فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در یک ماه اخیر پایگاههای دریابانی بوشهر، گناوه و کنگان معادل 989میلیارد و 736میلیون و 131هزار ریال کالای قاچاق کشف کردند.
کد خبر: ۳۴۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸ 24 December 2016
سرتیپ دوم قلندر لشکری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: بیشترین کالاهای کشف شده شامل 11هزار و 898دستگاههای برقی و الکتریکی خانگی و لوازم صوتی و تصویری، 26هزار و 988 دستگاه انواع تبلت و گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی گوشی همراه، 372هزار و 52عدد ظرفهای آشپزخانه، 488هزار و 225قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و یکهزار و 813کیلوگرم چای است.
وی، ادامه داد: 310هزار و 656کیلوگرم انواع مواد خوراکی و برنج، دو هزار 126قطعه لوازم یدکی خودرو، 19هزار و 508 دستگاه لوازم صنعتی و کارگاهی، یکهزار و 623عدد لوازم جانبی رایانه، دو هزار و 624عدد پتو، 151هزار و 344بطری انواع نوشیدنی و 13دستگاه ماشین های سنگین از دیگر اقلام قاچاق کشف شده است.
لشکری یادآور شد: در پی کشف کالاهای یاد شده در آذرماه 18 فروند شناور و خودرو توقیف و 48 نفر قاچاقچی کالا نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شده است.
فرمانده دریابانی استان بوشهر اظهار کرد: امسال در اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و شعار سال ماموران دریابانی استان به همت و تلاش مضاعف برای رسیدن به این هدف مهم با انجام عملیاتهای متعدد دریایی و زمینی موفق به متلاشی کردن دهها باند قاچاق کالا و فرآورده های نفتی شدند.
وی یادآور شد: دریابانی بعنوان بازوی اجرایی و امنیتی در آبهای نیلگون خلیج فارس و ضابط قضایی در مرز جنوبی کشور نقشی اثرگذار و تعیین کننده دارد.
لشکری بیان کرد: برای برچیده شدن پدیده شوم قاچاق در مرزها، فرماندهی دریابانی این استان نیاز به همکاری همه دستگاههای دولتی دارد تا بتوان با بکارگیری راهکارهای نوین و بازدارنده و اصلاح روشهای قدیمی با این پدیده شوم مبارزه کند.
فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در این زمینه بهبود و سرعت بخشی به فرایندهای مبارزه با قاچاق در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی می تواند نقشی بسزا در برخورد با قاچاق داشته باشد و مهمتر از همه همکاری مرزنشینان با دلیرمردان دریابانی اصلی ترین راه مبارزه با این معضل اقتصادی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار