کد خبر: ۳۴۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۱ 25 December 2016
تابناک گیلان / مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان گیلان از تمدید ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان تا فردا، ۵ دی خبر داد و اظهار کرد: متقاضیان به سایت www.labbayk.ir مراجعه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین چهری، مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از تمدید ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان تا فردا، ۵ دی خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تقاضای دانشگاهیان در ثبت نام شانزدهمین دوره عتبات، مهلت ثبت نام در سایت www.labbayk.ir تمدید شد.

وی با بیان اینکه این دوره از ابتدای بهمن ۹۵ شروع می شود و تا پایان فروردین ۹۶ ادامه دارد، افزود: به محض اینکه زمان ثبت نام به پایان رسید، قرعه کشی انجام شده و از طریق سایت لبیک و ارسال پیامک به برگزیدگان اطلاع رسانی می شود.

این مسئول فرهنگی با اشاره به آغاز ثبت نام از ۲۱ آذر لغایت ۱ دی امسال، یادآور شد: امسال ۵ گروه دانشگاهی اعم از اساتید، کارمندان، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر مجرد و دانشجویان پسر مجرد به عتبات اعزام می شوند.

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با بانک ملت، مبلغ ۱۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه به سفرهای زمینی و ۱۵ میلیون ریال به سفرهای هوایی به دانشگاهیان و همراه ایشان تعلق خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار