فرماندار تبریز در جلسه همفکری با اصحاب رسانه
با توجه به حساسیت های موجود در خارج از کشور نسبت به دولت یازدهم حور رئیس جمهور در استان های مختلف کشور و سخنرانی هایی که انجام مشود برای تحلیگران خارجی حائز اهمیت است. از طرف دیگر خواسته های مردم استان از رئیس دولت یازدهم است که بر اهمیت این سفر می افزاید.
کد خبر: ۳۴۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷ 13 May 2015

به گزارش خبرنگار تابناک تبریز فرماندار تبریز به مناسبت سفر قریب الوقوع رئیس جمهور به استان آذربایجانشرقی طی جلسه ای پای صحبت های تنی چند از سرپرستان و مدیران مسئول خبرگزاری ها و نشریات استانی نشست.

رحیم شهرتی فر در این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت داخلی و خارجی سفر رئیس جمهور به تبریز گفت: با توجه به حساسیت های موجود در خارج از کشور نسبت به دولت یازدهم حور رئیس جمهور در استان های مختلف کشور و سخنرانی هایی که انجام مشود برای تحلیگران خارجی حائز اهمیت است. از طرف دیگر خواسته های مردم استان از رئیس دولت یازدهم است که بر اهمیت این سفر می افزاید.

فرماندار تبریز افزود:با در نظرگرفتن این که تحلیلگران خارجی همواره یکی از ملاک های خود برای سنجش حکومت جمهوری اسلامی را حضور مردم در مراسم های مختلف، قرار می دهند و از طرف دیگر قرار گرفتن استان اذربایجان شرقی در محدوده خاص منطقه ای و بین المللی، قطعا حضور با شکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور، موضع جمهوری اسلامی ایران را در دنیا مستحکم تر خواهد کرد.

شهرتی فر همچنین به بحران آب در استان و تبریز اشاره کرد و افزود: آب شُرب تبریز از سه محل زرینه رود، نهند و چاه های دامنه سهند تأمین می شود که هر سه مورد این ها با کم آب مواجه هستند و حتی سال گذشته در فرمانداری تبریز ستاد بحران آب تشکیل شد که بنا بر مسائلی این موضوع به شهروندان انتقال داده نشد و امیدواریم با حضور رئیس جمهورو و هیئت دولت در استان این موضوعات از نزدیک مطرح و تصمیمات مقتضی در هیئت دولت گرفته شود.

فرماندار تبریز از انتقال آب ارس به تبریز به عنوان یکی دیگر از خواسته های مهم از رئیس دولت یاد کرد و بیان کرد: طرح انتقال آب ارس برای تقویت دریاچه ارومیه و همچنین تأمین آب شرب تبریز از دیگر مسائل مهمی است که قطعا در این سفر بر آن تأکید خواهیم داشت.

وی همچنین در ادامه به پروژه های عمرانی راه و شهرسازی اشاره کرد و افزود: پروژه های عمرانی راه و شهرسازی متعددی در استان نیمه تمام باقی مانده است که یکی از مهمترین این طرح ها اتوبان تبریز-بازرگان است که با توجه بر اهمیت آن ها بر منطقه و سطح کشور بر تأمین بودجه تکمیل آنها تأکید می کنیم.

شهرتی فر با بیان اینکه وظیفه استقبال از رئیس جمهور به استان بر عهده فرمانداری تبریز سپرده شده است، اظهار داشت: پیش از این در هنگام حضور رئیس جمهور های پیشین در استان از محل فرودگاه تا محل سخنرانی ستاد استقبال مردمی تدارک دیده می شد که باعث ایجاد ترافیک و مشکلاتی برای شهروندان می شد که ما اینبار قصد داریم پس از حضور رئیس جمهور در تبریز استقبال مردمی را از همان محدوده خیابان ارتش به سمت ورزشگاه تختی برقرار کنیم.

وی همچنین افزود: در سطح شهر به دنبال ایجاد آلودگی بصری نیستیم و از سعی خواهیم کرد تبلیغات به ضد تبلیغات تبدیل نشود.

شهرتی فر در بخش دیگری از صحب های خود به اجباری نبودن حضور مردم در مراسم استقبال از رئیس جمهور خبر داد و گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته هیچ اداره، دانشگاه و مدرسه ای برای حضور مردم در روز استقبال از رئیس جمهور تعطیل نخواهد شد اما با صحبت های صورت گرفته تسهیلاتی برای مردمی که شوق حضور در مراسم را دارند، فراهم گردیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :