امام جمعه قصرشیرین گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری الهی امام خامنه ای، مایه امنیت، آرامش و صلح برای جهان بشریت است و مقابل ظالمان و مستکبران خونریز ایستادگی می کند.
کد خبر: ۳۴۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ 23 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین افزود: سران شیطان صفت و روباه صفت انگلیس در چند روز گذشته به نظام دینی و قرآنی ما تهمت زده اند و نظام صلح طلب ما را که مایه امنیت و آرامش برای خاورمیانه است، تهدیدی برای منطقه دانسته اند. 
وی اظهار کرد: ایستادگی نظام اسلامی در برابر جنایتکاران خونریز باعث شد خاندان سعودی به علت ترس از نظام امام زمانی ما، دست به دامان اربابانشان در غرب شوند و از آن جایی که این غلامان حلقه به گوش در منطقه خاورمیانه جرات چنین اظهارنظرهایی را ندارند، از زبان اربابان خونریزشان می خواهند این ادعاهای واهی و غلط را بیان کنند. 
خطیب جمعه قصرشیرین ادامه داد: سران ملعون و شیطانی انگلیس به چه حقی به خود اجازه می دهند که از آن سر کره خاکی به نظام دینی ما تهمت بزنند و در خصوص منطقه خاورمیانه اظهارنظر کنند و این در حالیست که انگلیس خود خالق نظام برده داری و هزاران جنایت در دنیا است. 
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد که سران ملعون غرب آیا منتظر این هستند که عروسک خیمه شب بازی آنها یعنی داعش بیاید و ما را قطعه قطعه کند و ما ساکت بنشینیم؟ در حالی که اگر خراشی بر دستان این شیطان صفتان بیفتد صدای حقوق بشری آن ها دنیا را می گیرد ولی ما حق نفس کشیدن نداریم. 
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان خونریز ایستاده است و اگر جنایت کاری بخواهد صلح و آرامش منطقه را از بین ببرد، با دستان این ملت الهی له و نابود می شود. 
وی با اشاره به حماسه 9 دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، افزود: در این روز ملت الهی ما نشان دادند که با جان و دل از نظام دینی و الهی امام زمانی ایران اسلامی دفاع می کنند و با تمام توان، حافظ و مطیع رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند. 
وی از برگزاری آیین گرامیداشت حماسه 9 دی با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و مسوولان در مسجد جامع قصرشیرین خبرداد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار