معاون استاندار در بازدید از مراکز امداد و نجات:
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به همراه گروهی از کارشناسان مدیریت بحران، همزمان با فرارسیدن روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، به صورت سرزده از چند مرکز آتش‌نشانی و امدادی در شهر تبریز بازدید کرد.
کد خبر: ۳۴۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 22 December 2016
به گزارش تابناک تبریز، محمدصادق پورمهدی در این بازدیدها نحوه آمادگی نیروها، تجهیزات و امکانات تخصصی این مراکز را ارزیابی و بر ارتقای توانمندی مراکز امدادی در مواقع بحران تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های متولی امداد و نجات باید در مواقع بحرانی در کمترین زمان و بهترین امکانات به کمک حادثه‌دیدگان بشتابند و بهترین خدمات را به مردم ارایه کنند.

پورمهدی همچنین نظارت مستمر بر تجهیزات و امکانات مراکز امدادی را خواستار شد و گفت: در این رابطه هیچ قصورو کم‌کاری حتی جزیی قابل قبول و بخشش نخواهد بود.

وی افزود: همه امکانات و نیروهای امدادی باید به طور مداوم مورد ارزیابی قرار گرفته و کلیه دست‌اندرکاران با گذراندن آموزش‌های لازم و استفاده از تجربیات، در هر لحظه آمادگی کامل جهت هر گونه ماموریتی داشته باشند.

در ادامه این بازدیدها مانور زمان صفر در مکان صفر در حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اجرا و مدت  زمان حضور عوامل اورژانس و پایگاه امداد و نجات در محل اعلامی مورد ارزیابی قرار گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار