی تشنج میکنه و مقاوم به درمانه خیلی جاها برومش خوب نشده شما رو به خدا قسم میدم اگه راهی برا درمانش وجود داره ما رو نا امید نکنین و یه وقتی برا پسرم بدین لطفا ما رو ناامید نکنین شماره تماسم 09394237212
محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
سلام خدمت اقای پروفسورسمعیی پسرم 19ساله یکساله که توی راه رفتن ایراد پیداکرده وتعادل نداره دنباله درمانش بودم نتیجه نگرفتم هر دکتری ی چیزی میگه خیلی ناراحتم دیگه امیدی ندارم نمیدونم کجا باید ببرمش خواهش میکنم کمکم کنید اگه لازم بشه پیش شما میام کجا میتونم شماروببینم خواهش میکنم پسرم جوونه منتظرتون هستم شماره تماس

09376176532 اهواز خوزستان نامیدم نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
سلام جناب دکتر دختری 10 دارم بیماری آتاکسی داره تعادل راه رفتنش روز به روز داره ضعیف تر میشه تا الان همه جا بردمش ولی هیچ درمانی نداشته دکتر توروخدا به دخترم کمک کن آیا این بیماری درمانی داره09169471584
آرش طراوتی همراه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۱
با سلام خدمت پرفعسور سمیعی عزیز .آقای دکتر پدرم من پنج شب پیش در اثر ترکیدن لاستیک کامیون در حین پنچری ضربه خیلی به سختی سرش وارد شده که الان توی بیمارستان موسوی زنجان در کما هستن آقای دکتر الان میزان هوشیاری پدرم در سطح 5و6متغیر میباشد ایشان اعلام دیگری ندارن جز اینکه هر از چند گاهی دست وپا هاشون رو تکان میدهند .آقای دکتر میخوایم بدونم نظر شما چی هستش آیا ایشان دوباره به هوش میان و اینکه یه خواهشی از شما بزرگوار داشتم اگر در ایران هستید می تونید بیاید ایشان رو از نزدیک ببینید التماستون میکنم آقای دکتر خواهش میکنم هر چه زودتر جوابمون رو بدین
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۲
سلام.وقتی می بینم هم وطنانمون اینقدر به وجود یک پزشک مانند دکتر سمیعی احتیاج دارند ولی ایشان فرصت نمی کنند تا به خواسته ی هم وطنان عزیزمان توجه کنم بسیار متا ثر ومغموم می شوم چرا کشورمان نباید پذیرای پزشکانی چون دکتر سمیعی باشد؟؟؟
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
سلام خسته نباشید جناب اقای دکتر سمیعی من ی سرباز هستم پدرم تصادف کرده ضربه مغزی شده الان تازه اوردیم خونه تورو خدا کمکم کنید اگ کسی با جناب دکتر در ارتباط بوده این شمارمه به منم زنگ بزنه بگه خدا خیرتون بده
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
سلام خسته نباشید جناب اقای دکتر سمیعی من ی سرباز هستم پدرم تصادف کرده ضربه مغزی شده الان تازه اوردیم خونه تورو خدا کمکم کنید اگ کسی با جناب دکتر در ارتباط بوده این شمارمه به منم زنگ بزنه بگه خدا خیرتون بده
محمدعلی درویشی ازاهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
سلام خدمت پروفسور سمیعی عزیز عرض ادب واحترام دلرم .میخام برای بیماری دخترم خدمت شما برسم
بیماریش صرع است که باقرص کنترل میشه قرص والپر سدیم.ولی بعضی وقتها دچار تشنج میشه .وهمین مارا کلافه کرده جون دختره ولزنظر جسمی هم ضعیفه .ناراحتیش خیلی زیاد مارا ناراحت میکنه .خواستیم شما لطف کتید یک نوبت ایشونه ویزیت کتین الان 24 سالشه.
اگر منت برسرمن بزارید وبمون وقت بدین تا یک عمر دعاگوتون میشیم.اینم شماره تلفنم 09163198224
بامریآیا
|
United States
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
میخواستم بپرسم پروفسورایران هست یانه مادرم حالش بده
جواد هستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
سلام دکتر من سی وهفت ساله که تشنج دارم پیش هر دکتری رفتم فایده نداده اگر میتونی دکتر خواهش میکنم یه کاری بکن اگر میشه جراحی کرد جراحی کنید اگر هم نه داروی بهتری بنویس تا مشکلم حل بشه خیلی منون میشم از شما اینم شماره تلفن من 09123514299اگر یه نوبت بدید منت گذاشتید برسرمن
جواد هستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
سلام دکتر من سی وهفت ساله که تشنج دارم پیش هر دکتری رفتم فایده نداده اگر میتونی دکتر خواهش میکنم یه کاری بکن اگر میشه جراحی کرد جراحی کنید اگر هم نه داروی بهتری بنویس تا مشکلم حل بشه خیلی منون میشم از شما اینم شماره تلفن من 09123514299اگر یه نوبت بدید منت گذاشتید برسرمن
علی شوندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
سلام دکتر انشالله خدا حفظت کنه .دکتر ترو به ۶ ماهه علی اکبر قسم به داد بچه ۶ ماهه ما برس .۰۹۱۲۵۶۸۰۱۴۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۱
عرض سلام خدمت پروفسور سمیعی.پسری 16ساله دارم که دوساله که در اثر ترسیدن دچار بیماری صرع مقاوم شده.الان چهار ماه است که در بیمارستان سینا تهران در اورژانس آی سی یو با هوشیاری 6 هستش.زیر نظر خانوم دکتر احمدی هستش و قطع امید کردن لطفا کمکمون کنید که آخرین راه چاره شما هستید.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
سلام من مریض ضایع نخاعی هستم که در یه تصادف این مشکل برام پیش امده و برای درمان ام هر مبلغی باشه پرداخت میکنم حال از تمام اعضا تقاضا کمک دارم یه دکتر به من معرفی کنن شماره تماس من 09189360032
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
سلام من مریض ضایع نخاعی هستم که در یه تصادف این مشکل برام پیش امده و برای درمان ام هر مبلغی باشه پرداخت میکنم حال از تمام اعضا تقاضا کمک دارم یه دکتر به من معرفی کنن شماره تماس من 09189360032
یونس امامقلی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
من ۴۰سال سن دارم و مبتلا به بیماری ام اس شده ام چند سال درگیر مداوای این بیماری هستم ولی پیشرفتی در بهبودی نداشتم چه بسا که یکی از پاهایم نیز چند وقتی است حرکت نمی کند لطفا مرا راهنمایی کنید و همچنین وقتی برای مراجعه خدمتتان را خواستارم
فرزانه احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
سلام آقای دکتر سمیعی. من خانم ۲۴ساله هستم با اینکه قرصامو میخورم بازم تشنج میکنم. هرجا زنگ میزنم نمیتونم شماره ای آدرسی ازتون پیدا کنم. شنیدم آلمان هستید تروخدا کمی از وقتتون رو هم واسه ما بزارین. خیلی به شما نیاز داریم. من هر بار که حالم بد میشه افسرده میشم خواهش میکنم یه جوابی بدین. بگین که چه موقع به ایران میایید. ممنونم این شمارمه 09025125096
علی بابا محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۵
باسلام جناب دکتر فردی ۴۰ ساله هستم که براثر تصادف دچار له شدگی نخاع شدم و سمت چپ بدنم تحرک خیلی ضعیف دارد لطفا مرا راهنمایی بفرمایید و نیاز به یک وقت مراجعه خدمتتان دارم
میثم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۴
سلام وخسته نباشی خدمت دکتر سمیعی که یکی از افتخارات کشورمون محسوب میشن واقعا سلام وخسته نباشید و خدا قوت میگم ۰۰۰جناب دکتر دوست من ۳ سال تصادف کردن دچار قطع نخاع شدن امیدی هست عمل کنن سلامتیشون برگرده ...چون قبلا ناخن وموهای پاش رشد نمیکرد الان در حال رشده
جلال الدین یزدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
سلام جناب آقای دکتر با عرض سلام و خسته نباشید دختر بچه 9 ساله دارم که تومر مغزی روی ساقه مغز دارد وحدود سه ماه پیش عمل جراحی کرده ودوباره اوت کرده میخواستم از شما خواهش میکنم که ببینید تلفن 09131453719
جلال الدین یزدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
سلام جناب آقای دکتر با عرض سلام و خسته نباشید دختر بچه 9 ساله دارم که تومر مغزی روی ساقه مغز دارد وحدود سه ماه پیش عمل جراحی کرده ودوباره اوت کرده میخواستم از شما خواهش میکنم که ببینید تلفن 09131453719
جلال الدین یزدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۶
سلام جناب آقای دکتر با عرض سلام و خسته نباشید دختر بچه 9 ساله دارم که تومر مغزی روی ساقه مغز دارد وحدود سه ماه پیش عمل جراحی کرده ودوباره اوت کرده میخواستم از شما خواهش میکنم که ببینید تلفن 09131453719
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
سلام جناب پروفسور من بیست و پنج سالمه اهل اصفهان هستم از ده سالگی هایپرهیدروزیس شدید دست و پا دارم پزشک های زیادی رفتم ولی فایده ای نداشت دوساله که سمپاتیکتومی دو طرفه انجام دادم الان عوارض جبرانی دیوونم کرد چندتا پزشک بهم گفتن که ناشی از غده هیپوتالاموسه باید چیکار کنم لطفا کمکم کنید ممنونم از لطف شما
بیتانجفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
سلام دختر 9ساله که از4ماهگی شنت داز تااکنون3بارعمل شده اکنون دربیمارستان امام حسین است باسردرد شدید وکمروپادردشدید لطفن چکارکنیم09189825402
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۵
باسلام وعرض ادب خدمت آقای بروفسور سمیعی.اقای برفسور یک دختر بچه دو نیم ساله دارم نه حرف میزنه نه راه میره ام ار ای هم تشخیص داده مشکل مغزی دارد از همه جا قطع علاقه شدیم فقط امید من اول به خدا بعد به شماست تو را خدا یه وقت به من بده بیام خدمتتان زندگیم داره می باشه خانمم شب و روز گریه میکنه افسردگی گرفته از دستم بگیر خدا از دستت بگیره به ایمیل دسترسی ندارم لطفا با این شماره تماس بگیرید09192012991-04533586049
یوسف فتحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۷
سلامآقا من پسری دارم از نه ماه تشنج کرده علان هم چهارده ساله است مغز یک طرف کوچک مانده جناب پروفسور با این شماره تماس بگر09146973414
فريبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۹
با سلام
برادرم تصادف كرده و در سرش خون لخته شده تو رو خدا كمكم كنيد من همين يه برادر رو دارم.
٠٩١٢٢٩٨٧٦٨٠
ثریا احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۴
با سلام و عرض ادب خدمت همویطنان عزیزم
وسلامی مجدد خدمت دکتر سمیعی عزیزم
دکتر جان پدرم فلج شده تمام اعضای بدنش به فرمانش نیستن
خواهش میکنم کمک کنید تا بتونیم بیاریم عملش کنم
خواهش میکنن کمکمون کنید نگاه به پدرم که میکنیم خیلی عذاب آوره برامون
سپاسگذارم اگه کمک کنید ما رو .۰۹۱۰۶۳۱۶۴۴۰
کریمی ازقم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
سلام آقای دکتر دختر خواهرم تشنج سلام میکنه.تورو خدا کمک کنید که چطوری میشه آدرس شمارو پیدا کرد
زهرا علیدوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
مادرم 60 سالشون یک سالی هست که سکته مغزی کردند دکتر های زیادی بردیم ولی بهبود نیافتند مشکل بی اختیاری ادار دارند آیا این بیاختیاری درمان می شود
زهرا علیدوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
سلام مادرم یکسال سکته مغزی کردند آقای دکتر تو را خدا مادرم را نجات بدهید اهل شمالیم شماره تماس 09193828418
حسین بابایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
سلام دکتر من هم یکی از روستاهای دور افتاده تبریز زندگی میکنم پدرو مادر ندارم شوهر خواهرم پدر مادر ما است الان هم تومور مغزی داره ازتون عاجزانه خواهشم میکنم کمکی به ما کنید ماهم یه خانواده پر جمعیت بیکس دعا گوی شما هستیم ۰۹۱۴۷۵۹۶۶۱۰
حیدرعلی بیرام زاده از ارومیه هستم ازتوابع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۰
بچه یک ماهه درمغزش اب دارد کلی سونوگرافی عکس گرفتند چون فرزند 22 ساله دختر دارم بیماری پی کی یو باهزینه بالا دارم خواهشمندم با وجدان ایمانی به دنیا خدمت داری از نزدیک بچه را مدارا بفرمایید درصورت امکان 09141404371
مهدی نانکلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
سلام دکتر مریضی داریم ک دکترا بهش گفتن ک خشکی عصب چشم داره و بیمار ما دچار کم بینای شدید و تاری دید شده میخواستم ببینم درمانی راهکاری داره ممنون میشم جواب بدین
۰۹۳۹۷۶۴۷۱۷۹
مهدی نانکلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
سلام دکتر مریضی داریم ک دکترا بهش گفتن ک خشکی عصب چشم داره و بیمار ما دچار کم بینای شدید و تاری دید شده میخواستم ببینم درمانی راهکاری داره ممنون میشم جواب بدین
۰۹۳۹۷۶۴۷۱۷۹
بهرام بصيري
|
Kazakhstan
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
سلام دكتر سايه تان هميشه بر سر ما مستدام خواهر زاده ام در سن ١١ سالگي تهوع تشنج داره و تشخيص پزشكان تومور مغزي است مادر ايشان هم با كانسر از دنيا رفت نميدانم چطور شما را ملاقات كنم پدر ابچه كارگر ساختماني و ساكن روستا هست
٠٩١٢٣٧٨٤٢٨٠
عالیه
|
Switzerland
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
سلام خسته نباشید آقای دکتر سمیعی من میخواستم نوبت بگیرم فقط نمیدونم چطوری وحال مریضم خیلی خیلی بده بی زحمت اگه میشه بهم بگین یا نوبت به بدین ممنون میشم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
سلام پسر سه ماهم موقع تولد اکسیژن به مغزش نرسیده تشنج کرده الانم مغزش رشد نمکنه ازجناب پورفسور عاجزانه در خواست میکنم پسرمنو یه ویریت ببینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
سلام پسر سه ماهم موقع تولد اکسیژن به مغزش نرسیده تشنج کرده الانم مغزش رشد نمکنه ازجناب پورفسور عاجزانه در خواست میکنم پسرمنو یه ویریت ببینه
گیتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
دخترم ۴سالشه.زمانیکه به دنیااومدتشنجهای ریزداشت وقتی به دکترامیگفتم متوجه نمیشدندحتی فیلم میگرفتم.۲سالگی فهمیدم تشنج میکنه.داروهاش لوبل۵۰۰.پریمیدون۲۵۰.کلوبازام.لاموژین۷۰.استازولامیدصبحوشب بهش میدم هنوزتشنج داره.کمکم کنید
فهیمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
سلام اقای دکتر.پدرم الان ۵-۶ ساله درگیر تومور مغزی هستن .حدود ۱۳بار عمل انجام داده اما بعداز عمل وضعش بدتر از قبل میشود .حدود یک ماهم هست که دکترها جواب رد به ما داده اند و پدرم قدرت حرکت وتکلم را از دست داده ـ.اقای دکتر ازتون خواهش میکنم کمکمون کنید ۰۹۱۶۲۷۶۷۲۶۷
مریم اسفندیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
جناب پرفسور بند ه خاننمی چهل و هفت سساله هستم گردن درد شدید دارم میزنه به دستام نمی تونم حرکت بدم لطفا برای من اگه امکان دداره نوبت بدهید با سپاس فراوان
احد نوروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
سلام اقای دکتر،خواهرم را در بیمارستان امام خمینی به دلیل تومور مغزی عمل کرد،در ازمایش خواهرم بعداز عمل نتیجه خوبی نداشت و گفتند بدخیم است از نوع درجه ۳ است وبرای ایشان پرتو درمانی نوشته اند و۱۴ جلسه رفته،اقای دکتر از شما تقاضا دارم اگر در جای دیگری این مریض خواهرم از این بیمارستان خوبتر ومناسبتر درمان خواهد شد لطفا برای ما مشاوره دهید اگر در المان دستگاههای خوبتری هست لطفا مارا راهنمایی کنید۰۹۱۴۱۵۰۰۳۲۶
غزال مافي مرادي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
سلام من مادربزرگم حالش بده 15 بار سكته مغزي كرده و سنشون 78 سال مي باشد تمام دكترا جواب كردن و ايشون از كمربه پايين فلج مي باشد آدرس و تلفن مطب دكتررو مي خوام كه نظرايشون هم بدونيم تا اونجايي كه مي دونستم بيمارستان خاتم الانبياء بودن كه امروز تماس گرفتم گفتند دكتراين بيمارستان نيستن كسي اطلاعي داره من فقط يه مشاوره مي خواهم .
یلدا کوچولو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
دختر 7ساله دارم که از دو سالگی میاستنی گراور با تشخیص. دکتر اشرف زاده مشهد براش عام تیموکتومی انجام دادیم اما تاثیری نداشت دخترم روز به روز ضعیف میشه وتو مدرسه در مقابسه با دوستانش از نظر روحی. خیلی ضربه خورده لطفا یه راهی جلوی پام بگذارید اگه راهی هست تا از شهرستان به همراه دخترم بیام تهران
قاسم
|
United Kingdom
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
سلام دوستان انشالله خداروبجدم قسم میدم بیماریتان حل بشه وسلامت باشین من بخاطردونفرعزیزانم عازم المان پیش دکترسمیی میرم کسی خاست پرونده بیمارش ببرم تماس بگیردونوبت بگیرم بخاطرخدا جدم محمداینکارومیکنم۰۹۳۷۲۹۴۶۵۶۱اول پیام بعدتماس
لیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
باسلام من یازده سال بیماری فلج بل گرفتم الان25 سالم هنوزبعدازکلی فیزیوتراپی کامل خوب نشدم میگن فیزیوتراپی دیگه جواب نمیده افتادگی پلککمبیشترازهمه عذابم میده توروخداکمکم کنین ازنگاهای ددیگران خسته شدم ازهزینه هایی که بادست خالی کردم شماروبه خدا کمکم کنیدخوب بشم ازخوبیهاتون زیادشنیدم 09167433101
بختیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
سلام جناب پروفسوربنده ازشهرستان بوکان آذربایجان غربی براتون کامنت میذارم.اگه جواب بدین تاآخرعمردعاگویتان خواهم بود.یه خواهرزاده 17ساله دارم که به گفته دکترای تبریزمشکل ریه دارن وبسیارضعیف هستن چون هیچ گونه اشتهایی درطول سنش نداشته.بااین مریضی سرکرده تاحالاوتازه گی بیمارستان امام رضاتبریزبستریش کردن به دلیل سردردشدید.دکتراگفتن که عفونت ریه اش انتقال داده شده به مغزش وبایدعمل جراحی بشه.ظاهراپلاکت خونش هم پایینه وگفتن بایدتاپلاکت بالانره نمیتونن عمل کنن.تورابه خداقسم جناب پرفسوراگه میتوانین راهنمایی بفرمایین که چه کنیم هم خودش وهم پدرومادرش بیش ازاین عذاب نبینن
ان شاالله سعادت هردوجهان نصیبتون بشه
بهیجه امینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
سلام جناب دکتر من در اثر تصادف ضربه مغزی شده ام چند سال تو خونه افتادم لطف کنید یه نوبت به من بدهید۰۹۱۳۸۳۲۰۷۶۳
نصیری
|
Germany
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
سلام اقای دکتر توروخدا کمکمون کنید مادرم بیماری ضعف عظله داره دکترا گفتن درمانی نداره توروخدا کمکمون کنید خانوادمون بهم ریخته 09198871386
نصیری
|
Germany
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۱
سلام اقای دکتر توروخدا کمکمون کنید مادرم بیماری ضعف عظله داره دکترا گفتن درمانی نداره توروخدا کمکمون کنید خانوادمون بهم ریخته 09198871386
ایسان زارعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
دختر ۱۱ساله هستم که مادر زادی موقع گریه وخنده دهانم کج میشود ودوستام وهمکلاسیهام بهم می خندن اگه چاره ای برا من هست مرا راهنمایی کن دکتر عزیزم ۰۹۱۴۲۴۶۱۸۶۹ این شماره مامانم من منتظره جواب شما کدوم اذرس بیام برا معاینه چند بار هم به مغز و اعصاب رفتم گفت چاره ای ندا رن نظر شما چیه
امیرطاها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۲
سلام آقای دکتر پروفسور سمعی من یه پسر بچه دارم مشکل دوشن عضلانی دارد اگه میش یه جلسه ویضیتش کنید
شهلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
بایلام خدمت جناب پروفسور من عاجزانه تقاضادارم که راهی بگین تاخدمت برسیم من خواهرم12سالش هست ودکترامیگن تویک سالگی تشنج کرده وحرف نمیزنه کاراش مثل بچه هاست میگن مغزش زودترسفت شده الان خیلی اذیت میکنه الان پدر ومادرمن راضی هستن خونه شون روبفروشن تاخواهرم خوب شه آیادارویی هست که خوبش کنه یاباعمل ج احی امکان خوب شدنش هست
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
سلام جناب پروفسور سمیعی دختر سه ساله ام در بیمارستان امام حسین بستری میباشد به علت عفونت مغذی شماره و آدرس بیمارستانی که شما در آن هستید رو پیدا نکردم خواهش میکنم کمکم کنید داره هر روز بدتر میشه شما رو به خدا کمکم کنید 09213649791
جمشیدمحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
سلام پسرم ازناحیه پای راست فلج شده که حدودیک سال است نمیتواندراه بروددکترهای استان گلستان گفتندکه ژنتیکی است ایاددرمان میشود
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
سلام اقای دکتر من ازسال 1382صرع دارم داروهای بیاتی مصرف کردم مثال فنوباربیتال گاباپنتین لاموترژین دپاکین. اکس کاربازپین وغیره. نوارمغز ام ار ای. سالم. هستش. من هنوزصرع دارم راهنمایی کنید09156667545
احترام قمری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
من یکماه متوجه شدم کیست وسط سرم وجود دارد چگونه میتونم باشماتماس بگیرم وببینم شمامیتونید مراجراحی کنید ممنون شماره تماس من 09182913270
Sahar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
سلام دکتر سمیعی بچه من 8ماهشه و بیماری تشنج بدون آب داره واین تشنج از17روز گی شروع شد الان ام تشنج هاش ادامه داره وخوب نمیشه داروی لوبل و لیسکانتین و توپیرامات مصرف میکنه ولی داروها جواب نمیده وزد دارو هاش بالا هست ودکتر ها میگویند دیگه نمیتو نیم داروهاشو زیاد کنیم تورو خدا یه نوبت به من باید تا بچم رو ببینید تورو قرآن قسمتون میدم بچم خیلی داره اذیت میشه
امیررضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
سلام جناب دکتر من مادر امیر رضا کودک ۶ ماهه هستم فرزندم الان ۶ ماهشه ولی هنوز نه گردن گرفته نه میتونه بشینه ووقتی باهاش صحبت میکنیم مستقیم نگاه نمیکنه دکتر های تهران گفتن شاید یکی از ۴ کانال مغزش افریده نشده باشه یا کوچیک باشه ایا اگر افریده نشده باشه یا کوچیک باشه درمان دارد ؟
خانم قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
سلام دکتر سمیعی برادرم دوازده ساله افسردگی داره بعضی اوقات حالش به شدت بد میشه 30 سال سن داره خواهش میکنم کمکمون کنید ممنون میشم...09184047745 ....یا علی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
سلام
اقای دکتر لطفا کمک کنید واقعا در مونده موندم مادرم هر شب موقع خواب سرش بیخس میشع بدنش و سرش شروع به سرد شدن و بیحس شدن میکنه موقع خواب از خواب میپره اکثرا با بیحسی سر شدید نمیتونه دراز بکشع بدنش بیحس میشع پشت سرش موقع بیخس شدن سرش تورم میکنه حدود 10 ساله هیچ دکتری تشخیص نمیده نمیدونیم چیکار کنیم واقعا سخته حتی نمیتونع یک ساعت بخوابع روز ها هم اکثرا بیحسی سر میگیرع تو حرکت و تعادلش مشکل ایجاد میکنه واقعا به کمک هر کس که بتونه کمک کنه نیاز داریم خدا عمرتون بده لطفا ممنون میشم پاسخ بدید
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۲
سلام.خدمت دکترسمیعی.یه پسربچه ۱۴ساله دارم وقتی۶سالش بودیه غده نزدیک چشم راست داشت یه متخصص عملش کرد براثرعمل چشم سمت راست راازدست داد.بعدازعمل آمپول فعالسازی غددمیزد.الان نزدیک یک ماه است که تشنج میکنه بعدازانجام ام آرآی تشخیص داده شدکه غده دوباره پیشرفت کردولی دکترای اصفهان میگن کوچیکه وهرشش ماه ام آرآی انجام بده ولی تشنجش خوب نشدالان دکترامیگن بایدازطریق بینی عمل بشه تاچربی راخارج کنن.میخوام بدونم نظرشماچیه؟ممنونم
بی بی صابره از افغانستان
|
Afghanistan
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
سکته مغز که انرا عملیات نمایند پروفیسور عزیز
بی بی صابره از افغانستان
|
Afghanistan
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۳
سکته مغز که انرا عملیات نمایند پروفیسور عزیز
حسن مرادی
|
United States
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
سلام اینجانب یه پسر ده ساله دارم
به نام پارسا مرادی تصادف کرده ولی
مایه سفید سرش پخش شده به مدت
50روز بستریه ولی جواب رد دادن تورو
خدا اگه میتونین برای رضای خدا بستری
پسرم رو قبول کنین خواهش میکنم
09215688510
حسن مرادی
|
United States
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۵
سلام اینجانب یه پسر ده ساله دارم
به نام پارسا مرادی تصادف کرده ولی
مایه سفید سرش پخش شده به مدت
50روز بستریه ولی جواب رد دادن تورو
خدا اگه میتونین برای رضای خدا بستری
پسرم رو قبول کنین خواهش میکنم
09215688510
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
باسلام خدمت جناب آقای دکترسمیعی عزیز
پسرم 14ساله است .در هشت ماهگی بدنیا اومده نارس بوده
دراین مدت داروهای زیادی مصرف کرده یکسال هست تشنج اش کنترل شده .راه میرود اما تعادل ندارد .حرف نمیزند.وکنترل اجابت مزاج هم ندارد.چندین بارنوار مغز گرفتیم گفتند مشکل ندارد.ایانیازبه عمل داردتابهبودیابد.ممنون09132790690
آرین نوروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
سلام من میخواهم از زحمات پروفسور تشکر کنم واو را الگوی خودم قرار میدهم
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
سلام اقای دکتر سمیعی مادرم پاهاش درد میکنه نمیتونته راه بره الان چند سال تورو خدا ی نوبت بده خودت ببینش همه جا بردیم موفق نشدیم هیچ بدترم شده شدید مادرم همه دنیام تورو خدا نوبت بده تورو به حضرت ابولفضل قسمت میدم ی نوبت بده من از استان گیلان شهرستان املش بخش رانکو روستای موسی کلایه هستم
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
سلام اقای دکتر سمیعی مادرم پاهاش درد میکنه نمیتونته راه بره الان چند سال تورو خدا ی نوبت بده خودت ببینش همه جا بردیم موفق نشدیم هیچ بدترم شده شدید مادرم همه دنیام تورو خدا نوبت بده تورو به حضرت ابولفضل قسمت میدم ی نوبت بده من از استان گیلان شهرستان املش بخش رانکو روستای موسی کلایه هستم
رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
سلام
حال مادرم خیلی بد هست تو تبریز با ام ار ای دکترها تومر تشخیص دادن ولی محلش توی عمق مغز هست درست وسط و گفتن باید نمونه برداری بشه ولی شنیدم که عوارض شدیدی داره می خواستم عکس ام ار ای با جوابش رو برای پرفسور بفرستم تا ایشون هم نظرشون رو بدن ولی نمیدوم چطور با ایشون تماس بگیرم لطفا راهنمایی کنید
فریبا تنهایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۹
سلام دختر 4ساله ای دارم که از یک ماهگی شنت مغزی داره الان 3 ماهی میشه لوله ای شنتش از جای گردنش شکسته بیناییشو از دست داده تورو خدا یه وقت بدین بیارم پیشتون ممنون 09159075292
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
سلام چطوری میتونم نوبت بگیرم
kazmi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
سلام آقای دکتر خواهش میکنم شماره نوبت دهی جدید تون رو بگذارین داداشم حالش خیلی بده ما هیچ دسترسی به شما نداریم.
فاطمه شیاسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
سلام من از شوشتر از استان اهواز پیام میدم دختری دارم ۱۶سالشه مریضی هیدروسفال داره تورو خدا کمکم کنید شماره یا آدرس دکتر رو بگیرم دیکه هم خودم خسته شدم هم دخترم شماره تماسم ۰۹۱۶۰۹۸۱۶۷۴ ممنون از لطفتون
محدثه بصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
من دختری 9 ساله هستم ومی خواستم یک نوبت پزشکی از دکتر سمیعی بگیرم
محدثه بصیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
به علت بیماری فرزندم محدثه نوبتی از دکتر سمیعی بگیرم 02536203590
عبدالکریم ریسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۹
با سلام خدمت پروفسور من مدتی هست سر درد همراه با استرس و اضطراب هستم دست و پاهام میلرزه اعصابم بهم میریزه از تون خواهش میکنم راهنماییم کنین با تشکر عبدالکریم ریسی از جنوب کشور
منفرد
|
United States
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۲
باسلام خدمت شمامن مادرم مریضی اال اس گرفته خیلی فوری به شمانیازمندم.شماره09193206818
فرن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۶
برای درمان عرق اضطرابی شدید صورت و دست چه باید کرد بطوریکه این مشکل فعالیتهای اجتماعی فرد را تحت تاثیر قرار دهد . آیا سپمپاتیکتومی عوارد غیرقابل جبرانی دارد؟
محمدعلی نخلستانی
|
United States
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
باسلام خدمت آقایی دکتر مجید سمیعی من محمدعلی نخلستانی نوجوان نوزده (19)ساکن استان خوزستان شهرستان رامشیرهستم ، پدرم هجده (18)سال که زندان هست به اتهام قتل عمد درزندان به سرمی برد ومن شش تا خواهر گردن من است که مخارج این بدبخت ها برعهده من بیچاره است ،پدرام ازش یک دیه کامل فرد مسلمان ۴۵۰۰میلیون میخوان ومن هیچ کسی رو ندارم که دیه پدرم رو جمع کند ومن کسی رو ندارم ن برادر دارم فقط شش تا خواهر گردن من است ومن هم ازنظر رفتن به دانشگاه وخدمت سربازی محروم هستم ،فقط ازشما آقایی دکتر میخوام که دیه پدرام رو جمع کنید واین بنده خدا رو اززندان آزاد کنید که درکنار بچه هاش زندگی کند وطعم آزادی رو بچیند من موقه که پدرام رفت زندان عمرم یک سال وسه بود الان من نوزده ساله چرا باید از نعمت بزرگ پدر محروم باشم خدا مگه ما چه گناهی کردیم که از نعمت پدر محروم هستیم موقه که پدرم رفت زندان ما نون نداشتیم بخوریم من کوچک بودم یادمه نهارمیخوریم دیگه شام نمیخوریم این هم از سر بدبختی دوتا خواهر هم معلول شنوایی دارم گردن منه بیچاره تورو خدا منو کمک کنید که پدرم از زندان آزاد بشه آقایی دکتر
محمدعلی نخلستانی شماره تماش:09139050337
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۷
سلام اقای دکتر بزرگوار. احترام و ارادت من بپذیرد . خانمی ۳۹ ساله هستم که حدود ۲۰ روز با امارای متوجه شدم تومور اکوستیک دارم که اندازه ان ۱۰ میلیمتر در ۲۰ میلیمتر است . استاد راهنماییم کن .جراحان نظرات مختلفی دادن که سریع عمل شه و یا اینکه بعد از ۶ ماه دیگه اینکه شنواییم از دست خواهم داد . میخواستم نطر شما رو بدونم سر درگم هستم چطور میتونم یه ویزیت نزد شما داشته باشم . امیدم اول خدا بعد شما
اکرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۸
سلام اقای دکتر خداون انشالله سلامتی برای شما عطا کنه مشکلی که دارم اینه من درسال ۸۵ تیروییدم رو عمل کردن وبخش زیادی از آن رو برداشتند و‌در حال حاضرلو تیروکسین میخورم ودکتر معالجم سعی دارد هورمن GH منو ثابت نگهه داره و همینطور IGF 1 منو پایین نگهداره اما تا به حال دوتا آمپول sandostatin عضلانی زده ام ومقداری پایین آمده اما دوباره آزمایش که دادهام دوباره این تست بالا رفته دکتر معالجم میگن یا بیا غده هیپو فیز رو عمل کن یا اینکه دوباره سه تا آمپول به من داده اند که بزنم در ضمن اعصاب محیطیم رو داره در کیر میکنه دایما انگشتان دستم وپاهایم در حال گز گز کردن و سوزش هستند و خیلی دارم عذاب میکشم نمی دونم چه کنم شما راهنماییم کنید ممنون
جهاندار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
 با سلام
آرزوي سلامتي براي شما
آقايي 54 ساله هستم كه حدود بيست سال پيش بعلت سردرد به دكتر مراجعه نموده كه بعد از mri گفتن مغزت آب آورده حالا بعد از اين مدت سردرد هاي طولاني دارم كه مجددا به پزشك مراجعه و دوباره mri گرفتم كه نتيجه آن به پيوست ميباشد خواهشنداست در صورت امكان نتيجه را به زبان فارسي بيان بفرمائيد و راه درمان نيز اگر با دارو ويا جراحي ذكر بفرمائيد قبلا از توجه جنابعالي سپاس گذارم - جهاندار
BRAIN M.R.I
Without iv contrast
Protocols: multiplanar images at different mri sequences.
Brain mri reveals:
Few small highintensity foci on t2,pd & flair images in subcortical peri & paraventricular white matter , related to ischemic changes.
Mild enlargement of cerebral ventricles is noted
Mild mucosal thickening is seen in left frontal sinus.

No evidence of space occupying lesion in supra and infratentorial structure is detected.
Cerebral ventricles and major intracranial vascular structure are normal.
Sellar and parasellar regions,orbits,optic nevers and 7/8 never complexes are normal
محمدرضامسلط
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
سلام وقت بخير
خواهرم با دوچرخه خورده زمين سمت راست مغز خون ريزي ميكنه جمجمه سمت راست در بيمارستان رجائي شيراز برداشتند تا فشار مغز كنترل بشه و بعد ١٢ روز كه تو اَي سي يؤ بود به هوش آمدن و همه شرايط بيمار خوب بود حتي رَآه رفت صحبت كرد و غذا خورد و به بخش منتقل كردند و گفتن از لحاظ ما مرخص هست كه حدود ٤ روز در بخش نگه داشتند كه روز ٤ تشنج كردند و سمت مخالفي مغزي كه عمل نشده بود سكته مغزي ميكنه كه باز به اَي سي يو انتقال ميدن و نياز به عمل پيدا نميكنه و با دارو هپارين خونريزي رو كنترل ميكنند والان بعد ٣٥ روز هنوز هوشياري خواهرم بالا نيومده و فقط هر از گاهي چشماشو باز ميكنه و پا و دست سمت چپ تكان ميده و هيچ عكس العملي نشون نميده و هيچ ارتباطي بر قرار نميكنه

ممنون ميشم اگه يك راهنماي كنيد كه بايد چكار كنم و چطور ميتونم پرفسور سميعي هماهنگ بشه كه مدارك مريض يا خودشو ببينه و معالجه كنه
ممنون از لطف شما
شماره تماس من:
09172227646
اکبر کشفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
سلام پدری 70 ساله دارم3 بار سکته مغری کرده یکطرف بدنش خیلی درد میکنه ایا درمانی دارد میگن یکطرفش خون جریان نداره خواهشن اگرراه درمانی دارد بگویید از بوشهر هستم 09171701369
اکبر کشفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۷
سلام پدری 70 ساله دارم3 بار سکته مغری کرده یکطرف بدنش خیلی درد میکنه ایا درمانی دارد میگن یکطرفش خون جریان نداره خواهشن اگرراه درمانی دارد بگویید از بوشهر هستم 09171701369
دکتر پوراندخت حقیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
جناب دکتر سمیعی نیاز به مشاورا برای همسرم که 13ساله پیش تصادف کرده والان 46ساله است از دوپا تعادل ندارد البته راه میرود حتی یک میلی متر از زمین نمیتونه بپره بالا واگر کسی بش برخوردکنه تعادلش بهم میخوره ومبفته زمین،.از دو دست هم هماهنگی ندارد .چون قبلا ضرب میزد الان نمیتونه ربتمی رو که مبگیره ادامه بده ریتم بهم میخوره ،آیا وقت میدید مدارک پزشکیشو بیارم .کاری میشه براش کرد
مریم فریدونی
|
Germany
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۸
با سلام‌خدمت پرفسورسمیعی ...اقا دکترخواهش میکنم‌جواب بدید
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
سلام خسته نباشید.پسر12ساله دارم حدود یکماهی است اجسامی مثل چوب .فلز .شیشه به بدنش میچسبه.دوستدارد جلو ی پرفسور این کار را انجام بدهد وظریب هوشی بسیار بالای دارد.در جنوب ایران زندگی میکنم از لحاظ امکانات ضعیف است...لطفاکمکمون کنید.09176509929
اکرم شمسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۲
مدتی است که سرم بی حس میشه ودر اطراف لبم احساس میکنم داره بیحس میشه از شما خواهش میکنم یه نوبت به این بنده حقیر بدید واقعا از شما ممنون میش
مریم کرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
به نام پروردگار مهربان
،،،،سلام آقای پرفسورسمیعی عزیز بنده مریم کرمی،،مجرد،،38سال سن دارم ۷سال پیش بعلت بی هس شدن دستام وبیحس شدن نیمه ی سمت چپ بدنم به پزشکی مراجعه کردم ایشون به من پیشنهاد فیزیوتراپی دادند بنده بعد از ۱ ماه که بهتر شده بودم شروع کردم به ورزش فیزیوتراپی بهتر شدم وزمان گذشت من مشکلی پیدا نکردم تا یک هفته ی پیش در تاریخ ۱۳۹۶/۹/۱دی که یک دفعه با یک درد شدید وناله های دلخراش در قسمت چپ بدنم که قلب و کلیه وگردنمو درگیر کرده بود به ۳تا پزشک مراجعه کردم و هر۳تا پزشک تشخیص جراحی دادند وگفتن هرچه سریعتر باید جراحی بشید در غیر این صورت فلج کامل میشوید ،پرفسور سمیعی عزیز والان که در خدمت شما صحبت میکنم در رخت خاب هستم بنده از لحاظ مالی توان پرداخت هزینه ی سنگین جراحی را ندارم وحالو اوضاع بنده اصلا خوب نیست و همچنان بادرد شدید دررخت خاب افتاده ام آقای پرفسورسمیعی عزیز بنده اول از خدا وبعد از شما طلب کمک ویاری میخاهم لطفا منو دریابید با سپاس فراوان از شما پرفسور سمیعی عزیز
شماره بنده ۰۹۳۷۵۳۱۵۶۰۱
بیژن مطلبی خوبان ی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۶
سلام آقای دکتر سمیعی دست گل ت راه میبوسم آقای دکتر سمیعی.نیازمند اگر امکان دارد درحال.حاضر نیاز به کمک مساعدت شما راه دارم.شما راه به خدا قسم میدهم که جواب من.حقیرراه.لطف.کنید.09193868342
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
سلام اقای دکترتنهاامیدمابه شماست یه داداش دارم فلج مغزی هس دائم تشنج میکنه توراخداشمابگیدراه درمانی داره
سهراب همایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
سلام وسلامتی شما را از خداوند میخواهم من از سال هشتادونه دارم با مریضی میجنگم فقط فرشته نجات من به زندگی دوباره باش از شیراز بادورود فراوان
مهدی فردوسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۰
سلام خدمت شما بزرگواران
برادر جوان من دچار بیماری مغزی شده که واقعا ناراحت کننده است

با توجه به هوش بالا و توانایی هایی که داشت خیلی برامون سخته پذیرفتن این بیماری.

هر کسی در زمینه دیدار با دکتر سمیعی میتونه ما رو راهنمایی کنه ممنون میشم
با من تماس بگیره

09100196207
سمیه کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
سلام آقای دکترسمیعی برادر24ساله دارم که براثرمسمومیت بافلوباربیتال مغزش آسیب دیده دچارفلج شده دست وپاها خیلی کم حرکت دارن گفتارهم مشکل پیداکرده نمیتونه حرف بزنه هوشیاری خیلی عالی 3سال است که ازاین بیماری رنج میبرد شهرستان مشهد هستیم دکترای زیادی بردیم ولی نتیجه ای نگرفتیم توروبه امام رضا کمک کنین دستتونومیبوسیم 09159926637
عباس امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
به نام خدا
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت پرفسور سمیعی بنده پدرم حدود63سال سن داردو الان حدود چند شب است که سمت راست بدنش یک خورده کم کار شده و بعد از چند روز برگشت به حالت اول یعنی حالت طبیعی خودش بر گشت و حالا چشم راست قدرت بینایی اش به 20 درصد رسیده که همان هم نصف هر چیز را میبیند و در عکس ام ار ای هم یک لختگی خون دیده شده که به گفته دکترها سکته مغزی کرده حالا از ناحیه سر و گردن و شانه هایش بیشتر در سمت راست بدن دستمون را که میزنیم سرد است و این حالت بیشتر درشب هنگام خواب پیش می آید و بعد از مدتی دمای بدنش به حالت اول بر میگردد.جناب پرفسور سمیعی از شما طلب کمک را هنمایی رادارم و بگویید که این حالت تا کی ادامه دارد آیا خوب میشود ویا امکان بدتر شدن را دارد.ممنون میشم راهنمایی کنید با تشکر فراوان
09129175203
مختاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۴
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت اقای پروفسوروهمه ی دست اندرکاران این سایت با ارزش من یه سوال داشتم خواهش میکنم جوابم رو بدین پدرم دچارسکته ی مغزی سدن درقسمت مخچه وتعادل دچارمشکل شدن درمانش چقدر طول میکشه وایا بصورت کامل درمان میشن چقدرطول میکشه؟
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
باسلام وارادت من زن چهل چهارساله هستم دچارخشکی نخاع شدم ایاترمیم میشه لطفاتماس بگیریداحتاج به کمک دارم۰۹۱۹۶۴۲۷۷۱۰
خدیجه
|
United States
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
باسلام وارادت من زن چهل چهارساله هستم دچارخشکی نخاع شدم ایاترمیم میشه لطفاتماس بگیریداحتاج به کمک دارم۰۹۱۹۶۴۲۷۷۱۰
زهرا ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
سلام جناب پرفسور ...
چند روز پیش آب زرد رنگی از دماغ پسرم اومده و سردرد های شدیدی پیدا کرده . لطف کنید یه راهنمایی کنید یا که آدرس یکی از بهترین متخصصهارو بهمون بدین .من از اصفهان مزاحمتون میشم.این هم شماره تماس ۰۹۱۳۷۹۵۲۹۱۶
نام فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
سلام اقادکتر مادرم جوان هست دوسال سکته مغزی کردخواهشاکمکم کنید من چطوری میتونم ارنباط باشما باشم خواهش نیکنم
سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
باسلام اهل خوزستان هستم پسری ۱۷ساله دارم از بدر تولد متوجه شدیم که ملگومینوسل داره از لحاظ جسمانی با ادم عادی هیچ فرقی نداره فقط بی اختیار ادرار ومدفوعه دکترا میگن سیستم عصبیش برای کنترل ادرار ومدفوع تشکیل نشده ایا میشه دراین مور کمکم کنید ۰۹۱۶۹۲۰۲۰۲۷
علی اکبردولتی شماره تماس 09183788615
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
باسلام دختری دارم ۲۸ساله موقع زایمان بادستگاه درش آوردن وبراثرفشاراز۳سالگی روزی ۴باریابیشتر تشنج میکند وهرتشنج ۲ساعت ادامه دارد ارسال ۷۰تا۸۰هم تحت نظر دکتر محمدغفرانی در تهران بود خوب نشد هیچ بدترهم شد دکترجان ازت خواهش میکنم راهنمایم کنید آیادخترم خوب میشه یانه حداقل جلوپیشرفت تشنج گرفته شود با احترام (علی اکبردولتی از شهرستان قروه استان کردستان
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۸
با سلام خدمت جناب پرفسور سمیعی .خانمم ام اس داره .دوتا بچه دارم .یک روز در میان امپول میزنه .واقعا نگران همیرم هستم .خیلی وقته میخوام که وقتی از شما برا ویزیتش بگیرم ولی متاسفانه موفق نشدم .عاجزانه خواهش دارم ازتون که به خاطر بچه هام که خیلی کوچیکن وقتی بدین که بتونم همسرم رو برا ویزیت بیارم خدمتتون .
سارا
|
Netherlands
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۹
با سلام خدمت پروفسور سمیعی دختر ۲/۵ ساله دارم با تشخیص میکروسفالی راه نمیره حرف نمیزنه اندازه دور سرش ۴۰سانتی متر نوتروپیل مصرف میکنه آیا میتوننم به آینده معمولی داشتنش امیدوار باشم؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۳۰
سلام استاد پدر من ۶۳ سال دارد الان بر اثر سکته مغزی در بیمارستان بخش lcuبستری من چگونه میتونم با شما ارتباط داشته باشم یا تماس بگیرم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۴
سلام جناب آقای دکتر سمیعی تورو خدا ج منو بدین مادر من در سال 84 عمل کردن طومار برداشتن از سرش از اون به بعد یک طرف از صورتش زخمه هر جا بردیم فایده نداشت میخواستم یه وقت بدین یا مشاور بدین چیکار کنیم دیگه بریدیم همه بهش نگاه میکنن یک طرف از بینش خورده شد.مادرم 44 سالشه تورو خدا ج منو بدین.09197167480
اکبرفتح الهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
سلام داداشم ۴۶سالشه تومورمغزیداره سه بارجراحی کرده دکترش میگه خوب نمیشه لطفا راهنمایی کنید باتشکر
اکبرفتح الهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
سلام داداشم ۴۶سالشه تومورمغزیداره سه بارجراحی کرده دکتر۰ش میگه خوب نمیشه لطفا راهنمایی کنید باتشکر۰۹۱۲۵۹۳۵۹۰۹
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
سلام دکتر شوهرم 40 سالشه سکته مغزی کرده الان 3ماهه نمی تونه حرف بزنه اینبااین کاریش منو بچه هام عذاب میکشیم لطفا آدرس مطب تون رابگید بیاوریم پیش شما ممنون
شیوا صادقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۸
سلام آقای دکتر
هرچی دنبال ادرس یا شماره ای گشتم پیدا نکردم
مامانم چندوقته ناراحتی اعصاب گرفته اما هرچی دکتر میبریم خوب نمیشه
ممنون میشم اگه اطلاع بدین کجا میتونم مادرمو بیارم ببینین.
اسفندیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۹
باسلام پریشب خواهرزاده ام ۳۰ساله دارای ۲فرزند که یکی از اونافقط۵ماهش است در اورژانس بیمارستان بهارلوباحالت تهوع و سردرد مراجعه به اورژانس داشت و در اثر سردرد شدید درخواست تزریق مسکن نموده که تزریق انجام شده و متاسفانه پس از ان به کما رفته و بعد از آن دکترها گفتند که ما هیچ کاری از دستمان بر نمیاید چونکه متخصص جراح مغز و اعصاب و خون و انکولوژی نداریم بیمارتون رو ببریدبیمارستان دیگر که ما ۱روزه اوردیم بیمارستان عرفان نیایش قرار بود عملش کنن اما میگن چون ضریب هوشیاریش ۳هستش نمیتونیم به بیمار دست بزنیم تورو خدا دکتر اگر پیام مارودیدی کمکی به خاطر خدا به این مادر ۳۰ساله داشته باشید تلفن ۰۹۳۵۶۵۵۸۰۷۲
ابراهیم همرنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
سلام اقای دکترعموی من درسال ۱۳۶۵ازرشت به هامبورگ المان سفرکرده ودرانجا موفق شدمدرک تخصص مغزواعصاب رادریافت کندازسال۱۳۷۰ماهیچ خبری ازایشون نداریم ایاشمامیتونیددرپیداکردن ایشون به ماکمک کنید
اسم ایشون غلامحسن همرنگی شیرایه است
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
سلام اقای دکتر .چرا ماایرانیا راحت نمیتونیم باشما ارتباط برقرار کنیم.چرا یه شماره یا ادرسو باید به هزار زحمت پیدا کنیم اونم اخرش چیزی دستگیرمون نمیشه .
بخشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
دوستان لطفا اگه کسی تونسته با دکتر تماس پیدا کنه خواهشا خواهشا به این شماره زنگ بزنه ومراحل رو بگه.خیلی ممنونم
بخشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
دوستان لطفا اگه کسی تونسته با دکتر تماس پیدا کنه خواهشا خواهشا به این شماره زنگ بزنه ومراحل رو بگه.خیلی ممنونم
بخشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
دوستان لطفا اگه کسی تونسته با دکتر تماس پیدا کنه خواهشا خواهشا به این شماره زنگ بزنه ومراحل رو بگه.خیلی ممنونم
سمیه چناری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
سلام آقای دکتر دخترخاله من 25 سال سن دارن ودر یک سانحه تصادف طبق نظر دکتر بعداز عمل جراحی گفتن قطع نخاع شده ولی تورو خدا اگر امکانش هست که ما بتونیم با شما تماس داشته باشیم اگر میشه براش کاری انجام بدین 09191247922
سمیه چناری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
سلام آقای دکتر دخترخاله من 25 سال سن دارن ودر یک سانحه تصادف طبق نظر دکتر بعداز عمل جراحی گفتن قطع نخاع شده ولی تورو خدا اگر امکانش هست که ما بتونیم با شما تماس داشته باشیم اگر میشه براش کاری انجام بدین 09191247922
ارسلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۱
سلام دکترجان.توروخداجواب منو بدیدنزدیک4ساله داداشم به علت تصادفی که کرده خونه نشین شده و33سالشه الان و2تاهم بچه بنامهای ماهان4ساله وامیرعباس7ساله داره.به علت ضربه ای که به سرش خورده 85%بینایی اش را ازدست داده و4تاعمل رو سرش انجام دادن توبیمارستان توحید سنندج موقع تصادف .یک جنازه تحویلمون دادن وجواب کردن ولی بعدا به مرور هوشیاریش رو بالا اومد ولی چشماش نمیبینه اعصابش قاطی میکنه بخاطرهمین همسرش داره اقدام میکنه طلاق بگیره تورو خدا بخاطر2تاطفل معصوم که پدرشون اینجوری لااقل بی مادرم نشن ی وقت ویزیت ازخودتون یا ازشاگرداتون توایران به ما بدید%09183705001
میلادمحموددی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
با سلام خدمت آقای دکتر سمیعی من پدرم در یک صانحه ی تصادف متاسفانه یک طرف بدنش لمس میباشد و دچار ضربه مغزی شده حدود۱۵سال است که پدرم این وضعیت را دارد از شما خواهش میکنم به ما کمک کنید و یک نوبت برای ما بگزارید ما در روستا زندگی میکنیم وبه کمک شما خیلی احتیاج داریم
میلادمحموددی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
اقای دکتر تو را خدا به داد ما برسید من کسی رو ندارم که پشت پناهم باشه دوست دارم پدرم هرچه زود تر سلامتیشو به دست بیاره۰۹۱۳۵۶۲۰۴۵۶
میلادمحموددی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
اقای دکتر تو را خدا به داد ما برسید من کسی رو ندارم که پشت پناهم باشه دوست دارم پدرم هرچه زود تر سلامتیشو به دست بیاره۰۹۱۳۵۶۲۰۴۵۶
خدیجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
من حدوادوماهه پریودنشدم میشه راهنماییم کنید
میلاد محمودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
سلام آقای دکتر هر موقع اومدید ایران تو را خدا یه نوبت به ما بدید تو را خدا۰۹۱۳۵۶۲۰۴۵۶
حسین کاظمی نیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
با عرض سلام و آرزوی موفقیت و طول عمر باعزت برای جناب پروفسور صمیعی و همه دانشمندان و تلاشگران عرصه بهداشتی و سلامتی و مبارزه با بیماری های مختلف و تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که در راه حمایت از اقشار آسیب پذیر و محروم گام برمیدارند .
جوانی بنام امید لشنی ۲۵ ساله حدود سه ماه است بعلت تصادف و ایراد صدمات و ضربات غیر منتظره به سر و مغز ایشان ، در شهرستان خرمشهر در حال کما بسر می برد . تلاش پزشکان و متخصصین محترم تا کنون جهت بهبود حال ایشان و خارج شدن از کما بی نتیجه مانده است . تا کنون پزشکان اجازه جابجایی و انتقال ایشان به شهرستانهای دیگر و مراکز درمانی و تخصصی را نداده اند . متاسفانه وضعیت هوشیاری ایشان تقریبا" بصورت ثابت و کمتر از ۷ می باشد . تا کنون چندین مرحله عمل جراحی بر روی سر و مغز ایشان صورت گرفته است ولی علارغم همه تلاش های صورت گرفته از کما خارج نشده است و پزشکان محترم پاسخ روشن و مشخصی درخصوص روند معالجه و تغییر شرایط ایشان و یا امید به بهبودی ایشان نداده اند . ایشان تنها فرزند پسر خانواده می باشد و دارای پدر و مادر و سه خواهر می باشد . همچنین حدود دو سال است که ایشان ازدواج نموده و دارای یک فرزند پسر کمتر از یکساله دارد . با توجه به عرایض فوق استدعا دارد چنانچه جناب آقای پروفسور صمیعی و یا دیگر متخصصین ارجمند برای نجات جان ایشان و بهبود شرایط وی قادر به انجام هرگونه همکاری و مساعدتی می باشند خواهشمند است در این زمینه ما را یاری فرمایند .
خانواده محترم لشنی با تسلیم در برابر مشیت الهی ، عاجزانه همه افراد متخصص و صاحب نظر را جهت کمک به بهبود وضعیت مصدوم یادشده بیاری می طلبند .

لازم بذکر است درصورت اقدام موثر و مفید خانواده و بستگان و دوستان و آشنایان و افراد خیر بی شماری حاضر به پرداخت هزینه های مربوطه و جلب نظر تیم معالج دارند .
امروز منتظر یاری سبز شما و حضور دلگرم کننده شما هستیم .
از خداوند منان عزت و سربلندی و موفقیت بیش از پیش شما را آرزو می نمائیم .

حسین کاظمی نیا
از طرف خانواده محترم لشنی و همه اقوام و بستگتن و دوستان و آشنایان .
والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته
خدائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
سلام دکتر سمیعی ما چن وقته داریم تلاش میکنیم شماره شمارو پیدا کنیم تا بتونیم ی وقت بگیریم خاهش میکنم بفرمایین ک باید چه جوری پیداتون کنیم ....امیدوارم همیشه سلامت باشین شما افتخار ایرانین۰۹۱۹۶۳۸۵۵۷۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
سلام اقای دکتر خانومم مریضی تشنج داره تورو به جان بچت کمکم کنید۰۹۱۴۹۱۵۱۲۶۰
ایدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۰
سلام اقای پرفسور سمیعی ...من یک دختر ۱۶ساله هستم همیشه ارزو داشتم و دارم که مثل شما موفق باشم هربار با دیدن دست اوردهای شما نور ایمان و تلاش در درون قلبم شکوفا میشود وبا ایمان به پروردگار تلاش میکنم ...به امیددیدار من با شما و به امید اینکه روزی من یکی از پزشکان موفق در دنیا مثل شما شوم .......خیلی دوستتان دارم.
من رضا رمضانی هستم شماره همراه 09199496223
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
جناب پرفسورسمیعی با سلام من ساهاست سردرد دارم پیش هر دکتری رفتم نتیجه نگرفتم اینجانب از شما خواهشمندم
به من کمک کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۱
سلام اقای دکتر پدر من تو مرداد ماه امسال سکته معزی کرد درحالی که اصلا هیچ مشکلی نداشت تا حالا دکتری هم نرفته بود سنش هم 45خیلی فعالیت داشت کارش ساختمانی هست یعنی کار بنایی وقتی این اتقاق افتادطرف چپ بدنش فلج شد خداراشکر بعد از 6ماه که گدشته خوب شده راه میرود با کمک فیزیوتوراپی ولی یه کم دست چپش مونده تعادل نداره یا چیزی بنویس یا امصا گنه تو خدا یه وقت بدین چون من بعد از خدا به شما امید دارم میخام بابام دستش خوب بشه بره سرکار چون عاشق کارش بود اگه شما من بابام را بیارم پیش شما ما اهل زنجان روستای ابی سفلی هستیم این شماره تماس من 09378639665
مصیب محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
سلام جناب آقای دکتر سمیعی شرمنده من یک برادر زاده دارم که با موتور خورده زمین رفته کما لطفا کمکتان کنید چون کسی بعد از خدا نداریم امیدم به شماست من شیراز هستم بیمارستان شهید رجایی نام بیمار حسن محمدی هست تو را خدا راهنمایی کنید چون پدر ندارد فوت کرده ضریب هوشی بین 3،4هست شماره تماس 09114152840
يه ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
چه دكتري هستي شما كه از درد مردم كشور خودت غافلي؟
من از اول همه كامنتا رو خوندم اين همه خواهش،اين همه التماس اينا رو نميبيني؟
دكتر دنبال شهرت جهاني هستي؟تمام مردم مهمن مردم همه كشو ها مهمن حتي اگه امريكا هم باشه بازم ابن مردم جون دارن كمك به اينا وظيفه يه پزشكه اما شماكلا ايرانو ول كردي
هادی هستم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
گفت: گیرم که پدر تورا بود فاضل
از فضل پدر تورا چه حاصل
ما پرفسور سمیعی داریم اما چه سود... ما شهرستانی ها حتی از شاگردانش هم دستمون کوتاهه
محبوبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۲
جناب پروفسور سمیعی سلام مادر همسرم حدود 10 ساله دیالیز میشوند در حال حاضر از درد شدید دست وپاها و احساس خواب رفتگی و بی حسی پاها و بی خوابی حتی با مصرف ارامبخش و مسکن به شدت رنج میبرند به متخصصان زیادی در مشهد مراجعه کرده ایم ودر نهایت گفتند تنگی کانال نخاعی دارند نیاز به عمل جراحی دارند ولی نتیجه عمل رو 50 درصد موفقیت امیز اعلام میکنند لطفا شما عمل ایشان را انجام دهید . یا راهنمایی فرمایید که چه اقدامی باید انجام شود یا پزشک متخصص مورد تاییدتان را معرفی فرمایید تا خدمت شان برسیم با تشکر وسپاس فراوان
saeed hashemi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۶
سلام اقاي دكتر مريض دارم قبلا عمل شده عملشو خراب كردن خواهش ازتون دارم بهم وقت ويزيت بديد خيلي وضعش خرابه خواهشا لطف كنيد يه وقت ويزيت بديد سعيد هاشمي استان فارس شماره تلگرام واتس اپ ٠٩٣٩٨٩٥٠٨٩٩ همراه ٠٩١٧١٨٢٣٦٦٠ منتظر جوابتون هستم
رضاشجاعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
سلام دکترپسرخالم فشارخون داشت فشارخونش میره بالا سکته میکنه عملش کردن الان نزدیک پنج ماه ازعملش میگذره هنوز هیچ تغیری نکرده یه نوبت بدین بیاریم ببینینش ممتون
رضاشجاعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
سلام دکترپسرخالم فشارخون داشت فشارخونش میره بالا سکته میکنه عملش کردن الان نزدیک پنج ماه ازعملش میگذره هنوز هیچ تغیری نکرده یه نوبت بدین بیاریم ببینینش ممتون09368284057
رضا مشیری
|
United Kingdom
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
سلام اقای دکتر من 35 سال دارم و3سال که دچار بیماری دیستونی عضلانی شدم که تقریبا دستانم فلج شدن خواهش میکنم کمکم کنید 09132058929
میثم غنمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
سلام جناب آقای دکتر سمیعی.باید خدمت شما عرض کنم پدری دارم مهربان.پدرم جانباز هستن شبها همراه اکسیژن میخوابد دکتر ها هر کدام یه چیزی میگویند .میگن پدر شما ۴۷ درصد افسردگی دارن و ۹۵ درصد ریه های خودشان را از دست دادند هیچ کسی کار مفیدی براش انجام نمیده هر بار به پدر میگویم بریم دنبال ادرس اقای دکتر سمیعی میگه تو خوابم شاید ایشونو ببینم خدار و شاهد میگیرم حاضرم جونمو بدم تا پدرم دوباره بتونه بخنده و از ته دل خوشحال باشه و زجر نکشه ما ساکن شهرستان رامسر هستیم فقط از شما خواهشی که دارم اینه که فقط یک بار اجازه بدید پدرو خدمت شما بیاورم ممنون میشم ۰۹۱۱۸۹۲۶۱۱۳ میثم غنمی
رضا سلطانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
با سلا م خدمت دکتر سمیعی اقای دکتر به خدا قسم چند ساله دنبال آدرستونم هستم متاسفانه هنوز پیروز نشدم من دو تا خواهر زاده دارم دو قلو هستن نزدیک سه سالشونه هنوز راه نمیرن بخدا جیگرمون داره میسوزه با با هم ندارن باباشون تو سوریه شهید شده فقط کمکمون کن با تشکر...۰۹۱۰۸۳۹۱۲۸۶
ناهید انصاری
|
Netherlands
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۴
سلام آقای پروفسور سمیعی خسته نباشید من انصاری هستم از اهواز غرض از مزاحمت درگیر بیماری بچم هستم براثر تب دچار تشنج شد طوری که بدنش الان سفت شده حرف نمیزنه تعادلش رو از دست داده ام آر اس ازش گرفتیم گفتن که مشکلش در میتوکندری هست که تنفس زیاد بهش نمیرسه بخاطر همین مشکل تشنج داره اما ام آر آی که انجام دادیم گفتن دچار سندرم لی شده داروهایی که الان مصرف میکنه ویتامین ب 1 ب2 بیوتین تگراتول فنتویین تترابنازین تری هگزفندیل الکارنتین هست البته دوسال پیش بازم اینطوری شد ولی عرض یه ماه خوب شده الان 6ماه هیچ دارویی اثر نکرد خود دکترا هم نمیدونن علت اصلی چیه میگن ویروسه
توحیدفتح الهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
سلام دکترسمیعی من برادرم تومورمغزی داره باورکن وضعیت مابده توراخدااگه لایق دانستی به زودی کمک کن برای ماخواهش میکنم ۰۹۱۴۶۲۸۲۰۸۲
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
سلام بر شما جناب دکتر سمیعی عزیز،من دچار افتادگی پا هستم که در اثر افتادن از ارتفاع و شکستگی ترک پا شروع شد و چون دکتر مربوطه دو ماه پای چپم رو در گچ بسیار بلند که تا بالای ران گرفته بوده دچار آتروفی شدید شدم و کوتاهی آشیل پشت پا هم پیدا کردم،تحلیل عضله هم دارم،و تعادل در حرکت ندارم و الان لا واکر راه میرم و چون زانو را نمی تونم خم کنم با لگن پام رو بلند میکنم که خیلی مشکل دارم،ستون مهره ی 3.4.5هم درگیر هستن،در بلند شدن خیلی مشکل دارم،ضمنا گفتن که عصب پرونیال مشترک پام به خواب رفته ولی قطع نشده،آیا نیاز به عمل دارم؟چطور می تونم بیام که ویزیت کنین،چه آدرسی؟،خیلی دکتر رفتم ولی فایده ای نداشت
مژگان افرازه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
با سلام خدمت جناب اقاي پروفسور سميعي عزيز:
من حدود هجده ساله كه ديسك كمر دارم والان حدود پنج سال كه دچار تنگي كانال شدم راه رفتن برام شده عين زجر و شكنجه چندين ام ار اي انجام دادم همه دكتر ها ميگن حتما بايد عمل كني در غير اين صورت تا چند سال ديگه با واكر بايد راه بري از طرفي خيليها رو مي بينم كه عمل كردن بهتر نشدن بلكه بدتر شدن يكي از همكارام بعد عمل ميلنگه يا يكي از دكترها كه تحصيل كرده انگليس هستن ميگن كه جراحي كمر و دسيك تو دنيا منسوخ شده فيزيو تراپي مگنت تراپي رفتم استخر ميرم كمر بند ميبندم اما فايده نداره الان از شدت درد حس ميكنم كليه ام درد ميكنه نه ميتونم بشينم نه ازده متر بيشتر راه برم و نه بايستم دو تا دختر راهنمايي و دبيرستاني دارم ،اقاي دكتر حاضرم اگه لازم باشه تا المان بيام ولي راه درماني برام پيشنهاد بدين ممنون ميشم كه راهكار بدين مگه ميشه يه مادر با اين شرايط بتونه از پس دختر هاش بر بياد در حالي كه حتي نتونه جلوي سينك ظرفشويي قد شستن چند استكان بايسته با سپاس
محرم اسدپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
Dayan:
خواهرم ۳۷ سالشه مجرد
تو یه شرکت حمل و نقل مشغول کاره
پری روز ساعت ۱۱ صبح بهم زنگ زد حالم خوش نیست بیا دنبالم اما خودش اومد
بردیمش بهداری قرص و امپول زدن بهش گفتن ببرین نوار قلبی بردیمش
ازمایش اینا داد
نوار قلبی هم گرفتیم
رفتم جواب ازمایش بگیرم دوباره فشارش رفت بالا سرش گیج رفت افتاد زمین
باز دارو و امپول زدن
بعد از گذر زمانی متخصص اومد
و گفت معدشو شست و شو بدین
این کارهم انجام دادن باز خوب نشد
بردنش ای سی یو
حسین سالاروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
سلام پورفسور پدرم به خاطر جوشکاری کمرش مشکل پیداکرده کانال نخاعیش مشکل داره پورفسورتو.رو به خدا به دادم برس به خداازاینکه نمیتونم واسش کاری کنم شرمندم توروخدا ازشهرستانم یه نوبت بهم بدین ممنون میشم. یاعلی
09165623876
صدیقه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
باسلام خدمت اقای دکتر سمیعی شوهرم تشنج میکنه دکترم بردیم عکس ونوار هم گرفتیم ولی میگن چیزی نیست ارثیه ولی تو خوانوادشون کسی این تور نیست دارو دپاکین دادن ولی دوباره تشنج کرد میخواستم اگه میشه یک وقت بدین بیایم تهران ما مشهد هستیم از شما خواهش میکنم کمکمون کنید من هر وقت این طوری میشه میترسم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
سلام به فخرایران بنده 8سال پیش ازناحیه پشت سرزمین خوردم ودچارخونریزی ازپشت سرشدم بعدازچندسال دچار سردهای خفیف میشم وفراموشی کوتاه مدت پیداکردم اکنون 43سال سنمه تشکر
نارنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
توراخدا دکتر به دادا نامزدم برس تورا به خدا قسمت میدم سه ماه عمل کرد تمور مغز داشته الانم متوجه شدیم کلا تمور بر نداشتن ایا امکان داره با چند سیری برق رفع بشه توراخدا جوابگو باشید .
زهرا شفایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
سلام۰یه برادر شوهر دارم که بعد از تصادف کم کم انگشت های دستش از کار افتاد۰بعداز کلی دکتر های مغز و اعصاب رشت بعد هم تهران بردیم ۰هیچ نتیجه ای نگرفتیم۰حالا هم فلج شده هم کنتر ادرار نداره۰همه دکترا میگن ضایعه نخایی۰خواهش میکنم جواب منو بدین۰یا یه نوبت به من بدین۰ دار جلوی بچه هاش ذره ذره اب میشه۰شمارو جون عزیزتون گمکم کنید
محمدرضا زندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۲
سلام پروفسور سمیعی ی بچه ای دارم ۱۷ سالشه خوبو بدو تشخیص نمیده همش بی قراری میکنه پدر نداره ازمنزل میره بیرون دیگه نمیاد خونه یک ماه طول میکشه پیداش کنیم
فاطمه باباخانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۸
با سلام و احترام
جناب آقای پرفسور سمیعی
پدر من 61 ساله اش سرطان ریه داشت از ریه سرطان به سرش زده از شما خواهش میکنم کمکون کنید نذارید بدون پدرم بشم تکه گاه مون هست اش خواهش میکنم جواب بدین چیکار کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
سلام آقای دکتر من یه بیمار۲۶ ساله دارم الان ۳۵ روزه در کماست سطح هوشیاریش ۷ در اثرنرسیدن اکسیژن به مغز ایست قلبی کرده و متاسفانه رفته کما مشکل ریه هم داشته و عفونت ریه شدیدی داشته اکسیژن به مغزش نرسیده مغزش کمی ورم کرده ولی دکتر مغز اعصاب گفتن جدی نیست و برطرف میشه و باید منتظر باشیم زمان بگذره تا ۶ ماه تا اگر بافت مغز آسیب دیده باشه ترمیم بشه ولی نگرانیم در این مدت نیاز به دارویی باشه و زمان بگذره خدایی نکرده دیر شده باشه یه علاعمی از خودش نشون میده مثل حرکت دست و پا باز و بسته کردن پلک اشک ریختن ولی دکتر میگه اینا غیر ارادی هستن و ما نگران میشویم الان در بیمارستان بخش i c u بستری هستن و مدتی هم مصرف مواد تریاک داشتن و سیگار هم میکشیدن میخواستم ازتون خواهش کنم اگر پیامم به دستتان رسید و میتوانید کمکم کنید خیلی نگرانم خیلی دنبال آدرس یا شماره تلفن از شما هستم شما کی ایران تشریف دارید چطوری میتوانم شما را ببینم شما را بخدا کمکم کنید
منصوره زارع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
٣٢ساله هستم يك ساله پاهام ميسوزه كلش از زير باسن يخ ميشه پشت كتفم درد بعضي اوقات كمرم سمت چپ درد ميگيره خيلي دكتر رفتم يكي ميگه اعصاب يكي ميگه هيچي نيست يكي ميگه اسپاسم انحراف مهرست بعضي اوقات تب ميكنم بي حال ميشم اصلا هيچكاري نميتونم بكنم أعصابم سر مريضيم بهم ريخته مهماني ميرم ميام تا دو روز حالم بد ميشه تو رو خدا همش قرص خوردم هيچ خوب نشدم ورزش ارامم انجام ميدم بعدش بدنم داعٍ بي حال ميشه كمك كنيد تا ازدواج كردم ميخوام بچه دار شم با اين وضعيت چجوري نميدانم
مظاهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
سلام. خسته نباشید. دکتر پارستل مادرم ک 52سالشونه سکته کردند. ایشون دچار دیابت. فشار و کم خونی هم بودند. دکترا ب ما گفتن ی لخته خون از قلب ب مغز رفته و باعث خونریزی وسکته شده الان سمت راستشون کامل فلح شده. و ب سختی کلماتی رو میگن و اسم ما یا اون چیزی ک میخاد درموردش حرف بزنه رو نمیدونه ک بگه. میخاستم بدونم دارویی چیزز هست ک بشه بهشون کمک کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
سلام.دکتر تو رو خدا کمکم کنید.ی دختر 8ساله دارم میکروسفال.ایا میتونید براش کاری کنید
مینا یوسفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
دکتر رو چه گونه میتونم ببینم
فرزانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
با سلام
برای گرفتن نوبت ویزیت به کجا مراجعه کنیم
ممنونم
09121135353 ابراهیم آبادی
فرشته قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۷
سلام پروفسور سمیعی
پدرم دوسال پیش درگیر بیماری سرطان از ناحیه مری و معده شد.بعد از عمل حالش خوب بود تا همین چند روز پیش.حرفای بی ربط میزنه.همه چی رو فراموش میکنه.ام ار ای گرفتیم گفتن احتمال داره سرطان به مغز منتقل شده باشه.ساکن اصفهان هستیم.لطفا راهنمایی کن دکتر چیکار باید بکنیم الان؟؟؟؟؟؟؟عاجزانه ازت میخوام جواب بدی پروفسور.ممنون.منتظرم09330403361
رضا ریحانی کلاچاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۰
با سلام
ما کمپینی علیه شهرت به هر قیمتی راه اندازی کردیم ،در صورت هم رسانی آن و کمک به ما، در راه این پویش بین المللی، گامی موثر در حفظ و گسترش فرهنگ مجازی سالم برخواهیم داشت. باتشکر
#نادانان_را_معروف_نکنیم
#stop_making_stupid_people_famous
hojat
|
United States
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
باسلام اقای دکتر بچه دوسالم از 6ماهه گی تحت نظر متخصص مغز اعصابه با کلی دارو د ازمایشات هنوز بچه ام راه نمیره ای کاش میتونستم تصاویر ازمایشات و ام ار ای بچه مو براتون بفرستم .تورو خدا دستم به دامانتون این شمارمه 09119295081تصمیم گرفتم بچه رو بیارم تهران پیش دکتر غفرانی 2خرداد نوبت گرفتیم .کمکم کن هم شهری؟
میکاییل چاپاش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۳۱
سلام آقای دکتر خسته نباشید من دوقلو دارم 5 ساله هستن دکترا میگن فلج سی پی به خاطر کمبود اکسیژن قل اول نمی تونه راه بره و قل دوم یک پاش و نمیذاره زمین می خوام یک نوبت به هم بدید تا حضوری بچه هام و ببینید ممنون می شم 09144441654
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
سلام دکتر دختر من ۱۲ سالش از ارتفاع افتاده حدودا ۱۱ ماه تو کما میگن اکسیژن به مغزش نرسیده دکترا میگن با مرور زمان خوب میشه میخواست شما به خاطر رضای خدا ویزیتش کنید
هوشمند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۲
سلام اقایی دکتر برادرم ۳۵ ساله اش که غده هیپوفیز از حد نرمال بیشتر رشد کر و یکبار تخلیه شد ماندیم چکار کنم لطفا یک راه حل به ما بدید خدا وند شما و خانواده محترم حفظ کند شما افتخار ایران وایرانی هستید
پاشاپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۴
سلام دكتر عزيز ميخام يه وقت حضوري برام بدّي پدرم ٥ساله مريضه اعصاب پا ومحيط نميتونه رَآه بره ممنون ميشم ٠٩١٢٢١٠٣٩٨٤
محمد رضا موسوي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
سلام دکتر سه سال دگير تشنج پسرم هستم بيش از 50 تا دکتور نشو دادم ولي هيچ کدوم کاري نکرد همش استراب ونگراني واسترس دارم خواهش دارم کمکم کنيد
محمدرضا موسوي 09165804302
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
سلام خسته نباشی آقای دکتردوسال پلک چپ دخترم میزنه که متخصص مغزواعصاب بردمش همش تگروتل ولیسکانتین میدندوهی تاخوب میشه قطع میکننددارو رو دوباره پلکش شروع به زدن میکنه لطفایه مشاوره بدیدباایدچیکارکنم دخترم ۴سالشه ۰۹۱۳۱۶۴۴۰۳۳۸
مریم مکوندی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳
باسلام واحترام خدمت پروفسور سمیعی عزیز و محترم
میرم سر اصل مطلب - برادرم ژاپن زندگی میکند چند روز پیش پس سرش درد میگیرد میبرند بیمارستان بعد از سی تی اسکن لخته در مغز را بیرون می آورند ولی در عکس خونریزی در مایعی که مغز در آن قرار دارد ؛ دیده میشودو هنوز دکترهای ژاپنی تشخیص نداده اند که این خونریزی از کدام ناحیه است و گفته اند اگر نتوانیم منبع خونریزی را پیدا کنیم باید ببریدش منزل و هرچی خدابخواهد من بعد از خدا التماس دعا به شما دارم هر راهنمایی و کمکی که ازدستتان برمی آید لطفا لطفا دریغ نکنید از نظر هزینه نگران نباشید فقط سلامتی اش را خواهان هستیم منتظر جواب مثبت از شما هستیم با آرزوی سلامتی و موفقیت برای شما و عزیزانتان مکوندی
کیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
ملاقات وویزیت با پروفسور برای بیماری خودم
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
تورو خدا بگید دکتر سمیعی دقیقا چ تاریخی میاد ایران؟
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
تورو خدا بگید دکتر سمیعی دقیقا چ تاریخی میاد ایران؟
معصومه از اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
پسری سه ساله دارم فلج مغزی.نمیدونم خوب میشه یا نه.تورو خدا بگید دکتر کی میان ایران.09130084096
معصومه از اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۳
پسری سه ساله دارم فلج مغزی.نمیدونم خوب میشه یا نه.تورو خدا بگید دکتر کی میان ایران.09130084096
نجفی
|
Germany
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۵
فقط از پروفسور سمیعی میخوام کمکم کنه از شدت درد دیسک کمر و سر خوردگی مهره از زندگی سیرم ۰۹۱۲۱۲۷۷۰۴۲ لطفا بگید در تهران من چطور میتونم برم پیششون که تنها ارزوم اینه که اگر قرار هستش عمل کنم ایشون عملم کنن
سید اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۷
سلام آقای دکتر چند بار برای شما پیام داده ام ولی جوابی ندادید مگر مافقیر وبی چاره ها باید فرزنده ما بمیرید فرزندم بیمارینورفیرماتوزست دارد چه کار کنم
09119892093
ناشناس
|
France
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
با سلام خدمت اقای دکتر پسر من ۲۳سال داره وچار بیماری صرع وقتی به دنیا امد دچار سیانوزه شد وبعد تشنج نوار مغزی وام ار ای چیزی رو نشون نمیده ولی هر ۳ یا ۴ماه یکلار دچار تشنج میشه الان کاربامازپین وپریمیدون مصرف میکنه ولی باز دچار تشنج میشه میشه شما نطرتونو در این مورد برام بنویسید ممنون میشم تا کی باید دارو مصرف کنه وایا این بیماری خوب شدنی هست افسانه هستم از بروجرد
زینب ورمقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
سلام و عرض ادب و احترام
اقای دکتر سمیعی برادر 9 ساله ام مشکل فلج عصب شماره 7 صورت دارد
از وقتی که تازه به دنیا آمده بود و گریه میکرد و لاغر تر شد متوجه شدیم که نمیتونه لباشو جم کنه سینه مادرمو میک بزنه و از اون موقه درمانشو شروع کردیم و ازمایشات ژنتیک و مغز و اعصاب رو هم براش انجام دادیم
فیزیو تراپی و طب سوزنی زالو درمانی و حجامت و همه راه ها رو براش انجام دادیم اولش واکنش مثبت داره و تغییراتو میبینیم ولی بعد یه مدت بدتر از قبل میشه و بخار نبود بضاعت مالی الان یه مدت که نمیتونیم کاری براش بکنیم چون راه هایی که رفتیم پر هزینه بودن و جواب ندادن
مشکل حافظه نداره و خیلی باهوشه
الان کلاس سومه
ولی بخاطر اینکه صورتش کجه تو مدرسه و بیرون مسخره اش میکنن و اعتماد به نفسش پایینه و گوشه گیر
و اینکه خیلی بااراده اس چون بچه بود نمیتونست اب دهنشو جمع کنه و لی الان تمام تلاششو میکنه با وجود نقصش اب از دهنش بیرون نیاد
دکترا متوجه این که گلوش هم چند درصد فلج یا بی حس هست نشدن
صدای لوس و بچه گونه ای داره و همه فک میکنن چون خیلی بهش اهمیت میددیم لوس شده و مثل دخترا حرف میزنه از جمله خود من که کلی به هش میگیم که مثل دخترا حرف نزن
ولی به تازگی دندون های پایین 7 و 8 خودم رو درست کردم و من بیحسی رو قورت دادم و بیحسی رو گلوم اثر کرد اولش مثل کسایی که لکنت زبون دارن حرف میزدم نمیتونستم تمام کلمات رو بگم و ی ذره که گذشت و بیحسی کامل شده بود و من سعی میکردم صحبت کنم صدام ضعیف و خیلی لوس و تو دماغی شده بود و نمیتونستم واضح حرف بزنم دقیقا مثل صدای داداشم و من فهمیدم که علاوه بر سمت چپ صورتش زبان و گلوش هم بیحسه که نمیتونه درست و واضح و رسا صحبت کنه
راستی انگشت های دوم و سوم هر دو تادستش جابه جا هست ولی نذاشتیم بفهمه که این مشکل رو هم داره
واقعا ازتون خواهش میکنم یه وقت برای معاینه دادشم به ما بدید و یه راه چاره برای درمان قطعیش در اختیار ما بگذارید
09037231814
زینب ورمقانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
سلام و عرض ادب و احترام
اقای دکتر سمیعی برادر 9 ساله ام مشکل فلج عصب شماره 7 صورت دارد
از وقتی که تازه به دنیا آمده بود و گریه میکرد و لاغر تر شد متوجه شدیم که نمیتونه لباشو جم کنه سینه مادرمو میک بزنه و از اون موقه درمانشو شروع کردیم و ازمایشات ژنتیک و مغز و اعصاب رو هم براش انجام دادیم
فیزیو تراپی و طب سوزنی زالو درمانی و حجامت و همه راه ها رو براش انجام دادیم اولش واکنش مثبت داره و تغییراتو میبینیم ولی بعد یه مدت بدتر از قبل میشه و بخار نبود بضاعت مالی الان یه مدت که نمیتونیم کاری براش بکنیم چون راه هایی که رفتیم پر هزینه بودن و جواب ندادن
مشکل حافظه نداره و خیلی باهوشه
الان کلاس سومه
ولی بخاطر اینکه صورتش کجه تو مدرسه و بیرون مسخره اش میکنن و اعتماد به نفسش پایینه و گوشه گیر
و اینکه خیلی بااراده اس چون بچه بود نمیتونست اب دهنشو جمع کنه و لی الان تمام تلاششو میکنه با وجود نقصش اب از دهنش بیرون نیاد
دکترا متوجه این که گلوش هم چند درصد فلج یا بی حس هست نشدن
صدای لوس و بچه گونه ای داره و همه فک میکنن چون خیلی بهش اهمیت میددیم لوس شده و مثل دخترا حرف میزنه از جمله خود من که کلی به هش میگیم که مثل دخترا حرف نزن
ولی به تازگی دندون های پایین 7 و 8 خودم رو درست کردم و من بیحسی رو قورت دادم و بیحسی رو گلوم اثر کرد اولش مثل کسایی که لکنت زبون دارن حرف میزدم نمیتونستم تمام کلمات رو بگم و ی ذره که گذشت و بیحسی کامل شده بود و من سعی میکردم صحبت کنم صدام ضعیف و خیلی لوس و تو دماغی شده بود و نمیتونستم واضح حرف بزنم دقیقا مثل صدای داداشم و من فهمیدم که علاوه بر سمت چپ صورتش زبان و گلوش هم بیحسه که نمیتونه درست و واضح و رسا صحبت کنه
راستی انگشت های دوم و سوم هر دو تادستش جابه جا هست ولی نذاشتیم بفهمه که این مشکل رو هم داره
واقعا ازتون خواهش میکنم یه وقت برای معاینه دادشم به ما بدید و یه راه چاره برای درمان قطعیش در اختیار ما بگذارید
09037231814
ساکن تهران - اسلامشهر
باقرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
سلام آقای دکتر تورابه جان بچه ت به داد دل رنجدیده من مادر برس 09183292420یه وقت بده برا پسرم
محمدحسین پیل افکن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۱
سلام اقای دکترمن یه پسر ۱۸ دارم فلج مغزی تشنج داره تو روخدا کمکم کنین ۰۹۱۹۵۷۵۳۴۲۳
ارزو احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
با عرض سلام خدمت دکتر سمیعی افتخار ایران وایرانی احتراما نامبرده ساکن یکی از استان های مرزی ومحروم کشور هستم ودارایی فرزندی پسر که به علت بیماری مادرزادی سی اف در شرایط بسیار بدی قرار دارم لذا جهت درمان وپیشگیری از پیشرفت بیماری نیاز به حمایت مالی دارم لذا با توجه به اینکه ناب عالی پزشک هستی با این بیماری اشنایی کامل داری خواهشمندم در این راستا جهت نجات فرزند 6ساله ام به من کمک بفرمایید با تشکر خواهر ارزئ احمدی همراه 09905887623
طلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
زنگ بزنید تا بگم
حسین عرفانیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۹
باسلام خدمت استاد گرامی خلاصه عرض کنم نمیشه گفت جوانی41ساله هستم که درد و رنج سالهای زندگی زود پیرم کرد سال77دراثرتروما به کمرم دچاراسپندیلولیستوزیس شدم گرید1 و سالها درد کشیدم و درمانهای علامتی میکردم نهایتا94/2توسط دکتر ...عمل کردم و دیسککتومی شده فیوژن گذاشتند اما حس پای چپم از بین رفت چندماه بعددردهای شدیدسراغم آمد چند برابرقبل عمل، طی مراجعات متعدد دکترم بالاخره راضی شد دوباره عکس وMRIبگیرم ومشخص شد دچار اسپندیلو دیسکایتیس شدم وباید دوباره جراحی بشم معرفی کردند خدمت دکترثمینی ایشان هم7ماه پس از اولین عمل دوباره فیوژن و بافتهای نکروز شده موضع رو بجز گیج بیم مهرهL5-S1 خارج کردند واما الان که3سال از این جریان میگذره بهبودی حاصل نشده وهمچنان درد کمر،لگن پای چپ،ضعف و بی حسی پا،تحرک محدود و بی قوت مچ و انگشتان پای چپ رو دارم 2ماه بعد از جراحیABتراپی شدم تزریقی و خوراکی خوشبختانه ESR-CRP نرمال شد اما اسکن هسته ای التهاب رو نشون میده از امام رضا (ع)خواستم کمکم کنه بتونم خدمت شما برسم برای انجام جراحی یا هر راهکار دیگه ای من4تا فرزند دارم که2تاشون معلولیت دارند منم55درصد معلولیت دارم و از کار افتاده شدم و محتاج ...
در مشهد زندگی میکنم لطفا زمانی رو بفرمایید بتونم خدمتتون برسم ممنونم یاعلی التماس دعا به امید دیدار حضرتعالی
رضا ازبیرجند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۱
سلام پسرم که رشته مهندسی برق وکامپیوترمیخوند ودانشجوی نخبه ایی بود ناگهان دچار ضعف حافظه ودرددرقفسه سینه وصدای سوت وبوق مانند درسروگوش سمت راست سرشده همه ی آزمایشات ونوارعصبی وام آر آی ووو ولی چیزی نشون نداده ومیگن سالمه ولی اوتی که هرکتابی رو بایکبارخوندن وهردرسی روبایکبار گوش کردن ازاستاد بلافاصله یادمیگرفت حالا میگه چیزی که میخونم بلافاصله مطالب قبلی روفراموش میکنم وانگارتواین دنیا نیستم
دکترعزیز اگر نوبت ووقت میدین بماهم کمک کنید تشکرواجرکم عندالله الحق
09155620599
05632441990
ایران بیرجند باتشکر منتظریم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
سلام اقای دکتر سمیعی خدا ازت راضی باشه، من3سال پیش ییکطرف صورتم بی حس شد خیلی‌ها گفتن شاید سکته مغز ی کردی از اون موقع استرس افسردگی ترس داشتم بعد سه سال رفتم عکس گرفتم دکتر میگه عکسی که سه سال پیش گرفتی باعکسی که یک هفته پیش گرفتی هیچ تغری نکرمغزت همون دوتا لکه کوچک تو مغزهیچ تعقیری نکردن ته این سه سال به ننظر شما چکار کنم به نظرتو ن این دوتا لکه کوچک چی هستن به نظرت بزرگ میشن ی نه چکار کنم با دارو رفع میشه خیلی فکر میکنم تورو خدا جانه پسرت کمکم کن
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
سلام اقای دکتر سمیعی خدا ازت راضی باشه، من3سال پیش ییکطرف صورتم بی حس شد خیلی‌ها گفتن شاید سکته مغز ی کردی از اون موقع استرس افسردگی ترس داشتم بعد سه سال رفتم عکس گرفتم دکتر میگه عکسی که سه سال پیش گرفتی باعکسی که یک هفته پیش گرفتی هیچ تغری نکرمغزت همون دوتا لکه کوچک تو مغزهیچ تعقیری نکردن ته این سه سال به ننظر شما چکار کنم به نظرتو ن این دوتا لکه کوچک چی هستن به نظرت بزرگ میشن ی نه چکار کنم با دارو رفع میشه خیلی فکر میکنم تورو خدا جانه پسرت کمکم کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
سلام خوب هستید 25 دارو مصرف میکنم دلیل صرع یاتشنج چیست ازمغزم عکس گرفتم مشکلی نداشت
فرشاد نصیری اوانکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۴
باعرض سلام وخسته نباشید جناب دگتر25سال است دارو مصرف میکنم پیش یکی ودوتاازدگترمحمدرضافردوسی ومجیدکیهانی فرد رفتم ازمغزم عکس گرفته بودم نشونشون دادم گفتند مشکلی ندارد یک دلیل قانع کننده نیاوردند پس من ازشما خواهش میکنم دلیل یا درمان ان را بگویید من ازشهرستان مزاحم شدم کمکم کنید به کمک شما نیازدارم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
سلام‌ آقای دکتر خسته نباشی
مادرم چشماش بخاطر سکته مغزی که کرده کم‌ بینا شده، البته قند خون هم داره، میخواستم لطفی بکنید و دل مادرم و بچه هاش رو شاد کنید. خدا سلامتیتون بده
09132770613
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
میشه مدارک پسرم روبرای اقا ی دکتر سمیعی میخوام بفرس راهنمایی کنید
نجف محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
سلام و درود دکتر جان خدا قوت
اگه امکان داره خانمم ۱۲ساله که از ناحیه مغز و اعصاب دچار مشکل شده و حافظه کوتاه مدتش رو از دست داده
به خیلی از همکاراتون تو ایران مراجعه کردیم که از درمان عاجز ماندند و هر چی دارو مینویسند بی تاثیر است
اگر امکان داره بعنوان یک هم نوع و هم وطن انساندوست ما را یاری کنید و ویزیت نمایید
سپاسگزارم
۰۹۱۸۱۴۲۰۰۰۵ محمدی ایوانغرب
سميراخزايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۱
باسلام اقاي دكترخداقوت پدرم بيماري msداشت سال هاپيش وخداروشكرخوب شدولي متاسفانه يك سال پيش دچاريه بيماري شدكه ابتداگوشت دستاش اب شده وبعد تمام بدن بي حس وشل شدع اللخصوص دستانش والان درحال خييييلي بدي به سرميبره به دكترهاي زيادي مراجعه كرديم ولي گفتن راه درماني نيست وهرروز بدنش بي حس ترازروزقبل ميشه طوري كه يك ليوان اب روبه سختي برميداره ازشماخوااااااااهش ميكنم يه وقت به مابديد پدرم خييييلي حالش بده جلوچشمامون داره زجرميكشه واب ميشه هيچ كاريم ازدستمون برنمياد بعدازخدااميدمون به شماست 09374645535
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
سلام من معلولم منم دردمو خواستم بگم ولی اتگار تعداد دردمندا زیاده فقط بگم که جناب پرفسور خدا قوت
شعبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
سلام وقت بخیر . خواهشا راهنمایی کنین چطور میتونم مدارکم دست اقای دکتر بفرستم ممنون
پرتویی
|
Germany
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
دکتر سمعیعی تورو خدامارو هم کمک کنید حال روحی بدی دارم که هیچ کس نمیفهمه بدنم یکسره متشنجه
سید مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
سلام دکتر امروز تولد آقا امام رضاع است من جوانی ۳۴ساله ام که ۱۰ساا تشنجی شدم تهران هم عکس رنگی مغز گرفتم ولی میگند مغزم سالمه ولی من روز به روزدرد تشنج ضعف بدنی ووسواسی بیشتری گرفتارمیشم تورا به خدا من چه کار کنم آیا من مغزم مشکل داره کمکم کن اول خدا بعد شما ممنونم
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
با عرض سلام و احترام.من داداشم بیماری تمور مغزی داره و خیلی نیاز به کمک برای درمان داریم لطفا شماره تماس یا ادرسی از دکتر سمیعی اعلام نمایید.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
سلام آقا یسمیعی برادر11 سالشه وقتی به دنیا میاد ب دلیل زایمان سخت تشنج میکنه وبعد چند وقت بعد چندتا از سلولهایی مغزش میمیرند میخوانم ببینم میشه ترمیم کرد
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
سلام پروفسور احتياج به كمك وراهنمايي شما داريم كاشان بيمارستان بهشتي
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
با سلام و خسته نباشید.دختر من از دو ماهگی تشنج داره و هنوز هم که ۹سالشه قطع نشده هر روز دو بار تشنج میکنه.دو سرش هم دو سانت کوچکه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
سلام ببخشید امکان داره هرکس که آدرس مطب و شماره تلفن مطب دکتر سمیعی رو داره برا من بفرسته؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
سلام ببخشید امکان داره هرکس که آدرس مطب و شماره تلفن مطب دکتر سمیعی رو داره برا من بفرسته؟؟؟
09182078632 خیلی ممنونم
رهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۱
سلام آقای دکترچندسال خواهرم دچارآسیب مغزی شده توراتوحرمت علی (ع) کمکش کنیددوتابچه داره
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۴
سلام
خسته نباشید،ببخشید مادر من مبتلا ب بیماری پارکینسون پدرمم مریض ولی اسم بیماریشو نمیدونم میشه کمکم کنید،خواهش میکنم
زینب نریمیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
با عرض سلام خدمت شما من دختر سه ساله دارم که مشکل قلبی داشت یه سوراخ قلبش داشت 26فروردین 97جراحی کرده عملش خوب بوده بعد از سه روز با نظر دکتر قلبش خواستیم مرخصش کنیم که حالش بد شده بالا آورده و سمت چپ صورت شروع به کج شدن کرده و دست راستش همش هی میکوبید زمین رفتیم نوار مغز و ام آر ا گرفتیم دکتر عزیزی مغز و اساب تشخیص داد که سکته مغزی کرده و سمت راستش کامل از کار افتاده تکلمش و از دست داده بود با کمک فیزیوتراپی و گفتار درمانی راه افتاد تکلمش هم بهتره از با دارویی که دکتر عزیزی داده بعد از ماه مجددا امارا گرفتیم گفته زایعه که توی مغزش بوده رفع شده قسمتی از مغزش مرده و کار این قسمت را مغز سمت چپ انجام میدهد خواستم نظر شما را هم بدونم آیا امکان داره این قسمتی که آسیب دیده دوباره مثل روز اولش بشه مشکلی برای آینده ش پیش نمی آید هرچی تماس میگیرم که نوبت بگیرم یه ویزیت بیارم چکش کنید نمی نمی تونم اگر جواب بدین ممنون میشم منم سعی خودم میکنم که نوبت بگیرم با تشکر از من خوزستانی هستم از اهواز
نجف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
سلام آقای دکتر پدر خانومم چندوقته دچار بیماری سی دی جی شده میخاستم بدونم درمانی دارد ممنون
تقی علی پور
|
Germany
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
سلام.
شرمنده. دوستان کسی شماره و ادرس جدیدپروفسورسمیعی ویا رابط ایشون رو داره برام ارسال کنه.ممنون میشم.
09193542688
تقی علی پور
|
Germany
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۵
سلام.
شرمنده. دوستان کسی شماره و ادرس جدیدپروفسورسمیعی ویا رابط ایشون رو داره برام ارسال کنه.ممنون میشم.
09193542688
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۶
سلام آقای دکتر. یکی از دوستام مدتی سرگیجه داره دکتر هم رفته میگن مشکلی نداری. الان سرگیجه شدید تر شده. تب و لرز و عرق هم میکنه. به خاطر خدا یه نوبت بهش بدید یا لااقل تلفنی راهنمایش کنید که چکار کنه.. 09161530187
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
سلام آقای دکتر با آنکه میدانم هیچ وقت این متن را نمی خوانید باز با امید به خدا می نویسم همسر برادرم به خاطر بیماری از او جدا شد برادرم تشنج داره وخوردن داروها دچار فراموشی شده تکلم و حرکات بدنش دچار مشکل شده کمکمان کنید به خاطر پسر پنج ساله اش 09146275851
رامین رحمتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
سلام جناب همچنان این جهان سومی ها منو اذیت می کنند با تشکر رامین رحمتی
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
سلام پروفسور سمیعی. از شما خواهش میکنم پسرم وعروسم که تحصیلات زیست میکرو بیولوژی رادرایران طی نموده اند وعلاقه مند هستند
د تحت نظر خودت در المان دریکی از دانشگاه ها المان ادامه تحصیل هماتولوژی را به اتمام برسانند .همکاری فرمایید .این دینست که به عهده من است و توان ان را ندارم شما را امین خو ددانسته ب تشکر
Bahar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۲
سلام آقای دکتر..دختری ۲۴ ساله هستم حدود ۱ سال پیش درد گردن شدید شدم با مراجعه به پزشک و انجام ام آر آی متوجه شدم بین مهره های پنجم و ششم گردنم در داخل نخاع کاورنوم وجود دارد..پزشک معالجم تشخیص دادند عمل نکنم چون خطر عمل بالاست..امکانش هست مدارک پزشکیم را برایتان ارسال کنم و نظر شمارا جویا شوم؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
باسلام واحترام خدمت آقای دکتر و تبریک روز پزشک. من یه عضو کوچک از جامعه پزشکی هستم و یک صحبت خیلی مهم وخصوصی دارم . ممنون میشم یک دقیقه بهم وقت بدید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
باسلام واحترام خدمت آقای دکتر و تبریک روز پزشک. من یه عضو کوچک از جامعه پزشکی هستم و یک صحبت خیلی مهم وخصوصی دارم . ممنون میشم یک دقیقه بهم وقت بدید.
سید جمشید اشرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
کره زمین هرگز هرگز هرگز ابر نابغه ای مثل پروفسور مجید سمعیی را بخود نخواهد دید هوش او فراتر از کهکشان راه شیری است.کهکشان راه شیری به وچود ابر نابغه ای مثل پرفسور مجید سمعیی بخود می بالد.
منصورمحمدزاده
|
United States
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
چناب آقای پروفسور سمیعی با درود بشما. خواهش می کنم بمن وخانواده ام کمک کنید. زیرا دخترم که 34ساله است ازدواج کرده یک پسر9ساله داره. درآذرماه 1394بدون هرگونه بیماری ازپیش مشخص شده یک مرتبه بدنش شروع به فلج شدن کرد بلافاصله به بیمارستان کسری تهران بردیم وتحت نظر آقای دکتر محمودیان قرارگرفت وازفلج تمام بدنش جلوگیری شد اما ازناف به پائین وازهر2پا دخترم فلج شد. دربرسی های بعمل آمده بما گفتند ویروسی شبیه گلن باره درستون فقراتش نفوذ کرده وپس از 20روز ایشان را باهمان وضعیت فلجی مرخص واظهارداشتند فقط با فیویوزتراپی بشرط داشتن روحیه مریض بین 1تا2سال خوب میشود . اما اکنون بیش از 4سال است مرتباً فیویوتراپی الکتریکی وفیزیکی انجام میدهیم اما پیشرفتی ندارد. حدود3سال پیش هم فایل ایشان را برای شما ایمیل کردیم اما پاسخی داده نشد. خواهش میکنم برای رضای خدا برای خندیدنخودش وفرزندش و آسوده خاطرشدن پدرومادر وهمسر وتمام اعضای خانواده کمکمان کنید. سپاس پدررنجدیده منصورمحمدزاده
مهين حقدوست
|
United States
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
با سلام از رشت مزاحمتون ميشم خودم مربي ورزش هستم بر اثر استفاده تردميل با شيب زياد ال ٤ و ٥ بيرون زدگي دارم و يكسال درگيرم زده به عصب سياتيك واقعا از كار انداخته منو ممنون ميشم اگه ام ار اي منو ببينيد و نظرتونو بهم بگيد
مهين حقدوست
|
United States
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
با سلام از رشت مزاحمتون ميشم خودم مربي ورزش هستم بر اثر استفاده تردميل با شيب زياد ال ٤ و ٥ بيرون زدگي دارم و يكسال درگيرم زده به عصب سياتيك واقعا از كار انداخته منو ممنون ميشم اگه ام ار اي منو ببينيد و نظرتونو بهم بگيد
مهين حقدوست
|
United States
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
با سلام از رشت مزاحمتون ميشم خودم مربي ورزش هستم بر اثر استفاده تردميل با شيب زياد ال ٤ و ٥ بيرون زدگي دارم و يكسال درگيرم زده به عصب سياتيك واقعا از كار انداخته منو ممنون ميشم اگه ام ار اي منو ببينيد و نظرتونو بهم بگيد
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
سلام آقای دکتر سمیعی پدر من بیمار قلبی هستن وانژیوپلاستی انجام دادن سال 92واز یک سال پیش متوجه شدم رگهای کاروتد گردن 45 تا50درصد گرفتگی دارد چند روز پیش حالش بد شد سرگیجه تعریق شدید ضعف وبی حالی که رسوندمش بیمارستان واز شما کمک میخوام خواهش می کنم راهنمایی کنید چیکار کنم ممنونم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
با سلام خدمت آقای دکتر سمیعی، من یه خانم 36 ساله هستم که به یک بیماری ارثی از ناحیه سر مبتلا هستم و بخاطر دور بودن و عدم دسترسی به مطب شما ، تقاضا دارم که در این مورد مرا راهنمایی کنید در ضمن یه پسر دوساله دارم که میترسم این بیماری رو داشته باشه ممنون میشم جوابم رو بدید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
سلام آقای دکتر سمیعی .یک جوان تقریبا سی ساله دو سه ساله که سرفه می کرد،در سه روز قبل در حیاط زمین خورد و بیهوش شد.الان سه روز هست که بیهوشه وبه کما رفته .دکترا میگن تو مغزش خون لخته شده.در بیما رستان تبریز بستری هست.
لطفا نظرتون رو به ما بگین.
منصورمحمدزاده
|
United States
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
باعرض ادب واحترام . درتاریخ1397/6/5ساعت17:47 پیامی تقدیم حضورشد. تاکنون پاسخی دریافت نکردم. استدعامیشود نتیجه را به ایمیل من بفرستید شماره تماس من 09124039027 سپاسگزارم.
منصورمحمدزاده
|
United States
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۸
باعرض ادب واحترام . درتاریخ1397/6/5ساعت17:47 پیامی تقدیم حضورشد. تاکنون پاسخی دریافت نکردم. استدعامیشود نتیجه را به ایمیل من بفرستید شماره تماس من 09124039027 سپاسگزارم.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
پسرم احتیاج ب عمل داره میشه کمک کنید 09178933090
مهرانگیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۴
سلام ازخداوند منان میخواهم همیشه سالم وسلامت باشید دکترعزیزماهستی. دکتر من خواستم یه مشکل بزرگ دارم چطوری باشما درمیان بگذارم سپاس گزارم
مهدی اسلام دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۵
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما بزگوار خانواده همسر بنده چند سالیست با بیماری به نام ملاس (ژنتیک) درگیر میباشند که از پس این بیماری تا بحال سه فرزند خویش را از دست داده اند این بیماری باعث اختلال در عملکرد مغز در دوران بلوغ میگردد به گونه که مغز کم کم ودر گذر زمان فرمان نمیدهد هم اکنون این خانواده دارای یک فرزند پسر در شرف بلوغ میباشد . مطب پرفسور فرهود نیز رفتیم جواب بر این به ما دادند که باید گذر زمان مشخص کند حالا از شما استدعا دارم اگر باید برای کودک کاری انجام داد ما را در این امر اگاه و همراهی بفرماید با سپاس 09195402131
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
آقای دکتر خانمم ی بچه دوساله داره همه جا بردم تشخیص ندادن از مغز مشکل پیدا کرده علتش نفهمیدن چطور میشه شما رو دید
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
آقای دکتر خانمم ی بچه دوساله داره همه جا بردم تشخیص ندادن از مغز مشکل پیدا کرده علتش نفهمیدن چطور میشه شما رو دید۰۹۳۵۸۷۷۷۸۱۰
سیلسفور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۷
با سلام خدمت دکتر سمیعی من دختر خواهرم دچار تومور مغزی به نام گلیوم شده است که با گذاشتن شنت مایع مغذی را دفع کردن وشیمی درمانی کردن بعد از یک سال شیمی تومور از بین رفت اما از دو چشم نابینا شده و فلج که قادر به راه رفتن نیست هر دکتری که بردیمش کاری نتونستن انجام بدن عاجزانه خواهش میکنم اگر میشود کاری برای سمیه عزیزمون کرد اطلاع بدین بهمون شماره تماس ۰۲۱۳۶۲۹۱۵۳۱از ورامین
حسن از اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
سلام اقای دکتر پدرم تومورمغزی بدخیم جی بی ام دارد ویکبار برای نمونه برداری عمل شدن ورادیوتراپی شدن والان سمت چپ بدنش ضعیف شده وحالش روز به روز بدتر میشود ایا راه درمانی دارد لطفا جواب بدین 09378200513
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
شماره وادرس مطب دکتر
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
سلام آقای دکتر،،ایشاالله هرجاهستیدخدابهتون سلامتی بده ،من نزدیک 20سالبیماری صرع دارم اکثرقرصهاهم استفاده کردم ولی دکترااچن وقت پیش جوابم کردن ،،،،اول خدابعدشما،،،شممابه حرمت این ماه امام حسین کمکم کنید.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
سلام اقاي دکتر من يک دختر سه ساله دارم که دکترا ميگن مغزش رشد نکرده تورابه خدا کمکم کنيد دوسال است دنبال مطب شما مي گردم هنوزموفق نشدم تورا به امام رضا قسم کمکم کنيد؟
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
سلام وخسته نباشیدخدمت آقای دکترمجیدسمیعی
من فقط سوال دارم کسی که قبلاکرولال نبوده باشه وازجای بلندافتاده باشه،درسن 4سالگی والان 28سالش هست،الان چیزی نمیشنوه ولی بعضی کلماتی که توسن 4سالگی مغزپذیرفته رومیتونه حرف بزنه،چنددرصداحتمال بهبودوجودداره؟؟؟؟؟؟؟؟لطفابهم مشاوره بدید
صباحیدرنژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
من از تهران پنج سال پیش تشنج کردم دکسال پیش دوباره تسنج کردم که ام ادای دادم دکترم گفت سمت چپ مغزت ورم کرده بعد اونم چندتا دکترمغز واعصاب بردم جراح بردم به من گفتن که چیزی نیست الان نگران از سما عاجرانه خواهش میکنم وقت بدین من بیام خدمتتون ۲۹ ساله هستم
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۳
سلام آقای سمیعی.دختر بچه ای 1.5 ساله داریم.ابتدای تولدش نرمال بود و سالم ولی با گذر زمان روز به روز رفتار های غیر طبیعی مانند دندون قروچه و گذاشتن دست دردهن داشت.نه راه میرود و نه حرف میزند.نکته (زایمان او چهار روز از زمان تایید شده عقب افتاد)ام آر ا ی و آزمایش های خون ا و سالم یود.گریه میکند وبی قرار است.توروخدا کمک کنین
امیر محمد دمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
سلام دکتر سمیعی خسته نباشی من بچگی عمل مجاری ادرارداشتم در اتاق عمل اکسیژن به مغزم نرسید تشنج کردم دارو دادن رد کرد یک دوره بعد تو سه سالگی تشنجم برگشت و تا الان هم که 18 سالمه هنوز خوب نشدم و تحت نظر دکتر مجید غفار پور هستم تا حالا بهبودی نداشتم داروی لاموتریژن،پریمیدون،سرترالین،بوسپیرون،کلوناز پام مصرف میکنم فایده نداذه شما یه کاری بکنین لطفا خواهش میکنم 09190626934 اینم شماره منه دکتر من تهرانم لطفا کمکم کنید.
امیر محمد دمنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
سلام دکتر سمیعی خسته نباشی من بچگی عمل مجاری ادرارداشتم در اتاق عمل اکسیژن به مغزم نرسید تشنج کردم دارو دادن رد کرد یک دوره بعد تو سه سالگی تشنجم برگشت و تا الان هم که 18 سالمه هنوز خوب نشدم و تحت نظر دکتر مجید غفار پور هستم تا حالا بهبودی نداشتم داروی لاموتریژن،پریمیدون،سرترالین،بوسپیرون،کلوناز پام مصرف میکنم فایده نداذه شما یه کاری بکنین لطفا خواهش میکنم 09190626934 اینم شماره منه دکتر من تهرانم لطفا کمکم کنید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
سلام مادرم 58 ساله است از دوسال قبل درناحیه بازو دچار تود سارکوم های گرید بود بعد از جراحی شیمی درمانی وپرتو درمانی انجام شد و که دوره درمان یک سال طول کشید وحدود یک سال ونیمک مگذره از اول مهر دچار سردر شده بعد از انجام سی تی مغز تشخیص تومور مغز توسط پزشک محترم داده شده و گفتن اگر دستش بزنید سه ماه بیشتر دوام نمیاره جناب پرفسور شما به ما کمک کنید از خدا خواستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
سلاممادرم ۵۸ساله از دوسال قبل دچار توده بازو سارکم های گریت ب مدت یک سال جراحی شیمی درمانی پرتودرمانی انجام شده یک سال و نیم از ردرمان گذشته از یک هفته قبل دچار سر دردشده بعد از انجام سی تی مغزپزشک محترم تشخیص توموردر مغز داده است وگفتند تاسه ماه دیگه بیشتر وقت نداره از خدا خواستم که شما به ما کمک کنید چون شما دست خدایی دارید ممنون ما بسیار امیدوار هستیم 09302452039
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
سلام زهرا هستم از کرمان مادر شوهرم سه ساله که سکته مغزی کرده و دستش فلج شده تو راه رفتنم مشکل داره.خیلی قرص و داروتو مصرف میکنه ولی هیچ تاثیری نداشت حالش هر روز بدتر میشه .از دکتراین سمیعی تقاضای کمک داریم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
سلام اقای دکتر سمعی من براتون ارزوی سلامتی میکنم واز شما میخواهم به من کمک کنید من همسرم بیمارعصاب من خوب اسمش نمی دان دارد خواهش مبکنم به ما هم یک وقت بدین وبگین که کی ایرا ن هستید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
سلام اقای دکتر سمعی ارزو سلامتی براتون دارم و همسر بنده یک مشکل مغزی دارن من خیلی نگرانش هستم خواهش میکنم یه وقت برای ما هم بزارید خواهش میکنم ۰۹۱۹۸۰۴۶۴۴۲
افتخاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
سلام آقای دکتر خوبید خسته نباشید من جوانی ۴۰ ساله هستم که مدتی بود سردرد های شدید داشتم که وقتی ژلوفن میخوردم آروم میشدم اما الان مدت۶ ماهه که سردردهای خیلی خیلی شدید دارم طوری که سر گیجه دارم چشمام هم تار میبینه البته سینوزیت شدید هم دارم از نظر گفتاری هم حدود ۲۰ ساله که صدام لرزش داره و گاهی اوقات قطع و وصل هم میشه و همه مسخرم میکنن الان از شدت سر درد نمیتونم صحبت کنم حرف که میزنم به سرم فشار میاد و میخواد بترکه مغز سرم میسوزه و پس کلم و شقیقه هام خیلی درد دارم همش احساس میکنم چیزی تو سرم تکون میخوره سرم داغ میشه و احساس میکنم تب دارم و صورتمو همش با آب خنک میشورم ممنون میشم راهنماییم کنید دعاتون میکنم کمکم کنید چون دیگه طاقت درد ندارم تو رو خدا جوابمو بدید از درد خسته شدم سه تا بچه مدرسه ای دارم که همه امیدشون به منه همش عین یه تیکه گوشت افتادم تو خونه بچه هام با گریه نگام میکنن دلم براشون میسوزه تورو خدا کمکم کنید
امیر حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
پدر بزرگ من به دلیل ضربهبه مغر باعث لخته شدن خون در مغزش شده وسنشم ۷۸ سال داره میخواستم بپرسم عمل باید بشه یا باقرص برطرف میشه؟
زندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
سلام اقای دکتر پدرم پارکینسون داره خیلی سرگیجه داره وروزبه روزداره بدتر میشه تورابه خداکمکمون کنیدکشاورزه به کارشخصی خودش انجام میده یه ویزیت میخاستم بیارمش پیشتون 09944112532
elahe jahanbakhsh
|
Netherlands
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
سلام نمیدونم واقعا پرفسور این پیام هارو میخوننفکر میکنم غیر ممکنه اما یه درد دله میگم امیدم به خداس مادرم ستا تومور مننژیما داشتن توسط دکتر مسیح صبوری جراحی شدن مادرم قبل از جراحی لرزش بدن نداشتن الان شش ماه هستش ه لرزش شدید دارن توسط دکتر فریبرز خوروش نوار مغز بررسی شد متخصص داخلی مغزواعصابتشخیص پارکینگسون دادن خدمت دکتر صبوری رفتم ایشون هم داروی پارکینگسون تجویز کردن اخه چرا مادرم بعد عمل دچار این بیماری شدن من داروهارو شروع نکردم چچون اگر تشخیص اشتباه باشه قطع این داروها غیر ممکنه واقعا اگر به درد مردم میرسید اگر اون بالا نشستید و ما فقرا رو درک میکنید من کمک مالی نمیخوام من کلفتی میرمم تامادرم خوب بشه فقط راهنماییم کنید
elahe jahanbakhsh
|
Netherlands
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
سلام نمیدونم واقعا پرفسور این پیام هارو میخوننفکر میکنم غیر ممکنه اما یه درد دله میگم امیدم به خداس مادرم ستا تومور مننژیما داشتن توسط دکتر مسیح صبوری جراحی شدن مادرم قبل از جراحی لرزش بدن نداشتن الان شش ماه هستش ه لرزش شدید دارن توسط دکتر فریبرز خوروش نوار مغز بررسی شد متخصص داخلی مغزواعصابتشخیص پارکینگسون دادن خدمت دکتر صبوری رفتم ایشون هم داروی پارکینگسون تجویز کردن اخه چرا مادرم بعد عمل دچار این بیماری شدن من داروهارو شروع نکردم چچون اگر تشخیص اشتباه باشه قطع این داروها غیر ممکنه واقعا اگر به درد مردم میرسید اگر اون بالا نشستید و ما فقرا رو درک میکنید من کمک مالی نمیخوام من کلفتی میرمم تامادرم خوب بشه فقط راهنماییم کنید
elahe jahanbakhsh
|
Netherlands
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
سلام نمیدونم واقعا پرفسور این پیام هارو میخوننفکر میکنم غیر ممکنه اما یه درد دله میگم امیدم به خداس مادرم ستا تومور مننژیما داشتن توسط دکتر مسیح صبوری جراحی شدن مادرم قبل از جراحی لرزش بدن نداشتن الان شش ماه هستش ه لرزش شدید دارن توسط دکتر فریبرز خوروش نوار مغز بررسی شد متخصص داخلی مغزواعصابتشخیص پارکینگسون دادن خدمت دکتر صبوری رفتم ایشون هم داروی پارکینگسون تجویز کردن اخه چرا مادرم بعد عمل دچار این بیماری شدن من داروهارو شروع نکردم چچون اگر تشخیص اشتباه باشه قطع این داروها غیر ممکنه واقعا اگر به درد مردم میرسید اگر اون بالا نشستید و ما فقرا رو درک میکنید من کمک مالی نمیخوام من کلفتی میرمم تامادرم خوب بشه فقط راهنماییم کنید
elahe jahanbakhsh
|
Netherlands
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
سلام نمیدونم واقعا پرفسور این پیام هارو میخوننفکر میکنم غیر ممکنه اما یه درد دله میگم امیدم به خداس مادرم ستا تومور مننژیما داشتن توسط دکتر مسیح صبوری جراحی شدن مادرم قبل از جراحی لرزش بدن نداشتن الان شش ماه هستش ه لرزش شدید دارن توسط دکتر فریبرز خوروش نوار مغز بررسی شد متخصص داخلی مغزواعصابتشخیص پارکینگسون دادن خدمت دکتر صبوری رفتم ایشون هم داروی پارکینگسون تجویز کردن اخه چرا مادرم بعد عمل دچار این بیماری شدن من داروهارو شروع نکردم چچون اگر تشخیص اشتباه باشه قطع این داروها غیر ممکنه واقعا اگر به درد مردم میرسید اگر اون بالا نشستید و ما فقرا رو درک میکنید من کمک مالی نمیخوام من کلفتی میرمم تامادرم خوب بشه فقط راهنماییم کنید
elahe jahanbakhsh
|
Netherlands
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
سلام نمیدونم واقعا پرفسور این پیام هارو میخوننفکر میکنم غیر ممکنه اما یه درد دله میگم امیدم به خداس مادرم ستا تومور مننژیما داشتن توسط دکتر مسیح صبوری جراحی شدن مادرم قبل از جراحی لرزش بدن نداشتن الان شش ماه هستش ه لرزش شدید دارن توسط دکتر فریبرز خوروش نوار مغز بررسی شد متخصص داخلی مغزواعصابتشخیص پارکینگسون دادن خدمت دکتر صبوری رفتم ایشون هم داروی پارکینگسون تجویز کردن اخه چرا مادرم بعد عمل دچار این بیماری شدن من داروهارو شروع نکردم چچون اگر تشخیص اشتباه باشه قطع این داروها غیر ممکنه واقعا اگر به درد مردم میرسید اگر اون بالا نشستید و ما فقرا رو درک میکنید من کمک مالی نمیخوام من کلفتی میرمم تامادرم خوب بشه فقط راهنماییم کنید
elahe jahanbakhsh
|
Netherlands
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۲
سلام نمیدونم واقعا پرفسور این پیام هارو میخوننفکر میکنم غیر ممکنه اما یه درد دله میگم امیدم به خداس مادرم ستا تومور مننژیما داشتن توسط دکتر مسیح صبوری جراحی شدن مادرم قبل از جراحی لرزش بدن نداشتن الان شش ماه هستش ه لرزش شدید دارن توسط دکتر فریبرز خوروش نوار مغز بررسی شد متخصص داخلی مغزواعصابتشخیص پارکینگسون دادن خدمت دکتر صبوری رفتم ایشون هم داروی پارکینگسون تجویز کردن اخه چرا مادرم بعد عمل دچار این بیماری شدن من داروهارو شروع نکردم چچون اگر تشخیص اشتباه باشه قطع این داروها غیر ممکنه واقعا اگر به درد مردم میرسید اگر اون بالا نشستید و ما فقرا رو درک میکنید من کمک مالی نمیخوام من کلفتی میرمم تامادرم خوب بشه فقط راهنماییم کنید
باران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
سلام .ادرس و شماره مطب پروفسور سمیعی رو یکی بهم بفرسته بخاطر رضای خدا.۰۹۱۴۵۸۷۸۸۲۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۲
سلام اگر کسی با آقای سمیعی رابطه داره واین پیام میخونه قشمش میدم ب امام حسین ب پروفسور بگه یه جوانی ک خرج مادرش و جهیزیه خواهراش داده و پرستار برادر فلجشه الان توی بیمارستان شهید بهشتی قم داره بامرگ میجنگه خواهش میکنم بخاطر خدا فقط یه معاینه کوچیک انجام بدین وبرای دل شکسته مادرش بهش امیدبدین ک پسرش برمیگرده چون اون پسر ضربه مغزی شده اسمش رامین علیزادس من تمام هزینش میدم فقط پرفسور سمیعی بخاطر عزیزانت دل مادر پیرش شاد کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
عالیی
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
با سلام
ببخشید ک مزاحم میشم مدیر مدرسه بنده پسرش در ۳ سالگی عقرب سرشو نیش زده و الان ۸ سالشه و روز ب روز بدتر میشه حالش تورو خدا اگه امکان داره کمکش کنید یا حداقل آدرس مطب یا بیمارستان براشون بفرستین از استان ایلام
اینم شماره همراهشونه ۰۹۱۸۴۲۲۸۲۷۶
محمدرضا و روژان زندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
سلام آقای دکتر سمیعی دوتا بچه مریضه محمدرضا 18 ساله و روژان 15 ساله اوتیسمی داریم که نگهدلریش روز ب روز سختر میشه از اینطرف بی پدر و بی کس هستند وبدلیل اینکه نمیتوان این بچه ها را مهار کرد میگن باید بهزیستی ببری ای بچه ها از گوشتو خونم دلم نمیاد بچم هام بهزیستی باشه جهت معالجه مانش از جنابعالی چطوری وقت بگیریم؟ شماره تماسم 0919555424 می باشد منتظر تماستونم خیلی ممنونم
محمدرضا و روژان زندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
سلام آقای دکتر سمیعی دوتا بچه مریضه محمدرضا 18 ساله و روژان 15 ساله اوتیسمی داریم که نگهدلریش روز ب روز سختر میشه از اینطرف بی پدر و بی کس هستند وبدلیل اینکه نمیتوان این بچه ها را مهار کرد میگن باید بهزیستی ببری ای بچه ها از گوشتو خونم دلم نمیاد بچم هام بهزیستی باشه جهت معالجه مانش از جنابعالی چطوری وقت بگیریم؟ شماره تماسم 0919555424 می باشد منتظر تماستونم خیلی ممنونم
محمدرضا و روژان زندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
سلام آقای دکتر سمیعی دوتا بچه مریضه محمدرضا 18 ساله و روژان 15 ساله اوتیسمی داریم که نگهدلریش روز ب روز سختر میشه از اینطرف بی پدر و بی کس هستند وبدلیل اینکه نمیتوان این بچه ها را مهار کرد میگن باید بهزیستی ببری ای بچه ها از گوشتو خونم دلم نمیاد بچم هام بهزیستی باشه جهت معالجه مانش از جنابعالی چطوری وقت بگیریم؟ شماره تماسم 0919555424 می باشد منتظر تماستونم خیلی ممنونم
احد شجاعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
باسلام خدمت . جناب اقای سمیعی . جناب دکتر من پدرم 6 سال بیماری پارکینسون داره ب والله ب هر دکتری ک باشه بردیمش ولی بازم الان تو شرایط خیلی هادی هستش خیلی حالش خراب دکتر . یه منت بزرگی گردنم میزارید اگه راهنماییم کنید ک چیکار کنم ب خدا پدرم خیلی اذیت میشه خیلی. ممنونم اقای دکتر. 09193653586
مهناز امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
با سلام خسته نباشید خانمی ۳۶ساله هستم بیماری آرنولد کیاری وسیرنکس دارم درد بیشتری در سر وگردن دارم چه کار باید بکنم میخواستم مدارک پزشکی مرا ببینید ۰۹۱۴۷۵۰۹۵۸۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
باسلام وادب
جناب اقای دکترپروفسورسمیعی برادرمن الان ۱۳ سالشه وقتی که ۳۰ روزه بودلابه لای مهره هاش گوشت جمع شده بودالبته کمرش ،اون وعمل کردن همراه باگوشت ۴ تا از رگ های حسی شوبریدن وبرداشتن به هردکتری بردیم الانم نمیتونه زیادراه بره ودکتراگفتن کم کم داره رگ های حسیش جمع میشن بخاطراین راه نمیتونه بره وخودشم به علت بریدن رگ های حسیش نمیتونه دستشویی رفتنش وبگه توروخدا اقای دکتراگه کاری ازدستتون برمیادبراش بکنین لطفا به جوانیش رحم کنین اول خدا بعدشما ببینین چیکارمیتونین براش بکنین شما روبخداقسم کمکمون کنین یه وقت بدین بیاریمش پیشتون لطفا 09141243963لطفا اگه وقت دادین با این شماره تماس بگیرین .
امیرحسین ابراهیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۲
باسلام وادب
جناب اقای دکترپروفسورسمیعی برادرمن الان ۱۳ سالشه وقتی که ۳۰ روزه بودلابه لای مهره هاش گوشت جمع شده بودالبته کمرش ،اون وعمل کردن همراه باگوشت ۴ تا از رگ های حسی شوبریدن وبرداشتن به هردکتری بردیم الانم نمیتونه زیادراه بره ودکتراگفتن کم کم داره رگ های حسیش جمع میشن بخاطراین راه نمیتونه بره وخودشم به علت بریدن رگ های حسیش نمیتونه دستشویی رفتنش وبگه توروخدا اقای دکتراگه کاری ازدستتون برمیادبراش بکنین لطفا به جوانیش رحم کنین اول خدا بعدشما ببینین چیکارمیتونین براش بکنین شما روبخداقسم کمکمون کنین یه وقت بدین بیاریمش پیشتون لطفا 09141243963لطفا اگه وقت دادین با این شماره تماس بگیرین .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
سلام خدمت استادبزرگ خلقت دختری ۲۶ ساله هستم که بر اثر ترسی که به بنده غالب شده مدت ۲ سال است که خواب درستی ندارم و تمام امورات زندگی من مختل شده دکتر خیلی دکتر ر وانشناس روان کاو رفتم ولی فایده نداشته امیدم به شماست امید وارم که لطف کنید کمکم کنید چون پدر و ماد رم خیلی نگ ان من هستند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
سلام آقای پرفسور دکتر مجید سمیه شما چه وقت؟ های در رشت یا تهران هستید
ساراامیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
۵ساله گیجومنگم همه دکتری هم رفتم .نمیدونم پرفسورسمیعی کجاهستند .۳۳سالمه ازکرج همراه پسر۱۲سالم زندگی میکنم خیلی زندگی برام سخت شده‌ترو خدابگیدچجوری میشه پرفسورسمیعی رو دید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
سلام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
سلام اقای سمیعی پسرم بچس12سالشهاماناراحتی اعصاب داره واقعانمیدونیم چکارکنیم1 نوبت میخایم تورجان عزیزتون کمک کنیذخودتون میذونیدچقدربچه برای پدرومادرعزیز
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
اقای دکتر کی ایران تشریف دارین تو رو خدا کمکم کنین؟؟؟؟؟
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
سلام پرفسور سمیعی من یک کار گر خدماتی هستم خانمم ۴۰سالشه توبه قرآن کمکم کنید تشنج میکنه شکه عصبی میاد بهش اگه میشه کمکم کنید
رضا کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
سلام بر دکتر سمیعی عزیز اینجانب بیماری هستم که به گفته دکترها رگهای سرم درهم پیچیده شده میخواستم شما هم و یزیتم کنید ویا اگردرایران تشریف ندارید توسط یکی ازدکترهای زیر دست شما ویزیت عکسها و مدارک پزشکی راببینید لطفا راهنمایی کنید09903401073باتشکر فراوان
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
آقای دکتر پسری 10 ساله دارم که 2 سالگی متوجه شدم تعادلش در راه رفتن کم است پس از ام آر آی و آزمایش تشخیص آتاکسی دادن راه میرفت ولی تعادل نداشت تا امسال که 10 ساله شده 6 ماهی هست که دیگر قادر به راه رفتن نیست دکترهامیگن درمان نداره ولی من امیدم به شماست که مراجعه کنم به شما توروخداجواب بدین آدرس دقیق و شماره تلفن میخوام
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
آقای دکتر پسری 10 ساله دارم که 2 سالگی متوجه شدم تعادلش در راه رفتن کم است پس از ام آر آی و آزمایش تشخیص آتاکسی دادن راه میرفت ولی تعادل نداشت تا امسال که 10 ساله شده 6 ماهی هست که دیگر قادر به راه رفتن نیست دکترهامیگن درمان نداره ولی من امیدم به شماست که مراجعه کنم به شما توروخداجواب بدین آدرس دقیق و شماره تلفن میخوام
سمیره کریمیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
سلام اقای دکتر من بابام تومور سی پی انجل داشت دوسال پیش عمل کرد ولی هنوز سردرد میکنه هرروز سردرد شدید داره چندبار ام ار ای گرفتیم دکترش هم صفاریان بود ولی میگن چیزیش نیست در ضمن چون تومور روی عصب صورتش بود اون رو قطع کردن و پارسال ک خواست پیوند عصب کنه پرده نخاع سرش هم تو حین عمل پاره کرده بودن حالا نمیدونیم واقعا چیکار کنیم توروخدا راهنماییم کنین دستمون خالیه نمیتونیم بیاریمش المان خیلی ناراحتیم اقای دکتر تنها امیدمون شماهستین تورو خدا راهنمایمون کنین شمارم هم 09391957230 کریمیان هستم ممنون
سمیره کریمیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۵
سلام اقای دکتر من بابام تومور سی پی انجل داشت دوسال پیش عمل کرد ولی هنوز سردرد میکنه هرروز سردرد شدید داره چندبار ام ار ای گرفتیم دکترش هم صفاریان بود ولی میگن چیزیش نیست در ضمن چون تومور روی عصب صورتش بود اون رو قطع کردن و پارسال ک خواست پیوند عصب کنه پرده نخاع سرش هم تو حین عمل پاره کرده بودن حالا نمیدونیم واقعا چیکار کنیم توروخدا راهنماییم کنین دستمون خالیه نمیتونیم بیاریمش المان خیلی ناراحتیم اقای دکتر تنها امیدمون شماهستین تورو خدا راهنمایمون کنین شمارم هم 09391957230 کریمیان هستم ممنون
شکوه مردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
خواهشن ی نوبت برا بچه داداشم میخواستم الان نزدیک ب بیست وسه ساله تشنج میکنه سنش ۲۷ساله حالش خیلی بده خیلی دکتر بردیم جواب نگرفتیم تمنا دارم اقای دکتر ی نوبت بهش بدین۰۹۱۱۳۴۱۶۲۷۴
شکوه مردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
سلام خدمت شما بزرگوار ی نوبت میخواستم برا برادر زادم ک نزدیک ب بیست و سه ساله تشنج میکنه ۲۷ سالشه خواهشن ی نوبت بدین اقای د‌کتر دیگه نمیدونیم چیکار کنیم اول خدا بعدم شما شماره تماس ۰۹۱۱۳۴۱۶۲۷۴
شکوه مردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
سلام خدمت دکتر گرامی ی نوبت ب ا بجه داداشم ک مشکل تشتج داره الان ۲۶ سالشه ک بیست سالی هست مریضه تشنج میکنه خیلی دکتر بردیم نتیجه نگرفتیم خواهشن ی نوبت بهمون بدین ۰۹۱۱۳۴۱۶۲۷۴
محمدرضا نوحه خوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
سلام خدمت پرفسور سمیعی عزیز چند سال هست که من به میگرن مبتلا شدم وقتی میگیره به حدی درد شدید هست که به معده فشار میاره وتا زهره معده‌ام بالا نباید خوب نمی شم حتی جای متخصص مغز و اعصاب تهران هم رفتم دکتر فشارکی ولی هیچ درمانی حاصل نشد پروژه به روز هم بدتر میشم خواهشن راهنمایی کنید به خدا دیگه درد امانمو بوریده
محمدرضا نوحه خوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
سلام خدمت پرفسور سمیعی عزیز چند سال هست که من به میگرن مبتلا شدم وقتی میگیره به حدی درد شدید هست که به معده فشار میاره وتا زهره معده‌ام بالا نباید خوب نمی شم حتی جای متخصص مغز و اعصاب تهران هم رفتم دکتر فشارکی ولی هیچ درمانی حاصل نشد پروژه به روز هم بدتر میشم خواهشن راهنمایی کنید به خدا دیگه درد امانمو بوریده
فاطمه طالب زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
با سلام و احترام
آقای دکتر سمیعی خسته نباشی . یه همشری هستم از شهر بارانم خواهرم ۶ ماه پیش عمل دریچه ی قلب انجام داد امروز بدلیل عدم کارکرد ثانیه ای این دریچه دچار خونریزی شدید مغزی شده و در کما بسر میبره . مغز قادر به جذب لخته خون ها نیست و ضریب هوشی با دستگاههای اطرافش ۳ می باشد . دکتر هاش فقط دارو درمانی میکنن و تقریبا قطع امید کردن لطفا خواهشا التماسا کمک کنید و بگید چیکار کنیم خواهرم ۴۸ ساله هستش . و فشار خون بالا داره که با قرص کنترل میکرد . تا عمر دارم دعا گوی شما هستم فقط راهنماییم کنید چه کنم .ایا امیدی هست ؟ اول خدا بعدم شما
فرناز شمس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۰
بادرود فراوان .جناب اقاي دكتر پسرمن چهار سال و نيمش هست مشكل تاخير در رشد داره.همه آزمايسات سالم هستند ولي پسرم تاخير حركتي ذهني و كلامي داره.ازاونجايي كه دوران طلايي پسرم روبه اتمام هست عاجزانه نقاضاي كمك دارم و يه نوبت به من بدهيد. ٠٩١٣١٦٥٨١٩٤
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
با ارض سلام خسته نباشید آقای دکتر سمیعی خواهش میکنم جواب منو بدید در مورد مریضی -دوشن-
رباب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
با سلام شماره تماس دکتر میخواستم کی ایران هستند لطفا خبر بدید خواهش میکنم
همت دهقان
|
United States
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
با سلام خسته نباشید خدمت دکتر پورفسورسمعیی من پسر م یک سال شش ماه هستش که خونریزی از دوتا گوش داره هر کجای ایران بردیم به ما گفتن سر در نمیارم لطفت اگر لطف کنی یک وقت به ما بدهید
همت دهقان
|
United States
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
با سلام خسته نباشید خدمت دکتر پورفسورسمعیی من پسر م یک سال شش ماه هستش که خونریزی از دوتا گوش داره هر کجای ایران بردیم به ما گفتن سر در نمیارم لطفت اگر لطف کنی یک وقت به ما بدهید ۰۹۱۲۷۰۳۲۹۱۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
سلام خسته نباشد خانمی 50 ساله هستم از پیشوا ورامین از درد قفل شدن انگشت دست رنج میبرم و همچنین از درد گردن و کمر لطفا شماره و ادرس مطب رو بدهید تا بتوانم تماس بگیریم و نوبت بگیرم
وجیهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
من درس5ن 3 سالگی دچارسکته معزی شدم وقتی دربچه دوم حامله بودم5 راه رفتن وحرف زدن خوب شده ولی دست چپ فلج شده توراخدا کمک کنید باوجود هفت سال میگردد یک دست اداره مکنم مادر دوتا بچه‌ها هستم آگرا راهنمایی کنید ممنون میشوم یاحق
وجیهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
من درس5ن 3 سالگی دچارسکته معزی شدم وقتی دربچه دوم حامله بودم5 راه رفتن وحرف زدن خوب شده ولی دست چپ فلج شده توراخدا کمک کنید باوجود هفت سال میگردد یک دست اداره مکنم مادر دوتا بچه‌ها هستم آگرا راهنمایی کنید ممنون میشوم یاحق
وجیهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
من درس5ن 3 سالگی دچارسکته معزی شدم وقتی دربچه دوم حامله بودم5 راه رفتن وحرف زدن خوب شده ولی دست چپ فلج شده توراخدا کمک کنید باوجود هفت سال میگردد یک دست اداره مکنم مادر دوتا بچه‌ها هستم آگرا راهنمایی کنید ممنون میشوم یاحق
نورمرادجمور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
سلام
نورمرادجمور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
سلام
زهرا آزربو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
سلام آقای دکتر من زنی 25 ساله هستم که از 11سالگی دچار حمله صرع شدم تشنج من طوری بود که سال یک بار هفت هشت ماه میبود ولی الان دچار حمله له شدید شدم ک در روز سه بار یا دو بار حمله صرع خفیف دارم توراخدا جوابمو بدید ن تب دارم ن تو تب ولی بعضی وقتها تیک چش دارم
مارال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۳۰
سلام.ببخشید من آدرس ایمیل پروفسور را می خواهم.لطف کنید به ایمیلم بفرستید.واقعا نیاز دارم.
متین جهانگیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۱
سلام و عرض ادب دوستان اگه امکان داره یه شماره تماس بهم بدید که بتونم با دکتر یا یکی از دانشجوهاش تماس بگیرم یا شماره تماس بیمارستان را بهم بدید ممنون میشم
نسرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
با عرض سلام و خسته نباشید
آقای دکتر
دختر 8ساله دارم که لکه هایی سفید رنگ روی بدن دارد وروی صورتش دانه های گوشتی مانند و مثل زگیل دارد که با بررسی گفتند مشکل ژنتیکی دارد
خواهش میکنم راهنمایم کنید شما رو به امام رضا قسم جواب بدید
مارال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
سلام جناب پور فسور پسرم 12 سالشه چند ساله تیک عصبی داره و هر سال شدیدتر هم میشه
هیچ قرصی روش اثر نداره حتی هالوپریدول خواهش میکنم راهنماییم کنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۷
سلام اقای دکتر سمیعی تورو خدا کمک من کنید من جوانم مشکل دارم تو خدا دکتر امدید ایران به من خبر بدید پرفسور من ایران دارن دربدر دنبال شما میگردن بهد شما تو المان میشه به زادگاه و مملکت خودتونم کمک کنید ...
نصراللهی
|
Germany
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
چطوری میشه در تهران برای ویزیت از پروفسور سمیعی نوبت بگیرم؟ چند بار به ایران میان ایشون؟
قاسم مافی
|
United States
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
سلام و عرض ادب،
یکی از دویتان عزیزم دچار سکته مغزی شده است و نیاز مبرم دارد تا با جناب پروفسور سمیعی مشورت کند، چه زمانی و درچه روزی به دکتر رجوع کنند؟ و چه مدارکی را به همراه داشته باشند؟
منتظرپاسخ شما هستم
با تشکر
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
سلام میخاستم بدونم جناب پروفسور مطب درتهران دارند وادرسش کجاست خیلی جویا شدم اما موفق نشدم
زهرا حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
سلام اقای دکتر خوبین.چجوری میتونم شماره تماستون داشته باشم مامانم سکته مغزی کرده تورو خدا کمکم کنین
زهره محمددرویش
|
Netherlands
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سلام چرا نه شماره مطب نه آدرسی از دکتر نمیشه پیدا کرد
سمیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
سلام شوهر من از لودر افتاده باید هرچه زود تر عمل بشه ستون فقراتش آسیب دیده دکترا میگن به احتمال نود درصد قطع نخاع میشه تورو خدا کمکون کنید جوونه فقط ۲۷سالشه اگهآدرسی یا شماره تلفنی از پروفسور سمیعی یا پسرشون امیر سمیعی دارید بهمون بگید ممنون میشیم۰۹۱۴۴۸۲۵۸۳۲یا۰۹۳۸۸۷۳۰۰۶۹
ناشناس
|
Uzbekistan
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
سلام خدمت آقای دکتر بیماری دارم دیسک کمر دارا میشود یک شماره تماس بدهید با شما به تناش شویم شماره +۹۳۷۴۷۵۳۷۰۰۰ افغانستان هستم
خانم خوشدل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
سلام وعرض ادب خدمت جناب دکتر سمیعی...پدرم 68 سالشه حدود یک ساله اوایل گوش درد داشت ولی یک ساله سردرد و سرگیجه شدید داره نوار مغز و ام آر آی هم انجام داده گفتن خون به 4 رگ سرش نمیرسه هر دکتری میره براش داروی مسکن تجویز میکنن..دیگه از مصرف داروی مسکن معده درد گرفته..لطف کنید راهنمایی کنید ..ممنونم
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
سلام اقایی پرفسورسمیعی نوبت میخواستم چند ماهه درتلاشم باشماتماس داشته باشم نمیشه من تصادف کردم لطفا نوبت بدیدناامیدم نکنید
میلاد تولابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
سلام دکترتوخدا اگه ایران هستی کمکم کن داداش بردم دکتر در نهاوند دکتر بهش گفته ام اس 4 سالپش بعد یک هفته اونوبردم تهران بیمارستان بهمن پیشه
یه دکتر دیگه اون دکتر گفت نه ام اس نیست ار 4سال پش تا لان مشکلی نداشته اما الان دست پاش درد میکنه باز بردمش دکتر نهاوند گفته ام اس وسوزنه ام اس بهش داره توخدا اگه تهرانی تا بیام پیشه خودت دکتر توقران اگه این پیام به دست رسید این شماره زنگ بزن سباب دار09389749907
حمزه شامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
پدرم ۶ماه قبل سکته مغزی کرده ودرصد هوشیاری پایین است فقط می تواند کمی دست و پای راستش را تکان دهد متاسفانه چشمهایش بسته مانده ونمیبیند وحرف نمیزند سوال بنده این است که ایا امیدی به بازگشت بینایی وتکللم هست یا خیر وآز در تهران جایی هست بیاوریم لطفا آدرس وسماره تلفن به ما بدهید . باتشکر از زحماتتان
امید ملک محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
سلام پسرم مریض هستش خواهش میکنم یه وقت بهم بدین هر کاری میکنم نمی تونم نوبت بگیرم حال پسرم اصلا خوب نیست مریضیشم ناراحتی اعصاب هستش . ازتون خواهش میکنم یه وقت بهمون بدین
امید ملک محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
سلام اقای دکتر پسرم مریض هستشو ۱۷ سال داره خواهش میکنم یه وقت بهم بدین هر کاری میکنم نمی تونم نوبت بگیرم حال پسرم اصلا خوب نیست مریضیشم ناراحتی اعصاب هستش . ازتون خواهش میکنم یه وقت بهمون بدین ۰۹۱۲۳۶۵۱۷۹۷
امید ملک محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
سلام اقای دکتر پسرم مریض هستشو ۱۷ سال داره خواهش میکنم یه وقت بهم بدین هر کاری میکنم نمی تونم نوبت بگیرم حال پسرم اصلا خوب نیست مریضیشم ناراحتی اعصاب هستش . ازتون خواهش میکنم یه وقت بهمون بدین ۰۹۱۲۳۶۵۱۷۹۷
شهرام شیخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
سلام به خدمت جناب آقای پرفسور سمیعی عزیز و همکاران بزرگوار ایشان وگردانندگان محترم سایت ایشان .احتراما اینجانب در سال ۱۳۹۳ عمل جراحی تومور مغزی داشتم خوشبختانه خوش خیم بود اما بعد از عمل عوارضی بوجود آمد که باعث سردرد های مکرر و عدم تعادل روحی و روانی شد لذا از شما خواهشمند است در صورت امکان راهنمایی بفرمایید که چکار کنم ویا از مرکز دکتر سمیعی به بنده لطف کنید مساوره بفر مایید شماره همراه.: ۰۹۱۸۸۵۸۷۶۲۹
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
سلام کیا آقای دکتر مجید سمیعی تومشهد مریضارانگامیکنه وادرسش مطبش کجاست لطفا جواب بدین ۰۹۱۵۵۲۳۲۹۰۴ممنون میشم
جابر القاصی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۱
باعرض سلام و...
آقای دکتر برادر من چند سالیه بیماری راوانی پیدا کرده هر جا بردیمش پیش هر دکتری رفتیم هرچی بستریش کردیم فایده نداشته خواستم خواهش کنم ی وقت براش تعین کنین بیارمش پیشتون خواهش میکنم
09106338743
محمد مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
افتخارایران داشتن بزرگانی مثل پروفسور سمیعی هست . همیشه موفق و سالم باشن انشالله
حسین اکبری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
سلام نزدپرسفوربنده از۱۸دربندم سبکی سرش دم که اجسام سر بدن خودم نیست به کمک چنددارودارم یک کم زندگی میکنم بنده از۲۴سال تریاک کشیم حالا پیش دکتراعصاب روان من به نمکدون کرد بنده یک داروالپازلام میخوردم آن وقت حالم عادی میشددوسال بطش کردم بهتر شدم بهتر نشدم چشم ام لکه لکه است خواهش میکنم جواب سوال بدهید
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۸
سلام آقای دکتر دوکودک دوقلو سی پی دارم خیلی دوست دارم اگه بشه یه بار بچه هامو بیارم پیشتون اگه میشه راهنماییم کنید 09395290147
Alireza Heidari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
عرض ادب. نمیدونم این متن و پیام رو چه کسی میخونه که بتونه بنده رو راهنمایی کنه فقط امیدوارم که این اتفاق بیفته. دختر بچه ،۸ ساله دارم که بی جهت دچار تشنج شد و البته پزشک گفت علت ترسیدن بوده و درمان شروع شد، اما یک سال بعد دوباره تشنج کرد سال ۹۶ . حالا نزدیک به یک سال میشه که دپاکین روزی یک دونه استفاده میکنه . اما چند روز میشه که زبونش بی حس میشه و یک طرف صورت لب سمت چپ شل میشه و آب دهانش بیرون میاد البته با پزشکش مشورت کردم باید یبرم ببینه. احساس میکنم درمانش بی نتیجه بوده ، اگر کسی میتونه من رو راهنمایی کنه ممنون میشم و سپاسگزارم. نمیدونم با دکتر سمیعی چطور ارتباط بر قرار کنم ، لطفا، لطفا از نظر فکری به کمک شما برای راهنمایی نیاز دارم ، سپاس ، سپاس ،سپاس. ۰۹۳۹۱۸۳۶۹۹۱ خیر و برکت جاری زندگیتان.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۰
من یه دایی دارم که خیلی حالش بده رگ سر ش بریده اما عملش کردن آلات نه ترکون میخوره نه حرف میزنن آیا امیدی هست تورو یا خودتون یا کسیو معرفی کنید که خوب باشه
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
اقای دکتر مامانم تومور مغزی داره دکترا میگن نمیشه عمل کرد اگ عمل کنه میره تو کما باید همینجوری بمونه تا کور بشه و فلج بشه وکر بشه و بمیره توروخدا کمک کنید خیلی جووونه.
سوفیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
سلام برادرم ۱۷سالشه مشکل ضایعه نخاعی مادرزادی داره از کمر به پایین فلجه بی اختیاری ادرار داشت الانم دوساله با سوند ادرار میکنه مدام عفونت مثانه و کلیه داره جدیدا یه ام ار ای از ستون فقرات و نخاع گرفتیم یه دکتر گفته عملش میکنه احتمال زیاد نتیجه بده از هرکس اینو میخونه عاجزاااااانه تقاضا میکنم راهنماییم کنید چطور میتونم جواب ام ار ای و عکساشو به پروفسور سمیعی نشون بدم ببینیم واقعا این عمل جواب میده یا نه هزینشم سنگینه پدرمم یه کارگر پمپ بنزینه توی یه روستا ۰۹۱۳۱۰۸۸۳۶۹
فرج اله شعبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
بنده بیماری عصب سه قلو داروبیمارستان دی دکترصمدیان عملم کرد توب نشدم داروهم جواب نمی ده وازدردکلافه شدم
مرتضی حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
باسلام آقای دکتر من پسرم یک هفته هست سرش ضربه خورده یکسر درد داره ام ار آی انجام دادم دکترها نظر دادن کیست داره فقط قرص پروفون وپراپرانول تجویز کردن ولی خیلی درد داره امروزم حالش بهم خورد بنظرتون چکار کنم٠٩٣٨۵۶۵٨۴٠٠
حکیمه حقیقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۳
سلام پسرمن 11 ساله ست تقریبا5 ساله دچاربیماری نارکولوپسی شده البته شیرازتشخیص ندادندبعداز1/5 آوردمش بیمارستان تهران تشخیص نارکولوپسی دادن.آیادرمان قطعی داره این مریضی؟براثرچی این مریضی بوجودمیاد
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
با عرض سلام دکتر ما به بچه داریم مشکل مغزی داره الانم 22ماهه هست میخواستیم شما معلجش کنین خواهشن آدرس مطب شما رو هم نتدنستیم پیدا کنیم جناب از شما خواهش میکنم یه راهنمای مارو بکنین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
سلام پسرم 6سالشه به علت تشخیص اشتباه دکترواستفادهازداروی تشنج فلج شده وتکلمش ازدست داده یه نوبت ازاقای دکترمیخواستم پسرم رو ببینن
سعیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
سلام اقای دکتر.پسرم دوسالشه.هفت ماهه بدنیااومدپرستارهااکسیژن دیررسوندن بهش.مغزش خونریزی کردالان دست وپای سمت راستش کم کارشد.پاش کوتاه ترازسمت چپی هستش الانم پاشومیکشه راه میره.دستش هم ۹۰درصدکارنمیکنه.انگشتهاش حالت کج وکوله شدن .بپاتون میوفتم پسرم نجات بدین.هیچ دکتری نتونست درمان کنه فقط برای خودشون کاسبی راهانداختن.توروخداپسرم نجات بدین .کجامیتونم پیداتون کنم.۰۹۳۳۴۴۰۱۳۴۴شماره امودادم خوشحالم کنیددوساله خون دل میخورم.
کرمی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۱
سلام آقای دکتر من ۳۵ سالمه و بیماری m s دارم خیلی دارم زجر میکشم تورو به اون امام رضا قسمت میدم که یه نوبت بهم بده بخدا تا عمر دارم دعاتون میکنم ۰۹۱۶۵۶۱۱۹۷۳
دکترسعید حاتمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۵
سلام، پیام های بعضی هارو دیدم واقعا ناراحت کننده بود واسم،بیمارانی ک مشکل مغزی دارن دچار ضایعه نخاعی هستن ب شماره 09220492624تماس بگیرن
معصومه صالحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام
من یک دختره 6 ساله دارم که بیماری صرح داره و تحت نظر دکتر متخصص مغز و اعصاب قرارداره ولی با داروهایی که براش تجویز شده هیچ تغییری دیده نشده علاوه بر اینکه خیرگی بیشتری پیدا کرده کاملا بی حال و بی انرژی شده و هیچ اشتهایی هم به غذا نداره و کوچکترین غذایی و که می خوره استفراغ میکنه....
آقای دکتر تمام امیدمون بعد از خدا به شماست لطفا کمکمون کنید.
معصومه صالحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۷
سلام
من یک دختره 6 ساله دارم که بیماری صرع داره و تحت نظر دکتر متخصص مغز و اعصاب قرارداره ولی با داروهایی که براش تجویز شده هیچ تغییری دیده نشده علاوه بر اینکه خیرگی بیشتری پیدا کرده کاملا بی حال و بی انرژی شده و هیچ اشتهایی هم به غذا نداره و کوچکترین غذایی و که می خوره استفراغ میکنه....
آقای دکتر تمام امیدمون بعد از خدا به شماست لطفا کمکمون کنید.
رضامهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۹
سلام اقای دکتر من معلول جسمی-حرکتی هستم چند وقته بخاطر دانشکاهم اومدم تهران اگه امکانش هست منومعاینه کنین09147986979
مجیدرضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۱
سلام اقای دکتر من ۳۲سالمه که دیسک گردن شدید دارم وهر دودستم به دلیل تنگی رگ عصب .همیشه بی حس هستش تقاضای نوبت دارم ۰۹۱۵۶۳۰۱۸۲۱
nader
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
باسلام مریض سکته مغزی دارم نوبت میخوام برا ویزیت
09192201051 جهانی
تشکر
محمد نانکلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
جناب پروفسور سلام.اینجانب 33سال پیش مورد اصابت چند ترکش درناحیه سر شدم الان دردانها بیشتر شده خواهشمند است راهنمایی فرمائید.هنوزتوتای آنها درناحیه حساس سرم هستند
محمد نانکلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
سلام جناب پروفسور.ببخشید مزاحم شدم دیروز عرض کردم مجروح جنگی در33سال پیش مورد اصابت چند ترکش درناحیه سر شدم که هنوز توی سرم باقیست میخواستم کمکم وویزیت فرماییدخیلی اذیت میشوم.09332268044
شبنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
باسلام پدرم سکته مغزی کرده و یک دست و پایش فلج شده است. برای ویزیت نوبت میخواستم. امکانش هست راهنمایی بفرمایید؟
گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
باسلام'همسرم درتاریخ ۹۶/۵/۲۵عمل جراحی تومار مغزی'منیژیوم انجام دادن''و خوش خیم بود'''بعد شش ماه کمی رشد داشت''وپرتودرمانی انجام دادن''برای ام ارای بعدی خوب بود''تا اینکه در تاریخ ۹۸/۱/۲۰ام ارای انجام دادن''که توماردوباره رشد کرده و به اندازه قبل عمل رسیده''البته تومارچون کمی جاش بد بودو دکتر نتونست کامل اون رو برداره'''لطفا ما راهنمابی کنید۰۹۱۰۹۰۷۷۴۹۵
گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۶
باسلام'همسرم درتاریخ ۹۶/۵/۲۵عمل جراحی تومار مغزی'منیژیوم انجام دادن''و خوش خیم بود'''بعد شش ماه کمی رشد داشت''وپرتودرمانی انجام دادن''برای ام ارای بعدی خوب بود''تا اینکه در تاریخ ۹۸/۱/۲۰ام ارای انجام دادن''که توماردوباره رشد کرده و به اندازه قبل عمل رسیده''البته تومارچون کمی جاش بد بودو دکتر نتونست کامل اون رو برداره'''لطفا ما راهنمابی کنید۰۹۱۰۹۰۷۷۴۹۵
من موسی قربان نژاد از استان اذربایجانغربی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
من از دو سالگی تشنج کردم بمدت ۲۰سال زیر نظر دکتر صر صر شاهی در ارومیه بعد ازان بمدت دو سال است زیر نظر دکتر سهرابی در تهران هستم درمان شدم متاسفانه فقط مشکل بنده بعضی وقت ها حمله که می اید ۲۰ ثانیه از خود بی خود می شوم از پرفسور سمیعی یاری می طلبم
محمد جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
سلام جوانى25ساله ام بهخاطر صورتم نميتوانم خوب توةى جامعه باشم لطفا ادرس مطب رو بدين شايد شما بتوانين كره اى از درد من كم كنين
علیمحمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
سلام تورو بخدا هروقت به ایران امدید از طریق رسانه ها مارا باخبر کنید مشکل مغزی حاد ی دارم هر کجا باشید خاک زیر پایتان میشویم مارا ویزیت بفرمائیدشماره تماس09186813696
کرمعلی دلتنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۱
سلام.برادرم یک بار پیوند کلیه شده .پیوندش پس زد.در حال حاضر گفتند در وسط مغز تومور داره.دقیقا نمی دونیم خون لخته شده یا تومور هست ،داره از دست مون میره و کسی از دستش کاری ساخته نیست.خواهش می کنم اگه کسی ایشون رو دید یا اگه خود دکتر سمیعی پیامو دید ،کاری واسه مون انجام بده.سپاس.
فاروق زرگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
سلام جناب اقای دکتر پسری دارم پنج ساله سه سال قبل توی تصادف نیم کره راست مغزش از کار افتاد والان روزی ده تا بیست بار تشنج میکنه من نمیونم شما رو پیدا کنم چون شما تو کشور نیستید من شماره تماس میدم اگه میشه بچه منو ویزیت کنید09155480078زرگر
ابراهیم سلیمانی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
سلام آقای دکتر توروخدا اومدید ایران نوبت بدید بچمو ببینید 20سالشه از بچگی تشنج کرده مشکل تکلم داره خیلی خجالت میکشه گوش گیر شد تا آخر عمرم دعاگوتونیم اقای دکتر تنها امیدمون بعد از خدا به شماست ناامیدمون نکنید لطفا کمکمون کنید 09160734045
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
سلام جناب پرفوسورسمیعی خواهشمندم ازتون کمکم کنید الان ۱۷ساله کمردرد شدید دارم به علت شکستگی مهره کمر الان یکی دوساله دیگه نمیتونم راه برم ودکترهای اصفهان نتونستند کمکم کنند خواهش میکنم یه نوبت به من بدهید که بیام پیش شما
سما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
سلام آقای دکتر بچه من موقعه بدنیا اومدن اکسیژن به مغزش نرسید و دچار لاغری مغز و چند تا خون لخته گی شده
از ۵ماهگی کاردرمانی میبریمش
دارو مصرف میکنه
هیچ پیشرفتی نکرده
تو رو خدا نوبت بدید بیاریمش پیشتون
الان ۹ماهشه مشکل اسپاسم عضلانی
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
باسلام خدمت جناب دکترسمیعی
آقای دکتراگرواقعااین نظرات رومیخونین یابه گوشتون میرسه پس به دادهمه هموطنای عزیزت برس به خدااینجابه شماخیلی نیازهستش خیلی زیاد
انشالله خداطول عمرتونوبیشتروبیشترکنه ولی شمابیشتراین عمری که ازخداگرفتینوصرف مردم آلمان واطراف کردین شمایک ایرانی هستین اینجادربدردنبال شمامیگردندچراپاسخگونیستین آخه به خداوقتی اینهمه نظرات مردم ومیخونم ومیبینم نمیتونن حتی آدرس یاشماره تلفنت نوگیربیارن جیگرم کباب میشه چه بسامشکل خیلی ازاین خانوادههای پریشان بایه نیم نگاه شمابرطرف بشه پس توروخداجواب گوباشین این مشکلات مشکل اساسی مغزهستش خیلی بهرانی وسرنوشت سازه نمیشه راحت ازکنارش گذشت پس شماروبه خدایه وقتیم اسه همه این عزیزان توتهران بزارین بتونن دسترسی به شماداشته باشن بلکه به امیدخدامشکلشون حل شد
به امیداون روزکه شماروتوکشورخودمون ببینیم
فريبا اطهري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۷
سلام
ببخشيد به اين صورت مزاحم شما شده ام
مادر من ١/٥ سال پيش سكته مغزي كرد ولي به مرور بهتر شد ولي اكنون متاسفانه پزشكان گفته اند دچار آتروفي مغزي شده است
مي خواستم نظر شما را در مورد وضعيت مادرم بدانم خواهش مي كنم بفرماييد چطور مي توانم مداركش را براي شما إرسال نمايم يا بفرماييد أيا امكان دارد شما به ايران تهران سفر كنيد ؟
دكتر عزيز خواهش مي كنم بخاطر خدا پاسخ مرا بدهيد
با تشكر فريبا اطهري
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۰
سلام دکتر من ۹ ماه وز وز گوش وصدا در سر دارم که عصب گوشم صیف شد ایا درمان دارد من دارم دیوان می شوم ممنون کمکم کنید
یونس دانش
|
United Kingdom
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
باعرض سلام بنده یک دختر ویک پسر دارم که به مریضی اتاکسی دارند مریضیشان از سن ۱۶سالگی شروع میشود دکتران اذربایجان غربی وشرقی مگویند قابل درمان نیستند لطفا ماراکمک کنید دراه خدا دخترم زمین گیرشوده پسرم هم ۶۰درصد مریضی پیش رفت کرده امیدوار مارا اول خدا دوم جنابعالی باتشکر09143480084
زهرانادمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۲
سلام آقای دکتر شوهرم 10سال پیش دچارآتروفی شانه وکتف شده وفلج عظلانی ترابییوس شده ومیگن حتی اگه عمل هم بشه دردش هیچ وقت کم نمیشه تورو خدا کمکمن کنید بیکاره نمیتونه کارکنه
ناشناس
|
Germany
|
۰۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
سلام دکتر جان امیدوارم متن و در خواست های مردم عزیز را بخوانید وجواب بدی عزیز ممنونیم ازتون من هم کمرد درد شدید دارم هر دو طرف من تنگی نخاع و مهره 4و5 مشکل دارم واز درد دارم زجر میکشم خواهشمند هستیم به ما کمک کنید شما فرشته نجات ما هستی من دختر 8 ساله دارم و اون به من میرسد و مدرسه هم میرود خیلی براش سخت است از شما خواش میکنم یک شماره دقیق برای ما بزراید که زنگ بزنیم و برای حضور شما نوبت بگیریم ازتون التماس مکنم شماره بنده هم 09187737644 با ما تماس بگیرید ازتون خواهش میکنم لطف کنید تماس بگیرید ممنون میشیم ازتون و دعوای خیر پشت سرتون باشه انشاالله
پیمان سلطانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
سلام اقای پرفسور دکتر سمیعی ببخشید که مزاحمتون شدم پدرم زمان جنگ عراق وایران یه تیکه خمپاره تو سرش هست وخیلیم اذیتش میکنه یعنی سردرد داره خیلیم به شدت ونمی دانم چکار کنم رفتم دکتر گفت عمل جراحیش 50./.اگه یه راه چاره ای بهم بگی نوکریت مکنم 09038252011
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
با سلام وخسته نباشید خدمت دکتر مهربانم پسر ده ماهه ای دارم با وزن ۷۲۰۰وزن تولد ۳۳۰۰قد۷۲سانتی متر دور سر ۴۵ گردن میگرد میخزد ولی نمیشینه حالت چهار دست وپا رو میگیره ولی نمیره دکترا میگن سیستم عصبی اش وحرکت دستش ضعیفه شربت پیراستام ۲.۵ سیسی شب مصرف میکنه .خواهش میکنم اقای دکتر بگید تشخیص درست بوده درمانش چیه خوب میشه؟؟
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
باسلام و آرزوی سلامتی و طول عمر جناب پروفسور درخصوص کمردرد و نوبت دهی مزاحم شدم که شدیدا درد دارم هیچ ادرس و نشانی نیس لطفا راهنمایی فرمایید ممنون
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
باسلام و آرزوی سلامتی و طول عمر جناب پروفسور درخصوص کمردرد و نوبت دهی مزاحم شدم که شدیدا درد دارم هیچ ادرس و نشانی نیس لطفا راهنمایی فرمایید ممنون 09148008940
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
باسلام و آرزوی سلامتی و طول عمر جناب پروفسور درخصوص کمردرد و نوبت دهی مزاحم شدم که شدیدا درد دارم هیچ ادرس و نشانی نیس لطفا راهنمایی فرمایید ممنون 09148008940
لیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۷
سلام آقای دکتر خانم ۲۷ ساله هستم ازتون عاجزانه تقاضا دارم یه وقت بهم بدید میخواستم بدونم مریض هستم یانه زندگیم در خطر التماستون میکنم
۰۹۰۵۷۳۴۳۳۸۶
ناشناس
|
Germany
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
سلام دکتر جان امیدوارم این درخواست مارابخوانید بخدا از منطقه محروم و روستاهای زلزله زده کرمانشاه مزاحم میشم مادرم هفته دوبار تشنج میکنه گرفتار شده ایم بخدا پیش هر دکتری میبریم فایده نداره بخاطر رضای خدا فکری بحال ما بکنید یه وقت تعین بکنین بیارم پیشتون ۰۹۱۸۷۲۲۹۶۹۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
سلام دکتر من ۳۲ ساله۵سال که تومور مغزی دارم بچه هم دارم من الان یکی از گوشم ویکی از چشمم ویام دوباره مشکل شدم دکتر اول توکل بخدا اما چکار یه رهنمای میکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
سلام دکتر من ۳۲ ساله۵سال که تومور مغزی دارم بچه هم دارم من الان یکی از گوشم ویکی از چشمم ویام دوباره مشکل شدم دکتر اول توکل بخدا اما چکار یه رهنمای میکنی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
سلام وخسته نباشید خدمت پروفسور سمیعی پدرم دچار خونریزی مغزی شده که درناحیه عمقی مغز اتفاق افتاده ودکترها میگن به علت کهولت سن نمیتونن عملش بکنن چون احتمال بازگشت ازبیهوشی بسیار پایینه پدرم ۸۰ سال سن داره ایا راهی هست که بدون جراحی وتوسط دارو بشه مشکلشو حل کرد خواهشمندم درصورت امکان راهنمایی بفرمایید ویا راه دسترسی اسونتری اگه به شما باشه روبفرمایید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
سلام اقای دکترتورابه امام رضا جواب مارابدهید من امدم فرودگاه بجنورد مدارک های پسرم رابه شما دادم گفتید زنگ می زنید ولی خبری نشد پسرم سه ساله که ضربه مغزی شده وهوشیاریش بالا نمی یاد توروخداکمکم کنید اگرم می شود ببریمش خارج پیش شماممنون
رضوان بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
باسلام جناب پروفسورسمیعی مادرم سکته مغزی کرده ما بلندش میکنیم دیگه کمرماروشکونده مونده تودستمان لطفا شماره تلفنتونو بدیدین بیاوریم یک عمر دعاگوتون میشیم 09141637256
سعید
|
United States
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
سلام دکتر برادرم تصادف کرده نزدیک یه ماهه مهره c4 و c5 گردنش شکسته خوشبختانه نخاش قطع نشده ولی نزدیک یک ماهه هنوز گردن به پایینشو تکان نداده ازتون خاهش میکنم یه وقت بهمون بدین بیایم خدمتتون 09028508713
بهشته منصوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر شما در حال حاضر در ایران تشریف دارین؟؟؟؟ من داییم تومور مغزی داره طی ۶ ماه حتما باید عمل شه میخواستیم بیاریمش پیش شما ممنون
محمد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
سلام و خسته نباشید، اینجانب محمد علی جنگ آزمای به مدت ۱۲سال است که صدای گوش چپ دارم که این صدا کم و زیاد می شود گاها هم قطع می شود و در موقع دراز کشیدن صدا زیادتر می شود و گاها صدا که ندارد موقعی که می خابم وقتی که بیدار می شوم همیشه صدا دارد که به تمام دکتر ها رفتم علاج پیدا نکردم ودر حال حاضر هم از این صدا رنج می برم و روز و شب ندارم، آقای دکتر به کمکتان نیاز دارم و هزینه خار ج آمدن ندارم تو رو خدا وقتی ایران می آیید من بتونم شما رو ملاقات کنم.
۰۹۱۴۷۳۳۲۵۲۱
محمد نبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
با سلام خدمت شما پسری ۹/۵ ساله دارم که از سه سالگی بدون تب تشنج میکنه تا حالا حدود سی بار تشنج کرده اوایل از هوش میرفت ولی حدود سه سال هست که تشنج به پاهاش میزنه وپاهاش میلرزه این وضعش حدود دو ساعت طول میکشه که با شیاف دیازپام قطع میشه ولی بعد از قطع تشنج به مدت سه ساعت پاش فلج میشه بعد از این همه سال وام ار ای ونوار مغز که در بیمارستان نمازی توسط دکتر اسدی پویا گرفته شد مشخص شد که یه لکه در قسمت راست مغزش وجود داره که باعث تشنجش میشه و بهمون گفتن که جای لکه خطرناکه ونمیشه عملش کرد خطر داره وفقط قرصاش رو اضافه کردن از شما تقاضای یه نوبت دارم تا بیارمش شاید به لطف خدا ودستای شفا بخش شما فر جی شد تو رو به خدا جوابمو بدید
محمد نبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
با سلام خدمت شما پسری ۹/۵ ساله دارم که از سه سالگی بدون تب تشنج میکنه تا حالا حدود سی بار تشنج کرده اوایل از هوش میرفت ولی حدود سه سال هست که تشنج به پاهاش میزنه وپاهاش میلرزه این وضعش حدود دو ساعت طول میکشه که با شیاف دیازپام قطع میشه ولی بعد از قطع تشنج به مدت سه ساعت پاش فلج میشه بعد از این همه سال وام ار ای ونوار مغز که در بیمارستان نمازی توسط دکتر اسدی پویا گرفته شد مشخص شد که یه لکه در قسمت راست مغزش وجود داره که باعث تشنجش میشه و بهمون گفتن که جای لکه خطرناکه ونمیشه عملش کرد خطر داره وفقط قرصاش رو اضافه کردن از شما تقاضای یه نوبت دارم تا بیارمش شاید به لطف خدا ودستای شفا بخش شما فر جی شد تو رو به خدا جوابمو بدید
اکرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
سلام من میخواستم ی مشاوره از آقای پرفسور سمیعی بگیرم
غفوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
سلام اقای پروفسور سمیعی من پسر ۹ ساله دارم که اتاکسی فردریش داره ۱۵ روز فهمیدم که این بیماری داره تو را خدا کمکم کنید تا یک نوبت برای شما بگیرم میگن درمان نداره اما من امیدوار هستم خوب بشه شماره تلفن دکتر را هرکی بلده برام بفرسته ۰۹۹۰۷۸۷۲۳۹۸
لطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
سلام اقای دکتر .من داداشم ۱۳ سالشه توانایی نشستن راه رفتن حرف زدن نداره .توروخدا میشه بگین چ تاریخی ایران هستید ؟میشه وقت گرف ازتون ؟ممنون میشم جواب بدین
لطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
سلام اقای دکتر .من داداشم ۱۳ سالشه توانایی نشستن راه رفتن حرف زدن نداره .توروخدا میشه بگین چ تاریخی ایران هستید ؟میشه وقت گرف ازتون ؟ممنون میشم جواب بدین.تورو ب امام رضا ۰۹۱۲۲۰۹۲۲۳۴
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
آقای دکتر چه زمانی ایران هستن؟؟؟مریض اورژانسی داریم که حالش هرروز داره بدتر میشه
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۴
آقای دکتر چه زمانی ایران هستن؟؟؟مریض اورژانسی داریم که حالش هرروز داره بدتر میشه
فرید اشرفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
سلام عرض ادب در حدود شیش سال پیش یک تصادف کردم الان شنت پزشکی بهم وصل دیگه خسته شدم از این دستگاه چگونه تشریف بیارم سمت شما
حمیدصالحی فراهانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
با سلام.آقای دکتر دخترم ۱۳سالشه.بدون هیچ ضربه ای مدتیه گاهی سردرد شدید با حالت تهوع داره.سی تی اسکن گرفتیم دکترها میگن داخل جمجمه بصورت دوطرفه تجمع خون دیده میشه که باید برا تخلیه عمل بشه.خواستم خدمت برسیم شما‌معاینه بفرمایید.
سکینه محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
سلام خوبین خواهرم نزدیک ب 4ماهه ک فهمیدیم تومورمغزی داره هیچ دکتری عملش روقبول نمیکنه چون پلاکتش پایینه ازتون خواهش میکنم ی کاری کنید ازشدت سردرد نمیتونه بخابه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
دختری هستم 28 ساله که هردو دستم باهم حرکت میکنند یعنی اکه. بخوام چیزی بنویسم بی اختیار اون یکی دستم هم مثل اینکه چیزی .بنویسه حرکت میکنه که به شدت ناراحتم مکنه اقای دکتر لطف کنید کمکمکنید. اگه بدونم کی تشریف ماورید تهران مزاحمتان مشم چون به کمکتان احتیاج دارم کمکم کنید. 09149193514
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
سلام خسته نباشید ما یه بیماری داریم تو بیمارستان امام خمینی جراحی دریچه قلب انجام داد روز بعد عمل سکته مغزی کرده خون لخته جمع شد در رگ های مغزش دکتر مغز اومد بالا سرش خون لخته رو خارج کرد اما بیمار مون الان هشت روزه عمل کرده اما به هوش نیومده ضریب هووشیش از پنج به هفت رسیده ازتون خواهش میکنم یه لطفی بکنید بیان بالا سرش معاینش کنید بهمون بگین که چیکار باید بکنیم.تشکر
09119949089
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
پارسا پاک نیا دوساله به دلیل هایپوکسی دربرونکوسکوپی یا ویروس سرماخوردگی دچار آسیب بلع وبه دنبال ان اسپیراسیون وازکار افتادن اعصاب صورت شده گاستروستومی وتراک دارد به دلیل اسپیراسیون و طولانی شدن بستری هشت ماه درایسیو اطفال بیمارستان مسیح بعدخدا ازشما تقاضای کمک داریم
شبنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۱
با سلام مادرم تومور مغزی داشت ۴ساله پیش عمل کرده ولی کامل نتوانستن بردارم تومورشم عود نکرده الان چند روز اختلال تکلم داره از روی کتاب خوب و روان می خونه ولی خودش موقعه صحبت کردن مشکل داره خواهش میکنم راهنمایی کنید
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۲
با سلام برادری دارم که گلوله ساچمه ای خورده و این ساچمه خانواده پخش شده تعدادی ازاین ساچمه ها روی عصب سیاتیک ران پاش است وپاشو اس کرده نمیتونه حرکت کنه چکارکنه ایا کسی هست که عمل جراحی کنه ساچمه ها رودربیاره درضمن عصب قطع نشده و پاش خیلی درد داره ممنون میشم راهنمایی کنید یا یک دکتری که تخصص این کار رو داشته باشه بهم معرفی کنید
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
سلام اقای دکتر لطفا پدر من رو که از چند سال قبل به خاطر مشکل عروق مغزی قدرت تکلمش ضعیف شده رو ویزیت کنید خواهش میکنم در صورت امکان راهنمایی کنید ۰۹۳۶۰۲۲۰۱۴۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۴
سلام سی پنج ساله هستم چشمه راستم هر چند ثانیه سیاهی میبینه چکار باید بکنم چطوری از شما وقت بگیریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
سلام دختر خانمی هست ۲۷ ساله در سن ۷ سالگی بیماری ویلسون شناخته شد دارو میگرفته وتا اینکه ۲ سال پیش پیوند کبد انجام شد اما گاه گاهی آنزیمشاش هم کم زیاد هم میشد تا این که دوم فروردین ۹۸ دوبار تشنج میکنه وبا انتقا از بیمارستان پیوند در بیمارستان نمازی بستری شده اما تبق تشخیص پزشکان مغز اعصاب سه یا چهات مورد بعنوان آبسه مغزی شناخته میشه برای تشخیض بهتر نمونه برداری از مغز انجام میدن سریحا بعد از نمونه بر داری پای سمت راستش ودستش دوچار مشکل میشه وهمچنان لرزش بیشتر بدن ودرگیری بلع وگرفتگی صدا و نا توانی حرف زدن شد با این وجود دوباره از ساعت ۱۰شب تا ۱۰ روزبع سه بار تشنج میکنه دیگه تو کما میره و الان حدود یه هفته میشه که تو آی سی یو بستریه اما الان دکتر میگن ضریب هوشش ۳ هست ودیگه مرگ مغزیاعلان کردن از همکاری سپاسگزارم۰۹۱۷۵۲۷۹۷۱۲
رضایی سرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
سلام خدمت اقای پروفسور
واقعا افتخارایران هستیدایشالله که همیشه سر زنده و سلامت باشید....
اقای دکتر داداشم ۹ ماهه به علت برق گرفتی هوشیاریشو از دست داده نه جایی میشناسیم نه امکانتشو داریم ببریم جایی از موقعی که از بیمارستان امام رضای تبریز اوردیم دیگه جایی نبردیم از شما جناب پروفسور کمک میخوام
از شهرستان سراب هستم یکی از روستاهای سراب
۰۹۳۳۷۹۶۲۰۳۷
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
باسلام وادب خدمت دکتر عزیز
من۳۳سالمه سکته مغزی کردم ۵ ماه پیش وطرف چپ بدنم فلج شده دکتر آیا راهی برای بهبود هست؟
امیر مهدی مرادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
سلام پرفسور سمیعی پسری دارم ۲سالو ۳ماه از روز دوم تولد تشنج کرده والان درحال حاضر داروی فنوباربیتال مصرف میکنه وشربت پیراستام مصرف میکنه اما متاسفانه نه میتواند راه برود نه حرف بزند یه سال ونیم تشنج نکرده توروخدا هر وقت ایران اومدین اطلاع بدین از قبل خواهش میکنم دیگه امیدمو از دست دادم
شماره تماس ۰۹۳۹۰۸۲۶۶۴۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
سلام خدمت پروفسور عزیز کشورمون جناب اقای سمیعی من ۳۵ سالمه حدود چهار پنج ساله مبتلا به لرزش سر شدهام در ابتدا خیلی ضعیف بود اما حالا یه کم بیشتر شده دوساله تحت نڟر دکترم برام قرص متورال ۵۰وکپسول فولکسیتین ۲۰ تجویز کرده با مصرف این داروهها یه کم لرزشم کم شده اما قطع نشده الان قرص پریمیدون تجویز کرده ولی هنوز مصرف نکردم چون که یبار یک چهارم این قرص رو مصرف کردم خیلی حالم بد شد حالا از مصرف دوباره اون میترسم خواهش میکنم منو راهنمایی کنید یا داروی خوبی بهم معرفی کنید با تشکر از شما ۰۹۱۶۸۹۵۴۷۱۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
سلام.دکتر سمعیی عزیز شوهرم نابینا هس بچه ۵ساله هم دارم خیلی خیلی نیاز کمک مالی دارم بهزیستی فقط ۲۸۰تومان کمک میکه هر نهادی رفتم حتی دفاتر خیریه هیچ کمکی نمیکنن لطفا ......۰۹۳۶۸۱۴۵۲۵۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
من دخترم ۷سالشه دوساله ک سردرد داره و تمام بدنش بی حس میشه خیلی حالش بد میشه بردمش دکتر Mri گرفتن گفتن کیست تو سرش داره خواهش میکنم آدرس مطبتون رو بگید تا ما بتونیم شما رو ملاقات کنیم ۰۹۱۷۰۹۳۲۴۶۲
نسترن نصیری
|
United States
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
سلام من ایمیل نداشتم از ایمیل خواهرم استفاده کردم.اقای دکتر من یه دختر ۲۲ ساله هستم من مشکل مخچه دارم و تعادل حرکتی ندارم تروخدا لطفا به من راه حلی بدهید منو جای دختر خودتون بدونید تشکر میکنم
شماره تماس:۰۹۱۱۸۰۶۵۸۶۷
نسترن نصیری
|
United States
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
اقای دکتر من بخاطر این مشکلم نمیتوانم ازدواج بکنم این ارزوی هر دختریا ست منم جای دختر خودتان بدانید لطفا فقط یک راهنمایی مرا بکنید از شما توقع زیادی ندارم.
سعید صفری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
باسلام
مادرم در بیمارستان شهید رجایی توسط دکتر امیری متخصص نورولوژی جراحی شد و استنت در عروق گردنش گذاشته شد.
الان بعد از ۴ سال دچار مشکل صدا در کف سرش شده که بسیار آزار دهنده هست که شبیه ضربان قلب میباشد.
۷۳ سال سن دارد.
دکترش در ماه گذشته گفتند بخاطر کهولت سن عملش امکان ندارد.
لطف کمک‌کنید
رستگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
سلام یه نوبت میخواستم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
سلام دکتر جان .شاید خوشبینانه نیست جواب دادن شما. ولی مادرم به کمکت خیلی احتیاج داره.ممنون
سیامک پورعلی
|
United States
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
سلام من اهل رشت هستم واسه خودم مشکلی پیش نیامده اما یکی از دوستانم تومور داره و یه بار با کلی بدبختی 30 میلیون پول جور کردن و بچه رو عمل کردن اما الان دکترا میگن تا دوماه بیشتر زنده نیست این بنده خدا به همه بدهکاره تو رو خدا اگه امکان داره واسش کاری کنید 09375950098
میثم عاروان
|
Turkey
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
من تورمغزدارم و هزینه عمل رو نداشتم. دکتر ایران 2عدد قرص ضد تشنج داد.
میثم عاروان
|
Turkey
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۵
من تورمغزدارم و هزینه عمل رو نداشتم. دکتر ایران 2عدد قرص ضد تشنج داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
بچها شما درخواست کردین جواب گرفتین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
بچها شما درخواست کردین جواب گرفتین
اسما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۸
بچها شما درخواست کردین جواب گرفتین
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
سلام جناب پروفسور من ۲۱ سال دارم و پشت پلک چشم راستم یه توموری ایجاد شده و یه قسمتی هم به جمجمه و مغز راه پیدا کرده خواهش میکنم منو راهنمایی کنید متین هستم از اصفهان سپاس فراوان ۰۹۱۳۶۸۳۸۰۱۰
متین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
سلام جناب پروفسور من ۲۱ سال دارم پشت پلک چشم راستم یه توموری ایجاد شده که یه قسمتی هم به جمجمه و مغز سرایت کرده خواهشا به من کمک و راهنمایی کنید متین هستم از اصفهان 09136838010
مهدی سهرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۸
سلام آقای دکتر سمیعی
پسر برادرم ۲سال پیش جراحی مغز انجام داد و یک تومور که نزدیک به عصب چشمش بود رو جراحی کرد.بعد از یک سال دوباره چشمش درد گرفت وافت بینایی پیدا کرد ودوباره عمل جراحی انجام داد واینبار براش شنت گذاشتن
بعد از حدود چند ماه دوباره افت بینایی پیدا کرد وبعد از مراجعه به دکتر گفتند که آب آورده وباید آب توی شنت رو تخلیه کنیم وبعد از تخلیه خوب شد.
دوباره بعد از دو ماه دوباره مشکل پیدا کرد و پس از تخلیه شنت متوجه شدن که آب نداره و بعد از ام ار آی گفتند که احتمالا یک تومور دیگه پشت این هست واحتمالا لوله شنت هم رسوب کرده ودوباره باید عمل بشه وشنت رو هم جاش رو عوض کنند.
ازتون خواهش میکنم برای رضای خدا اگه کاری میتونین براش بکنین
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
با سلام خدمت جناب پروفسور میدونم سرتون خیلی شلوغه ولی منم درد دارم ام اس دارم کمکم کنید بابامم سکته مغزی کردن خواهشا یه نوبتم بهم بدین از روستا پیام میدم خدمتتون09307643481
علیرضا کیوانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
با سلام خدمت جناب آقای دکتر سیمعی
همسرم حدود 4 سال هست سکته مغزی کردن طرف راستشون درگیر شده و کاردرمانی و فیزیوتراپی انجام شده الان خدا رو شکر خیلی بهترن و کاهاشون رو انجام میدن ولی دست راستشون گیرایی نداره طب سوزنی هم انجام دادن و چین هم رفتیم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که اگه لازمه بیایم تهران خدمتتنون یا شماره مطب رو بهمون بگین شماره تماس 09151131256
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
باسلام و خسته نباشیدخدمت پروفسور سمیعی، پدرم آبان ماہ 97 تصادف شدیدی داشتن بہ مغزش آسیب جدی وارد شدہ دکتر ھا جواب کردہ بودن میگفتن زندہ نمیمونہ اما حالا سر پا شدہ منتھا دکترش میگہ یک قسمت از مغزش لہ شدہ و دیگ ترمیم نمیشہ کارای خطرناکی انجام میدہ خیلی پرخاشگر شدہ کنترولش واقعا سختہ فقط با دارو ارومہ خواھش میکنم کمک کنید یعنی واقعا خوب نمیشہ؟
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
باسلام خدمت آغای دکتر
من‌ از بچگی در تمام اعضای بدنم تیک دارم نمیتونم خودموکنترل از بچگی پیش هر دکتری رفتم فقط قرص دادن و خوب نشدم از شما خواهش میکنم به من کمک کنید زن و بچه دارم وقتی تیک دارم از همه خجالت میکشم
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۸
سلام آقای دکتردختری شانزده ساله هستم دکترای تهران جواب نمیدن اول ازخداکمک می خوام بعدازشما دکترکییا میای ایران
زهراقربانی فرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
سلام آقای دکتر سمیعی.من زنی ۴۳ ساله هستم از آبان پارسال سردردهای فشاری و خشکی در سمت چپ سرم شروع شد .که بعدها تشخیص دادند منشا درد گردنمه.تا الان انواع متخصصها رو رفتم وانواع داروهای ارامبخشو استفاده کردم درحال حاضر لاموتریژین ودلوکسیتین میخورم.پزشک طب درد تشخیص دیسک گردن داده.در دست و شانه دردی ندارم ولی کوچکترین فعالیتی با دست چپ باعث درد شدید در سروگوش و پیشانی سمت چپم میشه.توروخدا بگین چیکار کنم واقعا زندگیم مختل شده هیچکاری نمیتونم انجام بدم.ضمنا کارمند مرکز بهداشت هستم و کارم باسیستم ریاده
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
سلا م آقای دکتر سمیعی مردی 32ساله هستم بیماری صرع دارم صرع مقاوم نزدیک 20 سال است از قرص والپراید سدیوم توپوماکس استفاده می کنم صبحها از هر کدام یکی شب هم از هرکدام یکی حرکات بدنم کند شده لاغر ونحبف شده ام محبت کنید راهنمایی فرمایید در صورت امکان نوبتی عنایت فرمائید ویا دکترمورد نظرتان در ایران را معرفی نمائید که به ایشان مراجعه نمایم باتشکر وقدر دانی امیر
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۸
سلام اقاي دكتر. حدود سه سال. است كه. كمر عمل كردم. مهرها ي ٤و٥پيج و مهره. كردم. ولي. مدت يك سال. كه دوباره. دردها قبل عمل. به سراغم أمده. حتي پاي. رأست. خواب رفتكي. شديد پيدا ميكنه. به جند. دكتر. مراجعه كردم. مهره سه. دوباره مشكل. پيدا كرده مي كوبند. دوباره بايد عمل كنيً. خواهش ميكنم. راهنماي. كنيد. أيا. دوباره عمل. كنم يا نه
مهناز قاسمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۵
سلام خسته نباش دکترسعمی خواهرم 9ماه تصادف کرده سرش صدمه دیده 12روز هم توی کما بودتارعنکبوتیش پاره شده بود الان یه چشمش از اون یکی کوچک شده یک بار عمل کردن خوب نشده بازم قراره عملش کنندتوراخداهروقت خواستی بیاید ایران به ما اطلاع بده تو ابه خدا قسمت میدم به خواهرم کمک کن 09369094068
مهدی حسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
با سلام و عرض ادب و خسته نباشید
دخترم از بدو تولد دچار IVH و ICH گردیده است و الآن CP است از ۸ ماهگی کاردرمانی برده ایم ، حدوداً ۲ سال است که به گفتار درمانی نیز میبریم هنوز تغییر زیادی نداشته و هنوز گردن نمی‌گیرد گاهگاهی دچار تشنج میشود، داروهایی که مصرف میکند :۱شربت سدیم سدیم والپروات هر ۱۲ ساعت ۳/۵ سی سی
۲ قرص کلونازپام ۱ شبی یک چهارم قرص
میخواستم بدونم درمانی هست که پیشرفت بهبودی دخترم بیشتر و بهتر باشد
دخترم الآن چهار و نیم سال دارد
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۸
سلام دکتر وقت بخیر خسته نباشید شرمنده مریض بدحال شدید داریم میخواهیم بیاریم خدمتت مزاحمت بشیم جهت معاینه پزشکی امکان ادرس یا شماره تلفن هست ارائه نماید خدمت برسیم
عباس نادم وانقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
سلام
بچه خواهرم7سالشه چند روز پیش موقع راه رفتن تعادل نداشت خیلیم بی حال بود همیشه درحال خوابیدن بود هی میگفت سرو تیر میکشه صورتشم باد کرده بود بینایشم 2تای میبینه چند روز پیش خواهرم بردش پیشه روانشناس گفت هیچ مشکلی نداره نتونست بفهمه مشکلش چیه تا اینکه دیروز بردنش پیشه متخصص مغز اعصاب واسش امارای نوشت جوابشو عکسشو ک نگاه کرد متوجه ی غده یا ی توده خیلی بزگ تو سرش شد به گفته خودش ک میگفت خیلی بد جایه گفت باید سریع بستری بشه تا جراح بیاد خودش عکس ببینه تا نظرشو بده تا امروز صبح یعنی 24/5/98اومد دید گفت من نمیتونم عمل کنم خیلی جای بدی هست خیلیم رشد کرده بزگ شد داخل مغز هست اینجا میگن باید شیمی درمانی بشه یعنی واقعا نمیشه عمل کرد ما هنوز 40برادرم نرسیده هممون عزا دار هستیم ک این اتفاق واسه خونواده ما افتاده از جناب پروسور اجزانه درخواست دارم ک اگه میشه اگه ایران هست به این طفل معصوم ی کمک بکنه بخدا این بچه داریم با این وضع میبینیم جیگرمون کباب میشه ترو بخدا جناب پرفسور میدونم سرتون شلوغه منم خیلی دنبال شمارتون بودم ولی به بیمارستانی میلاد وخاتم الانبیا ک زنگ زدیم جواب درستی ندادن اگه این پیغامو میخونید اگه ایرانهم نیستید جراحی ک خودتون میشناسید و به کارش اعتقاد دارید قبولش داری لطفا شمارشو بدید تا عکسای سر این بچه معصوم ببریم مطبش تا از نزدیک نگاه کنه بلکه بشه کاری کرد 09216562603 اینم شماره تماسمه ممنون ازتون ک از این طریق میتونیم باهاتون چت کرد انشاالله موفق باشیدو پایدار
جلالی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
سلام اقای دکتر سمیعی مادرم تومور مغزی داره حالش خیلی بده اگه میشه وقت بدیدن بیاییم خدمت شما جراحی کنید
09362389481
باعرض سلام وخسته نباشید
|
Singapore
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
آقای دکتر ی مریض بد حال داریم دکتر تو ایران دکتر مسیح صبوری ،الان دکتر رفتند مسافرت تا ۱۵ شهریور ،پدرم ی تومور توسرشونه ک دکتر صبوری گفتند چون ب صورت مایع هستش نمیشه عمل کرد دارو دادند ونمونه برداری کردند،فقط یک ماه بهتر شدند الان طرف راست بدنشون ول شده زبونشونم بند اومده،امروز رفتند ام آر ای گفتن تومور بدخیمه ودوبرابر بزرگ شده باید حتما عمل شه دکترشونم نیست،تروخدا جوابمو بدین حال پدرم اصلا خوب نیست،اگه لطف کنید جوابمو بدین تا عکساشو بفرست،اگه قراره عمل شه میخوایم خودتون عمل کنید توروخدا جواب بدید ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
سلام وخسته نباشید خدمت دکتر من برادری دارم که ۲هفته متوجه تومور بدخیمی داخل مغز در ناحیه راست شدیم بعد از پاتولوژی گفتند قابل عمل نیست چون گرید ۴ وجای خیلی بدی قرار گرفته والان حالش خیلی بده تورو خدا کمکمون کنید التماستون میکنم امزدمون اول به خدا بعد به شما توروخدا اگر پیاممو خوندید باهامون تماط بگیرزد دکترا گفتند وقت برای درمان برادرمون طلاس خواهش میکنم که جوابمون رو بد ید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
سلام وخسته نباشید خدمت دکتر من برادری دارم که ۲هفته متوجه تومور بدخیمی داخل مغز در ناحیه راست شدیم بعد از پاتولوژی گفتند قابل عمل نیست چون گرید ۴ وجای خیلی بدی قرار گرفته والان حالش خیلی بده تورو خدا کمکمون کنید التماستون میکنم امزدمون اول به خدا بعد به شما توروخدا اگر پیاممو خوندید باهامون تماط بگیرزد دکترا گفتند وقت برای درمان برادرمون طلاس خواهش میکنم که جوابمون رو بد ید
خلیل ابادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۳
سلام وخسته نباشید خدمت دکتر من برادری دارم که ۲هفته متوجه تومور بدخیمی داخل مغز در ناحیه راست شدیم بعد از پاتولوژی گفتند قابل عمل نیست چون گرید ۴ وجای خیلی بدی قرار گرفته والان حالش خیلی بده تورو خدا کمکمون کنید التماستون میکنم امزدمون اول به خدا بعد به شما توروخدا اگر پیاممو خوندید باهامون تماط بگیرزد دکترا گفتند وقت برای درمان برادرمون طلاس خواهش میکنم که جوابمون رو بد ید۰۹۱۹۳۶۱۲۷۰۶
ناشناس
|
Turkey
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۶
سلام اقای دکتر من دوکودک پسر دقلو دارم که میگن موقع به دنیا اومدن اکسیژن بهشون نرسیده والان تاخیر حرکتی دارن دکتر جون من از مشهد پیام میدم اگه امکانش هست به این شماره زنگ بزنید وراهنمایم بکنید چون من مادرم وخیلی واسم سخته دو تا بچه ۰۹۱۵۰۶۱۶۱۰۲
حسن عبدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
سلام اقای دکتر-خسته نباشید
مادرم حدود ۴سال پیش بطور ناگهانی دچار فراموشی و زوال مغز شد و با سرعت زیادی بیماری افزایش یافت ولی هنوز بیماری در مرحله میانی میباشد و به مرحله پیشرفته نرسیده است
لطفا اگه میشه راهنمایی کنید
حسن زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
سلام و خسته نباشید خدمت جناب پرفسور سمیعی عزیز
وضعیت کمر و پای مادرم اصلا" خوب نیست دیسک کمر دارن و دو بار هم عمل کردن و بدتر از قبل شدن. میشه لطف بفرمائید یه وقت به ما بدید یا اینکه اگه خودتون ایران تشریف ندارین یه متخصص به ما معرفی کنید ممنون میشم ازتون.
09367716445
ارزو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
سلام پروفسور عزیز زیاد وقتتونو نمیگیرم یه خواهر دارم حین تولد رگ اعصاب دستش به شدت اسیب دیده و درحال حاضر 15سالشه و بعد دفعات زیاد فیزیوترابی الان یکم حس و حرکت داره ایا راهی برای بهبود کاملش هست؟؟؟
ایمان امیدوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
با سلام و احترام
به عرض می رسانم که چهل ساله می باشم و پس از گذراندن تحصیلات دانشگاهی و خدمت سربازی به بیماری صرع و تشنج مبتلا شدم که تقریبا هر ۶ روز دچار تشنج می شوم که این اتفاق باعث شده تا علیرغم ایراد در مشاغلی که پیگیر آن هستم به علت تاهل و پدر بودن تاثیر بدی در روحیات خانواده داشته ام. تا کنون با نسخه های پزشکان متخصص و با استفاده از قرصهای مختلف از قبیل تگراتول موفق به درمان نشدم خواهشمند است لطف نموده و بنده را راهنمایی بفرمایید
با تشکر فراوان
اصفهان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
دروود برشما برای درمان تومورها میشود بدون جراحی بزررگ با تحریک تومور ان را خارج کرد
بهرام باجلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۶
با سلام و خسته نباشید خدمت پروفسور سمیعی عزیز افتخار ایران.من برادرم چنو وقتی بود که سر درد داشت،بعد از ام ار ای و ازمایش متوجه شدیم که تومار مغزی در ناحیه مخچه داره و خیلی هم بزرگ شده،به نا چار مجبور به انژیو شدیم که در حین انژیو تومار خونریزی میکنه و مجبور میشن تومار رو از ناحیه مخچه خارج کنن.الان خون ریزی بند اومده و سطح هوشیاریش روی ۳ هست الان یک ماهه که رفته توی کما،.ازتونخواهش میکنم اگه راهی داره و کاری ازدستمون بر میاد راهنماییمون کنید که براش انجام بدیم،به خدا خیلی جوونه و ۳ تا بچه کوچک داره.تورو به اعتقاداتتون قسم راهنماییمون کنید۰۹۱۲۹۳۲۹۴۳۶
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۷
سلام خدمت پروفسور بنده دانشجو هستم و یه ایرانی دارم روی اعصاب مغزی که مسئول انتقال و ذخیره خاطراتم تحقیق میکنم خواهش مندم اگه امکانش باشه یه ملاقاتی باهم داشته باشیم درصورت موافقت به ایمیلم پیام بدین
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن09397580136
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن09397580136
سمیه هنرپیشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
سلام خدمت استاد برادرزادهمن 10روزه تصادف کرده وتوبیمارستان لقمان تهران بستریه وتوکماس دکترامیگن وضعیتش50 و50است نمیدونیم چی میشه وچکارباید کرد میگن سلولای مغزش متورم شدن09397580136
بلقیس صالحی
|
United States
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
سلام خسته نباشید من تومو ر مغزی دارم لطفا با این شماره تلفن تمااس بگیرید۰۹۳۸۸۶۴۸۴۵۳
رصا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
سلام آقای دکتر من زارعی هستم از تهران تو رو خدا جواب مو بدین بچه خواهرم تومور مغزی داره بدخیم هم هست دکترا میگن شیمی درمانی برای مغز و اعصاب جواب نمیده چه کار کنیم دربیمارستان طبی کودکان امام خمینی بستری این شماره منه لطفا تماس بگیرید09219736120
رصا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
سلام آقای دکتر من زارعی هستم از تهران تو رو خدا جواب مو بدین بچه خواهرم تومور مغزی داره بدخیم هم هست دکترا میگن شیمی درمانی برای مغز و اعصاب جواب نمیده چه کار کنیم دربیمارستان طبی کودکان امام خمینی بستری این شماره منه لطفا تماس بگیرید09219736120
رضآ زارعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
سلام دختر 6ساله ی ما تومور مغزی بدخیم داره قراره فردا عمل بهش خوب میشه؟ اگه میشه تماس بگیرین 09105604628 و 09918381081
قره باغی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۴
یکسال نیم ضرب مغزی شده ولی هوشیاری را بدست نیاوررد از اهواز 09167881099
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
سلام من فقطمیدونم که ایشون رتبه علمی زیاد دارن ولی ایا از نظر اخلاقی هم رتبشون بالاس نمیدونم ولی یکی از اشناها بچش دجا مشکل فلج اندام هستش وهر وقت میره پیش این دکتر کلی پول ویزیت باید بده تازه خدمات پارا کلینیک جای دیگه رو مثل نوار مغز وانواع گرافی رو قبول ندارن وخودشون با کلی هزینه براتون میگیرن وفقطپول نقد میگیرن.تازه اصلا خود دکتر رو هم نمیشه زیارتشون کرد وحتی بیمارو هم برای مرتبه های بعدی نمیبینه فقطمنشی مدارک بیمار رو میبره داخل یه بارم یکی از این همراها رو بخاطر اعتراض بازداشتش کردن .....فقطای کاش من دکتر بودم ولی .......
هیلا رحمانی
|
United Kingdom
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
سلام عرض میکنم خدمتتون واقعا ازتون عاجزانه خواهش میکنم کمکم کنید پدرم تومور مننژیوم داره و۵۹ سال سن دارن همه ی امیدم تو زندگی پدرم هست هیچ دکتری میگه من نمیتونم عمل کنم ازتون خواهش میکنم شمارو به امام رضا قسم میدم یک کاری واسم کنید پدرمو عمل کنید خوبش کنید خواهش میکنم۰۹۰۱۶۲۸۳۰۴۵
نرگس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۸
سلام، مادر من 68 ساله هستند دیسک کمر و گردن دارند الان چند ماهیه که دیسک گردنشون بیرون زده و داره به نخاع فشار میاره به حدی که پاها و دستهاشون بی حس میشه و نمیتونند تعادل خودشونا حفظ کنند و سردرد هم خیلی اذیتشون میکنه. یه تعدادی دکترا میگند شاید فلج بشند و یه سری هم میگند نمیشه عمل کرد و با فیزیوتراپی بهتر میشه از شما جناب دکتر راهنمایی میخوام که باید چیکار کنیم؟
بدرشریفی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۳۰
سلام استادمحترم جوان ۳۳ سال هستم سال ۹۳ چاقوخوردم سمت راست گردنم ودست چپم ازکارافتادالان الحمدولله خوب شدولی انگشتانم درست کارنمیکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۲
سلام با عرض خسته نباشید به پروفسور سمیعی من یک برادر دارم بیست سال پیش پسر عمویم با تیر کمان سنگی را به طرف برادرم که حواسش نبود پرتاب کرد و سر برادرم را شکست و الان دکتران میگویند رگ عقلش آسیب دیده تورا به خدا یک وقت بهمان بده ۰۹۱۰۱۴۸۹۵۹۴اگر این کار را کنید تا آخر عمر مادرم برای عاقبت به خیریتان دعا میکند و تا آخر عمر مدیون زحمات شما هستیم ممنون.
رسول عاشقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
باسلام وارادت خدمت اقای پورفسور ـ من دخترم ۲۹ ساله است وبیماری cp دارد ایا امکان دارد هروقت به ایران تشریف اوردید خدمدتان بیاوریم ـباتشکر ۰۹۱۴۸۸۷۲۹۵۶
رسول عاشقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
باسلام وارادت خدمت اقای پورفسور ـ من دخترم ۲۹ ساله است وبیماری cp دارد ایا امکان دارد هروقت به ایران تشریف اوردید خدمدتان بیاوریم ـباتشکر ۰۹۱۴۸۸۷۲۹۵۶
خدیجه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۱
باسلام خدمت شما آقای دکتر من شوهرم ۳۵ ساله مادرزادی کنار مغزش کیست داره بعضی وقتا سردرد شدید میگیره درحد تشنج هم میره خیلی پیگیرم تا
بدونم کی به ایران میاین بیاریمش شما ببینید از شما خواهش میکنم یه وقتی به ما بدید ۰۹۱۱۵۶۸۷۹۰۱
طاهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۲
باسلام خدمت پرفسور عزیز مادرم مغزش اب اورده.
و فشارش فقط بالا میرود امروز چند بار خون دماغ شد و دکتر پیشنهاد داد ک شون بگذاریم ولی هردکتری یه حرفی میزنه اگر میشه بامن تماس بگیرین ک بیارم مادرمو ببینید.
بابازاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۳
باسلام وارادت خدمت آقای پروفسورسمیعی ازاقوام حدود 15سال از بیماری هانتیگتون رنج می بردلطفا اگر ایران تشریف آوردید بااین شماره تماس بگیرید ممنون می شوم 05836224530 تا خدمت برسیم
مهدی شکر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
با سلام خدمت پرفسور سمیعی.مهدی شکر هستم.جوان 20ساله.از ی روستای قلعه سردار.5ساله ازنظر جامعی مردم.صورتم مشکل داره.و بخاطر این موضوع زندگیم از هم پاشیده.نامزدم داره ازم جدا میشه خانوادم ناامیدن. تنها امید من شما هستید.خواهش میکنم نجاتم بدید. 09013251742
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
سلام اقای پرفسور سمیعی مشهور و عزیز نمیدونم این پیام منو میخونید یا نه ولی با امید مینویسم که برادر شوهرم تومور مغزی داره سمت راست سرش دو روز پیش عملش کردن تو بیمارستان ایرانمهر ولی همه تومور رو خارج نکردن و گفتن که جای حساسی هست و الان بسیار نگران هستیم اخه گفتم که اگه میشد که شما راهنمایی میکردین یا خیلی غیر ممکن ولی اگه میشد که نوبتی یا ملاقاتی یا هر چیزی که شما صلاح میدونستین انجام میدادید خیلی خوب میشد ولی میدونم که اخرش جوابمو نمیدید چون اصلا وقت ندارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
سلام پروفسورسمیعی من ۴الی ۵سالم بوده ک دچارصرع شدم الان سی سالمه هنوزدارومصرف میکنم حملاتم خیلی کم شده ولی پام درگیره وخیلی اذیتم میکنه ب طوری ک زندگی روزمرمو مختل کرده آرزومه بیام مطبتون برای درمان ولی نوبت وهزینه میخوادک من ندارم برارضای خداکمکم کنیدخیلی رنج میکشم ازدست این بیماری باوجودپزشکی مثل شما روانیست اینقدررنج بکشم
محمد عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
سلام آقا دکتر من یه دختر ۲۳ساله دارم که سال ۹۲ تومور مغزیشو عمل کردیم ولی متاسفانه دوباره رشد کرد و سال قبل دوباره عمل شد که گیرد سه هست تومورش دکترا نا امیدم کردن این دختر مادرم نداره خودم بزرگش کردم و تنها داریم تو دنیاست به شما التماس میکنم کمکم کنید ۰۹۰۳۴۵۴۶۹۵۲
محمد عباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
سلام آقا دکتر من یه دختر ۲۳ساله دارم که سال ۹۲ تومور مغزیشو عمل کردیم ولی متاسفانه دوباره رشد کرد و سال قبل دوباره عمل شد که گیرد سه هست تومورش دکترا نا امیدم کردن این دختر مادرم نداره خودم بزرگش کردم و تنها داریم تو دنیاست به شما التماس میکنم کمکم کنید ۰۹۰۳۴۵۴۶۹۵۲
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
آقای دکتر مامانم 55سالشه گوش یک سال وزوز صدا میده خیلی اذیته دکتر هم بردیم نتونستن کمکمش کنن آقای دکتر شما به امام رضا راهنمایی کنین مادرم خیلی عذاب میکشه ممنونم.
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
آقای دکتر مامانم 55سالشه گوش یک سال وزوز صدا میده خیلی اذیته دکتر هم بردیم نتونستن کمکمش کنن آقای دکتر شما به امام رضا راهنمایی کنین مادرم خیلی عذاب میکشه ممنونم.
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
آقای دکتر مامانم 55سالشه گوش یک سال وزوز صدا میده خیلی اذیته دکتر هم بردیم نتونستن کمکمش کنن آقای دکتر شما به امام رضا راهنمایی کنین مادرم خیلی عذاب میکشه ممنونم.
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
آقای دکتر مامانم 55سالشه گوش یک سال وزوز صدا میده خیلی اذیته دکتر هم بردیم نتونستن کمکمش کنن آقای دکتر شما به امام رضا راهنمایی کنین مادرم خیلی عذاب میکشه ممنونم.
سهيلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
سلام دكتر من گردنم تو باشگاه صدمه ديده روز و شب دست درد و گردن درد داغونم كرده يه پسر ١٢ ساله دارم بيشتر از دردم نگاهاي مضطرب پسرم منو زجر ميده دكتر تشخيص عمل داده . تمنا دارم كه منو راهنمايي كنيد اگر تهران هستيد خدمت برسم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
سلام آیادکترسمیعی درایران هم مریض میبینند.به شدت محتاج ایشون هستیم.وآرزوی این روداریم که ایشون ماروببینندومشکل ماحل شود.باتشکر
ابراهیم همرنگی شیرایه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
باسلام نمیدونم امافکرنکنم پروفسور وقت کنن نامه های ما ایرونی هاروبخونن اما برحسب عادت
جناب پروفسور عموی بندهغلامحسن همرنگی شیرایه درسال ۱۳۶۵بجهت ادامه تحصیل دررشته پزشکی برای گرفتن تخصص مغزواعصاب به المان رفتندوازان سال تاکنون ازایشان هیچ خبری نداریم ایاامکان این هست که درپیداکردن ایشان کمکمان کنید ممنون
صغراهادیپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۹
سلام آقای دکتر،مدتیه که دچارسردردشدم گاهی آنقدرزیاده که تحملش سخته،وسط سرم وپیشانی وبالای چشام تیرمیکشن،سرم سنگین میشه گاهی تهوع دارم،پیش دکتررفتم اسکن واکوانجام دادم گفتن چیزی مشاهده نشده واحتمال افسردگی دادن دارومصرف میکنم امابهترنشدم،وبه دلیل فقرمالی نمیتوانم به درمانم ادامه یدم،ازشماتقاضادارم که کمکم کتیدکه درمان بشم آخه پسرنوجوان دارم که نیازبه من داره،ودخترم که خیلی به من وابسطه هست
صمد امینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
سلام‌دکتر من از شهر کوچک تنکابن رودبار برای شما پیام میدم دختری دارم الان دوازده سالشه از پانزده ماهگی تشنج کرده روی ذهنش اثر گذاشته الان حرف نمی زنه یعنی خودش بخوادد حرف میزنه الان آوردم بیمارستان پارس تمام کارهای پزشکی رو انجام دادم با پیشرفته ترین سیستم الان قدرت تشخیص خیلی برام مهمه کانون تشنج و نوع درمانش
التماس دعا ۰۹۱۹۸۴۱۲۹۲۴امینی
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
سلام آقای دکترمن دختری 13ساله دارم که جزنخبه های قرآنی کشور هست.که دچار ضعف بینایی هست.خیلی دکتر بردیم.آخرین بار که دکتر بردیم گفتن باید متخصص مغز واعصاب باید مراجعه کنیم.آقای دکتر دخترم خیلی بااستعداد هست.ازتون خواهش میکنم یه وقت ویزیت بهش بدید تا انشالله بیارم پیشتون.شمارو به همون قرآنی که کلمه کلمه تو دل دخترم جا گرفته قسمتون میدم آقای دکتریکبار دخترم منو ویزیت کنید.ممنونتون میشم.
مهدی هادوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
سلام
آقای دکتر میخواستم نوبت بگیرم
چکار باید انجام بدم؟
الناز عابدینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
سلام به خدا بعد به شما من 33 سالمه دست راستم دایم سست هست نمتونم بچه ام و بغل کنم چون دکترها میگه باید از یک کیلو بیشتر بر نداری نمی دونم چه مه کمکم کن دوست دارم
میلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
سلام من پسر ۶ ساله دارم مریضیش میکروسفالی وزیت بدین لطفا
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
سلام آقای دکتر یک مریض داریم تصادف کرده ولی دکتر ها بهش گفت مرگ مغزی ولی قلب آن کار میکن آیا راهی برای این مریض وجود دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
سلام.پسرم6سالشه..بیماری گلمباره گرفته..سمت چپ ش هنوز خوب نشده..آقای دکترآدرس یاتلفنی بده ...تاباشمامشورت کنم که پسرم پیوندعصب انجام بده یانه؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
سلام من بچه ۸ساله ای دارم که ۳ماهه تصادف کردم و دچار آسیب ساقه مغزی شده و از آقای پرفوسور سمیعی شماده و یا آدرسی می خوام برای راهنمایی۰۹۳۵۳۶۵۲۱۵۷
زهرا اسعدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
سلام .جناب پورفسور سمیعی همسرم سه سالی است که مشکل مغزی دارد خدمت دکتر مسعود ستوده بودم و شما را نتوانستم پیدا کنم وبا ام آر آی و آزمایش های که انجام شده دکتر ستوده گفتن موی رگ مغزش خون در جریان نیست من کجا میتوانم بدم و رسیدگی به همسرم کنم بود جوری دستم خالیه تو رو به خدا اگر راهی داره به داد من برسید .
زهرا اسعدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
سلام .جناب پورفسور سمیعی همسرم سه سالی است که مشکل مغزی دارد خدمت دکتر مسعود ستوده بودم و شما را نتوانستم پیدا کنم وبا ام آر آی و آزمایش های که انجام شده دکتر ستوده گفتن موی رگ مغزش خون در جریان نیست من کجا میتوانم بدم و رسیدگی به همسرم کنم بود جوری دستم خالیه تو رو به خدا اگر راهی داره به داد من برسید .
اسما دیناربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
سلام آقای دکتر خدا خیرتان بده به داد منم برسیم بچه ام سه سال ونیمه است در سن دو سالگی تصادف کرد و17 روز تو کما بود بعد که به هوش اومد هوشیاریش پایین بود حالا هوشیاریش بهتر شده ولی نع میتونه بشینه نه راه برهد mrl از کمرش اگرفتن حالا میگن نخاعش خیلی باریک شده کمکم کنید تو رو به خدا
محسن
|
Germany
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
سلام ببنده۱۵ساله ک تومار نخاع گردن دارم الان هیچ دکتری قبول ب عمل جراحی نمیکنه میخوام با پرفسور در ارتباط باش مدارک عکس هامو نشون بدم ببینم ایشون چی میگن بنده
روز بروز دارم بدتر میشم راه ارتباطی با ایشونون هست
خوهش میکنم جواب بدید
محسن
|
Germany
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۰
سلام ببنده۱۵ساله ک تومار نخاع گردن دارم الان هیچ دکتری قبول ب عمل جراحی نمیکنه میخوام با پرفسور در ارتباط باش مدارک عکس هامو نشون بدم ببینم ایشون چی میگن بنده
روز بروز دارم بدتر میشم راه ارتباطی با ایشونون هست
خوهش میکنم جواب بدید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
ضمن عرض سلام و آروزی سلامتی و طول عمر برای پروفسور عزیز,بنده از سال 92 تا به حال مواقعی ای که خواب هستم (شب)دچارحملاتی میشوم (البته 8 ماهی دچار این مشکل نبودم ) که زیاد دچار لرزش و تشنج نمیشوم در حال حاضر زیر نظر پزشک متخصص مغز و اعصاب قرص دپاکین بعد شام مصرف میکنم نتیجه ام آر ای هم شکر خدا مورد خاصی نبوده ولی ی نقطه کوچیک شبیه به زخمی که کهنه شده در ناحیه سمت راست سرم وجود دارد پزشکی بنده نظرش اینه با قرص درمان میشم اما من میخوام آقای دکتر اگر امکانش هست وشما صلاح میدونید عمل کنم پزشک بنده تشخیص صرع خفیف دادن به نظرتون با دارو درمان میشم یا خیر نیاز به عملم دارم؟؟؟
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۶
سلام آقای دکتر پسرم ۴ سالشه تشنج دارد حرف نمیزنه تمرکز ندارد همه جا بردمش کسی جواب درست نمیدهد تورو به خدا کمکم کن یوقت بهم بده
الا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
سلام عزیزان من خیلی دوست دارم دکتر سمیعی را ببینم واین برای من یک ارزوست پروفسور چطور میتوانم شمارا از نزدیک ببینم من دوست دارم در اینده جراح فوق تخصص قلب وعروق شوم وعاشق علم و خواندن کتاب های پزشکی هستم
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
سلام اقای دکتر من میخواهم شمارا ملاقات کنم این ارزوی من است نمیتوانم بگویم که ارزو میکنم که بیمار بشوم وبه ملاقات شما بیایم من دوست دارم در اینده پزشک بشوم و برای تحصیل به المان بروم پس از تحصیل به ایران بازگردم و به کشور عزیز و مردم شیف وطنم خدمت کنم نمیدانم باید برای دیدن شما پولی پرداخت کنم یانه؟
آیلار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
سلام پروفسور سمیعی شما الگوی زندگی من هستید من میخواهم رشته ی جراحی مغز و اعصاب رو انتخاب کنم همیشه دوست داشتم و دوست دارم یک بار از نزدیک شما رو ببینم هرجا که هستید براتون آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم دوستان دارم از صمیم قلب
آیلار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳
سلام پروفسور سمیعی شما الگوی زندگی من هستید من میخواهم رشته ی جراحی مغز و اعصاب رو انتخاب کنم همیشه دوست داشتم و دوست دارم یک بار از نزدیک شما رو ببینم هرجا که هستید براتون آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم دوستان دارم از صمیم قلب
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۴
سلام اقای دکتر..من دختری۲۵ساله هستم که ازسن۱۲سالگی تشنج کردم وتاالان نیزدارومیخورم که بعددکتراگفتن قسمت خاکستری مغزت ازراست بیشتره وطی این سال که صرع دارم دست چپم بی حس وروزمین میافتم برای چندثانیه اما۵سال است حملات تشنجی ندارم میخواستم بدونم نیازی به عمل جراحی است یاخیر؟
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
سلام آقای دکتر خواهش میکنم جواب منو بدید دختر ۱۸ ساله هستم ک از تولد بیماری نادر دارم ابرو سمت چپم یک کیست وجود داره ۳ بار بهترین دکترای مغز و اعصاب عمل کردن اما هنوز خوب نشده باعث شده دید سمت چپم کم بشه لطفا یک وقت بزارید تا بیام مطب ممنون ۰۹۰۱۷۷۰۷۱۴۸
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
با عرض سلام و درود خدمت دکتر سمیعی
جناب دکتر بنده خواهری دارم که در حادثه تصادف مشکل مغزی پیدا کرده و توانایی حرکت خود را از دست داده است آیا امکان مداوای ایشان وجود دارد لطفا در این خصوص ما را راهنمایی فرمائید. با تشکر
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
سلام،بچه ام دوسالشه،نه داه میره نه حرکت میکنم ،یکساله دارم میگردونمش دکتراسردرنمیارندچیه کای آزمایش ازآلمان وآمریکاداره توروخداراهنماییم کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۵
نميدونم دكتري كه به هم وطن خودش خدمت نميكنه و ميره يه كشور ديگه خدمت ميكنه رو چطور بايد اسم آدميزاد گذاشت روش فقط جيب و آسابش خودشونو كد نظر دارن من هيچ وقت به ايشون و أمثال ايشون نميگم ايراني چون فايده اي براي من ايراني نداره
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
سلام خدمت صمیمی خواهر من قعه در سر وی می باشد سه ماه در در تهران تحت درمان بوده ولی چنده ماه بیمارستان می باشد و روی تخت بیمارستان می باشد خواهشمند است به امام رضا اگر شما وی عمل عمل کنی
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
سلام خدمت صمیمی خواهر من قعه در سر وی می باشد سه ماه در در تهران تحت درمان بوده ولی چنده ماه بیمارستان می باشد و روی تخت بیمارستان می باشد خواهشمند است به امام رضا اگر شما وی عمل عمل کنی
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۶
سلام اقای دکتر پدرم چند روز حالش بد شد و زمین خورد و بعد از عکس مشخص شد سکته کرده با درمان بیمارستانی نتیجه ای نگرفتیم لطفا راهنماییم کند پدرم حالش خوب شه ۰۹۳۶۰۲۲۰۱۴۴
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار