به‌ میزبانی کرمانشاه
نخستین تور ایرانی بانوان و رنکینگ ملی به میزبانی هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه و قهرمانی ندا شهسواری تنها بانوی المپیکی کشورمان به پایان رسید.
کد خبر: ۳۴۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰ 24 December 2016

به گزارش تابناک، نخستین تور ایرانی بانوان و رنکینگ ملی که از روز چهارشنبه اول دی ماه سال‌جاری به میزبانی هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه و شهرستان صحنه در جریان بود با قهرمانی ندا شهسواری تنها بانوی المپیکی کشورمان به پایان رسید.

این مسابقات با حضور 47 نفر از استان‌های مختلف برگزار شد و ندا شهسواری از استان کرمانشاه در دیدار نهایی با حساب 4 بر 2 مقابل مهشید اشتری از خراسان‌رضوی به برتری دست یافت و قهرمان شد که اشتری دوم شد و غزاله ملاطلب از البرز و آنا فیاضیان از استان اصفهان مشترکاً در سکوی سوم ایستادند.

صبا صفری از مازندران، فاطمه مختاررضایی از مازندران، مریم صامت از گلستان و منصوره رضایی از اصفهان با شکست در مرحله یک‌چهارم نهایی مشترکاً در جایگاه پنجم قرار گرفتند.

سرداوری مسابقات به عهده پوران رحیمی، مسؤول هماهنگی داوران فدراسیون و از داوران با تجربه و بین‌المللی کشورمان بود، ضمن اینکه زهرا جعفرآبادی و فهیمه امیریان به‌عنوان کمک‌داور مشخص شده بودند و صفیه کلانتری، زهرابیرانوند، غزال خوشنودی، آرزو عرجون، گلناز سلیمی، فلورایارمرادی، نسرین ولیدی، پروانه کرمی و سمیرا مرادی کار قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی فدراسیون تنیس روی میز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار