به گفته مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان سال گذشته طراحی، ساخت و نصب 45 تابلوی معرفی موقوفات و بقاع متبرکه استان انجام شد.
کد خبر: ۳۴۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۵ 13 May 2015
مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از طراحی، ساخت و نصب 45 تابلوی معرفی موقوفات و بقاع متبرکه در استان همدان در سال 93 خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، حمیدرضا نوروزی با بیان این مطلب افزود: یکی از ابزارهای تبلیغ محیطی استفاده از بنرها و تابلوها جهت معرفی اماکن متبرکه و موقوفات است.

وی تصریح کرد: در معرفی بقاع و موقوفات سعی بر این شده تا با بهره گیری از به روز ترین تصاویر و اطلاعات بقاع و موقوفات نمونه ای از یک ساختار واقعی مکان مورد نظر در ذهن مخاطب شکل گیرد تا به معنای واقعی کلمه به فایده ی وقف برای جامعه پی ببرد.

نوروزی اضافه کرد: این وظیفه روابط عمومی هر نهاد و سازمانی است تا با استفاده از تمامی امکانات و بهره گیری از نیروی بالقوه و عظیم انسانی ابعاد ناشناخته ی هر هدف را شناخته و با رصد دقیق آن را در معرض دید عموم مردم و مخاطبانش قرار دهد.

 مسئول روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ادامه داد: بیشتر سعی کرده ایم این تابلوها در نقاطی نصب گردند که به راحتی در اولین نگاه و بدون نیاز به جستجوی زائر و یا مخاطب تمام اطلاعات لازم را در زمینه مورد نظر در اختیار آنها قرار دهد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار