به دنبال بارش برف، برودت هوا و یخبندان فردا (یکشنبه پنجم دیماه) مدارس برخی از شهرستان‌‌های آذربایجان‌شرقی تعطیل است.
کد خبر: ۳۴۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 24 December 2016

به گزارش تابناک تبریز،بر اساس اطلاعیه روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، فردا در شیفت قبل از ظهر، در شهرستان مراغه کلیه مقاطع مدارس مناطق روستایی، مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره‌ی اول مناطق شهری و کلیه مقاطع مدارس استثنابی تعطیل اعلام می‌شود.

 
 مدارس پیش دبستان و دبستان در شیفت قبل از ظهر در تبریز تعطیل شد
 
در  نواحی پنجگانه تبریز  مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی  مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می گردد.
 

در شهرستان ملکان نیز در مناطق روستایی مدارس کلیه مقاطع، در مناطق شهری مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و متوسطه دوره‌ی اول و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

در شهرستان شبستر ومنطقه تسوج؛ مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل است. همچنین مدارس مقطع متوسطه‌ی دوره‌ی اول با یک ساعت تأخیر، رأس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان عجب‌شیر نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی و متوسطه‌ی دوره‌ی اول در مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

در بخش صوفیان مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی در مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل است. همچنین مدارس مقطع متوسطه‌ی دوره‌ی اول و دوم با یک ساعت تاخیر ، راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان چاراویماق هم کلیه مدارس مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام می‌شود.

همچنین در بخش نظرکهریزی، کلیه مدارس مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل اعلام است.

در شهرستان هشترود مدارس مقاطع پیش دبستانی ، ابتدایی و متوسطه دوره ی اول روستایی، مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهری و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل اعلام می‌شود. همچنین بقیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر ساعت ۹ صبح شروع به فعالیت خواهند کرد.

در شهرستان بناب نیز مدارس مقاطع پیش دبستانی، ابتدایی دوره‌ی اول متوسطه و پایه دهم متوسطه دوره‌ی دوم در در مناطق شهری و مدارس کلیه مقاطع در مناطق روستایی تعطیل اعلام می‌شود.

در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس‌ هم مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنایی تعطیل است و در بخش سیه رود شهرستان جلفا مدارس مقاطع متوسطه‌ی دوره اول و دوم با یک ساعت تأخیر راس ساعت ۹ شروع خواهند شد.

در شهرستان آذرشهر و بخش گوگان مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و روستایی و کلیه مقاطع مدارس استثنائی تعطیل است.

همچنین در بخش خاروانا مدارس مقطع پیش دبستانی تعطیل و مدارس بقیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تأخیر در ساعت ۹ شروع خواهند شد

گفتنی است، به محض دریافت اخبار مربوط به تعطیلی مدارس سایر مناطق، اطلاع رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار