مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزیده شدن ۱۰۰ نفر در جشنواره های مرتبط با هفته قرآن و عترت در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 18 December 2016
احمد محبی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره قرآن و عترت در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی برگزار شده است، اظهار کرد: در هر رشته از سه نفر به عنوان برگزیدگان آن رشته تجلیل خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت با حضور معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت ۶ بعد از ظهر در محل سالن علامه فرزان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در مراسم اختتامیه از ۱۰۰ نفر برگزیده در ۲۸ رشته در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی تجلیل می‌شود، بیان کرد: حضور همه علاقمندان به رشته‌های مختلف جشنواره‌های هفته قرآن و عترت در مراسم اختتامیه بلامانع است.

وی با بیان اینکه امیداریم این برنامه آن گونه که در شأن مردم قرآنی و اهل بیتی خراسان جنوبی است برگزار شود، اظهار داشت: جشنواره‌های هفته قرآن و عترت در رشته‌های مختلف آواها و نغمات قرآنی، قرآن، عترت، نماز در مطبوعات خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، تئاتر خیابانی، پژوهش‌های قرآنی شامل پایان‌نامه‌ها و مقالات مرتبط با قرآن و عترت نیز از دیگر رشته‌های مرتبط با این جشنواره‌های است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار