مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از برگزاری آموزش متمرکز حج تمتع ویژه بانوان خبرداد و گفت: همایش های نمادین مراسم حج در ماه شوال اجرا می شود.
کد خبر: ۳۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸ 13 May 2015
حجت‌الاسلام والمسلمین حمید احمدی، مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به آغاز آموزش های حجاج تمتع، گفت: آموزش زائران در کاروان ها از دو هفته گذشته بر اساس سرفصل های آموزشی در نظر گرفته شده برگزار شده است.

وی با بیان اینکه آموزش های آنلاین نیز از هفته آینده شروع می شود، اظهار کرد: در این زمینه از تالار گفتگو آنلاین نیز استفاده می شود.

احمدی با اشاره به اینکه زائران می توانند برای بهره از آموزش های آنلاین به سایت آموزش بعثه مراجعه کنند، ادامه داد: در این رابطه بسته های الکترونیکی نیز فراهم شده است.

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: 6 هزار نفر برای امور انجام امور فرهنگی از بین زائران شناسایی شده اند که آموزش آنها نیز از چند روز آینده آغاز خواهد شد.

وی ضمن تاکید براینکه همایش های متمرکز اجرای نمادین مراسم در ماه شوال برگزار می شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه برای سومین سال جلسات متمرکز آموزش ویژه بانوان حج گذار برگزار می شود که یک پزشک متخصص زنان، یک مربی خانم ویژه برای آموزش مناسک حج و یک مربی خانم ویژه برای آموزش اخلاق به بانوان حج گذار آموزش می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار