معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام خواستار نظارت مکرر و بررسی عملکردی دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان به صورت آنلاین شد.
کد خبر: ۳۴۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 21 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حشمت اله عسگری روزچهارشنبه در نشست کارگروه دفتر پیشخوان دولت اظهار کرد: با دفاتری که اقدام به تخلف و اخذ مبلغ بیش از حد مجاز و تعیین شده بر اساس دستور العمل می کنند مطابق قانون برخورد می شود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از فعالیت های دستگاه های اجرایی قرار است به دفاتر پیشخوان واگذار شود باید از آنها ازمون به عمل اید و افراد دارای صلاحیت و توانمند در این
دفاتر بکارگیری شوند تا از عهده انجام خدمات واگذار شده برایند.
 
وی افزود: با بررسی و نظارت از دفاتر پیشخوان به محض محرز شدن تخلف آنها پس از اخطار کتبی در صورت عدم رفع با این دفاتر برخورد و پلمپ می شوند و هیچ گونه خدمتی به آنها ارجاع داده نخواهد شد.
 
عسگری گفت: این دفاتر به منظور تسریع در انجام امورات مردم و کاهش مراجعه مردم به ادارات دولتی و حذف برخی از مسئولیت های دولتی و واگذاری آنها به بخش خصوصی راه اندازی شده اند و به صورت مکرر مورد ارزیابی عملکردی قرار می گیرند و هیچ گونه تخلفی از آنها پذیرفته نیست.
 
وی خواستار نظارت مکرر و بررسی عملکردی دفاتر پیشخوان دولت در سطح استان به صورت آنلاین شد.
 
به گزارش تابناک ایلام، در ادامه این نشست در خصوص صدور کارت مرزنشینان توسط دفاتر پیشخوان دولت و ثبت نام افراد متقاضی نیز سخنانی توسط معاون داخلی صنعت، معدن و تجارت استان نیز ارائه شد.
 
جمیل شوهانی از صدور 54 هزار فقره کارت برای مرزنشین خبر داد و گفت: سه هزار فقره کارت به یک آدرس پستی در شهر چوار ثبت شده اند که حتما با متصدی ان دفتر طبق قانون و تاکید معاون استاندار برخورد می شود.
 
وی ادامه داد: طبق مقررات با دفاتر پیشحوان متخلف برخورد می شود زیرا ما هیچ تعارفی با کسی نداریم.
 
وی همچنین از وجود 2 هزار کارت مرزنشین در اداره پست استان که هنوز تحویل صاحبین آنها نشده اند خبر داد و گفت: این کارت ها هنوز صاحبان آنها به دلیل مجهول مکان و آدرس نامناسب پیدا نشده اند و در اداره پست هستند.
 
وی از واجد شرایط بودن 217 هزار از شهروندان ایلامی برای دریافت کارت مرزنشینان خبر داد و گفت: امیدواریم با اصلاح دقیق آدرس ها کارت های صادر شده به دست صاحبین آنها برسد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار