رئیس اداره عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان:
تابناک: رئیس اداره عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: برخی از کشتارگاه‌های استان اصفهان از برند حلال برخوردار نیستند.
کد خبر: ۳۴۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 13 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام حسن قربانی با اشاره به گردهمایی ناظرین ذبح شرعی استان اصفهان اظهار کرد: این همایش با حضور 70 روحانی ناظر بر ذبح شرعی کشتارگاه‌های دام و طیور استان اصفهان و نماینده ولی فقیه و مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان برگزار شد.

وی افزود: استان اصفهان 70 کشتارگاه دام و طیور فعال دارد که هر کدام از این کشتارگاه‌ها یک ناظر برای پیگیری ذبح شرعی به طور اختصاصی دارند.

رئیس اداره عقیدتی استان اصفهان با اشاره به اعطای برند حلال به کشتارگاه‌ها ادامه داد: اکثر کشتارگاه‌های استان اصفهان از برند حلال برخوردار نیستند از این رو در این همایش نحوه برخورداری از برند حلال برای کشتارگاه‌ها توضیحات لازم داده شده است.

وی بیان کرد: لازم است ناظران کشتارگاه‌ها با نظارت دقیق و مستمر بر نحوه کشتار و استفاده از تجهیزات دقیق از نظر بهداشتی تلاش کرده تا کشتارگاه خود را برندسازی کنند.

قربانی اضافه کرد: در این همایش به دو کشتارگاه دام و طیور از جمله کشتارگاه صنعتی فساران و طیور ماکیان استان اصفهان برند حلال اعطا شد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار