رئیس شرکت گاز ملایر گفت: با توجه به تغییر الگوی مصرفی شرکت گاز در فصول گرم و سرد در تعدادی از مساجد شهرستان ملایر مصرف گاز، مازاد بر الگوی مصرف بوده که در این زمینه شرکت گاز نسبت به قطع گاز این مساجد اخطار داده است.
کد خبر: ۳۴۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 13 May 2015
رئیس شرکت گاز ملایر گفت: قطعی گاز برخی مساجد ملایر در حد اخطار بوده است.

به گزارش فارس، جهانگیر ملکی با اشاره به اینکه در حال حاضر 92 هزار و 700 مشترک گاز در شهرستان ملایر داریم، اظهار داشت: این مشترکین شامل مشترکین خانگی، صنعتی و... هستند.

وی گفت: هم اکنون صد درصد جمعیت شهری و 96 درصد جمعیت روستایی شهرستان ملایر از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

رئیس شرکت گاز ملایر به فعالیت هفت جایگاه سوخت سی ان جی در ملایر اشاره کرد و افزود: این جایگاه‌ها نیز با هدف خدمت‌رسانی به مردم و ارائه خدمات به وسایل نقلیه گازسوز فعال هستند.

وی در ادامه به بدهی مشترکین گاز ملایر اشاره کرد و گفت: بدهی بالای تعدادی از واحدهای صنعتی و برخی مشترکین خانگی منجر به اخطار و یا قطع گاز شده است.

ملکی خواستار پرداخت به موقع بدهی‌های معوق مشترکان گاز در این شهرستان شد و بیان کرد: برای ارائه خدمات بهتر و جلوگیری قطع گاز، مشترکین باید به موقع بدهی خود را پرداخت کنند.

وی در ادامه با اشاره به برخی شایعات مبنی بر قطع گاز مساجد شهرستان ملایر تصریح کرد: این موضوع در حد اخطار در قبوض بوده و اگر هم احیاناً قطعی صورت گرفته باشد بلافاصله وصل شده است.

رئیس شرکت گاز ملایر افزود: بر اساس قانون بودجه‌ای سال 93 هزینه مصرف با رعایت الگوی مصرف متناسب با فضای اصلی و حق انشعاب برق، آب و گاز برای حوزه‌های علمیه، مساجد، دارالقرآن‌ها، حسینیه‌ها و اماکن دینی مطرح در قانون اساسی، رایگان است.

وی اظهار کرد: با توجه به تغییر الگوی مصرفی شرکت گاز در فصول گرم و سرد در تعدادی از مساجد شهرستان ملایر مصرف گاز، مازاد بر الگوی مصرف بوده که در این زمینه شرکت گاز نسبت به قطع گاز این مساجد اخطار داده است.

ملکی خاطرنشان کرد: اگر در مسجدی بی‌دلیل قطعی گاز انجام شده باشد، همکاران ما در شرکت گاز نسبت به وصل آن و رفع مشکل احتمالی اقدام خواهند کرد.



منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار