فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: جزیره خارگ از مهمترین مناطق پدافندی کشور است.
کد خبر: ۳۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲ 13 May 2015
تابناک بوشهر: امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی عصر سه‌شنبه در نشست با مسئولان جزیره خارگ به تشریح وضعیت منطقه پرداخت و اظهار داشت: جزیره خارگ در بخش اقتصادی و انرژی در سطح کشور دارای موقعیت بسیار مهم و ویژه‌ای است.

وی در ادامه موقعیت جریزه خارگ را استراتژیک خواند و ادامه داد: جزیره خارگ یکی از مهمترین مناطق پدافندی کشور است و از این نظر دارای موقعیتی خاص است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) اضافه کرد: جزیره خارگ دارای کارکنان جوان و با انگیره‌ای است که علیرغم بعضی سختی‌ها، با ایمان و اعتقاد قوی تاکنون وظایف محوله را به خوبی به انجام رسانده‌اند.

امام جمعه جزیره خارگ نیز در این دیدار با اشاره به وحدت مثال زدنی شیعیان و اهل تسنن خارگ اظهار داشت: ما خوشحالیم که توانسته‌ایم در این جزیره با برادری و دوستی و بدون هیچ‌گونه مشکلی در کنار یکدیگر زندگی کنیم و این‌ها از عنایات خداوند و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

حجت‌الاسلام موسی کمالی اظهار امیدواری کرد که این وحدت و همدلی باعث خلق حماسه شود تا حربه‌های دشمن با این اتحاد خنثی شود.

لازم به ذکر است که امیر سرتیپ  فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) که صبح امروز وارد جزیره خارگ شده بود، از سامانه‌های پدافندی منطقه پدافند هوایی خارگ، اعم از ایستگاه‌های راداری، سایت‌ موشکی، اماکن و تاسیسات پشتیبانی و سازمانی بازدید کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار