فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران گفت:طرح تحول سلامت موجب رضایت مندی مردم در حوزه سلامت شد.
کد خبر: ۳۴۶۵۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۲ 20 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سید حسینعلی موسوی روز سه شنبه در دیدار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: این طرح موجب رضایت مندی مردم در حوزه سلامت شد و اثرهای مثبت و عینی در جامعه بویژه برای اقشار محروم و کم درآمد داشته است.
 
وی با اشاره به سیاست های دولت در حوزه سلامت افزود: باید عملکرد ها در این حوزه هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی به مردم منعکس شود اگر چه مردم به خوبی این خدمات را درک کرده و قدردان خدمات دولت در این حوزه هستند.
 
فرماندار دهلران به نگاه عادلانه دولت در ارائه خدمات به نقاط مختلف کشور بویژه نقاط مرزی اشاره کرد و یادآور شد: امروز به برکت برنامه های منسجم و کارشناسی دولت شاهد ارتقای سطح خدمات در حوزه بهداشت و سلامت هستیم.
 
موسوی بر ضرورت توجه به بهداشت و درمان شهرستان و امکانات و تجهیزات درمانی تاکید کرد و گفت: توجه به تجهیزات بیمارستان شهدای دهلران منجر به جلوگیری از اعزام بیماران به مراکز درمانی شهرهای همجوار خواهد شد.
 
وی به ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان و اعتبارات بکار گرفته در این حوزه اشاره کرد و افزود: روز به روز مردم از خدمات بهداشت و درمان و حوزه سلامت احساس رضایت بیشتری می کنند و این نمونه خدمت بی منت که دولت آن را دنبال می کند.
 
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام هم در این دیدار گفت: طرح تحول سلامت موجب تسهیل در اقدام های درمانی و تشخیصی و کاهش هزینه های مردم شده است.
 
دکتر عبدالنور کرد جمشیدی با اشاره به استقرار پزشکان متخصص پایه در بیمارستان شهدای دهلران تاکید کرد: در بحث تجهیزات نیز با عنایت دولت و برنامه ریزی ها تمام تجهیزات پزشکی پایه در این بیمارستان نصب و راه اندازی شده است.
 
رئیس شبکه بهداشت و درمان دهلران نیز گفت: پیگیری برای ساخت درمانگاه دهستان دشت عباس در حال انجام است و ساخت آن بزودی عملیاتی می شود.
 
دکتر شهریار رسولی از احداث 2 پایگاه سلامت با مرکز بهداشتی درمانی مجزا در شهر دهلران با عنایت دولت و دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد و افزود: 50 درصد اعتبارات این پایگاه ها را وزارتخانه، 25 درصد استانداری ایلام و 25 درصد دانشگاه علوم پزشکی ایلام تامین می کنند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار