رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ کرمانشاه:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ کرمانشاه از ویزیت رایگان بیشتر از ۲۰۰۰ نفر در مناطق محروم و موقوفه نشین کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 18 December 2016

به گزارش تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام سیدناصر سیدآقایی از ویزیت رایگان بیشتر از ۲۰۰۰۰ نفر در مناطق محروم و موقوفه نشین  کرمانشاه خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره اوقاف ناحیه ۲ کرمانشاه با ایجاد ۱۳ پایگاه پزشکی در ۷ منطقه محروم و موقوفه نشین کرمانشاه به بیش از ۲ هزار نفر خدمات پزشکی ارائه داده است.

وی در خصوص محل تامین هزینه های این طرح طر بیان کرد: هزینه های جاری این طرح، از محل موقوفه مرحوم آیت الله کرکوکی از واقفین قدیم این دیار -که با عمل نیک خود و نیت درمان افراد نیازمند برای همیشه در طول زمان ماندگار شد- تامین  شده است.

حجت الاسلام سید آقایی، با بیان اینکه ۵۰ درصد از هزینه دارو بیماران توسط اداره اوقاف ناحیه ۲ از محل موقوفه کرکوکی پرداخت شده است، گفت: در این طرح یک روزه با ۵ داروخانه قرارداد منعقد شد که بیماران بتوانند داروهای مورد نیاز خود را تهیه کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه ۲ کرمانشاه تصریح کرد: این ۲ هزار نفر صرفاً ویزیت رایگان شدند و دیگر خدمات پزشکی از جمله تزریقات، فشارخون و... نیز به صورت رایگان انجام شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

حجت الاسلام سیدآقایی با بیان اینکه اجرای امینانه نیات واقفین موجب اعتماد مردم به اداره اوقاف می شود افزود: این طرح در راستای اجرای نیات واقفان نیک اندیش و با هدف ترغیب و تشویق مردم خیر با رویکرد ایجاد وقف های جدید اجرا شد.

منبع: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار