کد خبر: ۳۴۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 25 December 2016
به گزارش تابناک یزد، لایحه بودجه ۴۵۵ میلیارد تومانی شهرداری یزد در نشست علنی شورای شهر یزد تقدیم رئیس و اعضای شورا شد.
 محمدرضا عظیمی‌زاده در نشست علنی شورای شهر یزد با بیان اینکه بودجه 96 شهرداری پس از جلسات مختلف آماده شد، اظهار داشت: سعی شد که بودجه در زمان مناسب به شورا ارائه شود که که بررسی‌های شورا هم در زمان مقتضی اعلام شود و بتوانیم برنامه خوب و کارآمدی برای سال 96 شهر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: حدود 455 میلیارد تومان در بخش درآمدی و هزینه‌ای در نظر گرفته شده و سهم سازمان‌ها و بخش‌های شهرداری اعلام شده و در بودجه لحاظ شده است.

شهردار یزد ادامه داد: بخشی از کارهایی که در بحث تملک انجام دادیم هنوز ثبت نشده و به عملکرد شهرداری در این بخش اضافه می‌شود به همین دلیل عملکرد امسال شهرداری در این حوزه بیشتر از میزان ثبتی است.

عظیمی‌زاده در ارتباط با بافت تاریخی و پروژه‌هایی که در این بافت در حال انجام است گفت: یک سری پروژه‌هایی توسط ناحیه تاریخی در حال انجام است که ادامه پیدا می‌کند و مورد رضایت شهروندان هم قرار می‌گیرد.

وی در ارتباط با بلوار کوثر و آسفالت آن گفت: در مقایسه با سال‌های گذشته فعالیت‌های مرتبط با آُسفالت اقدامات خوبی صورت گرفته، علاوه بر اینکه در خیلی از مسیرها روکش انجام شد زیرسازی هم صورت گرفت.

شهردار یزد افزود: بلوار کوثر در زمانی که اجرا شد یک لایه 5 سانتی به عنوان روکش آسفالت اجرا شد، با توجه به اینکه این بلوار زیرسازی خوبی داشت پوسته خراب نشده بود ولی اگر دو سال دیگر باقی می‌ماند به دلیل نشت آب، زیرسازی هم خراب می‌شد، به همین دلیل الان که این روکش را کار کردیم، بین 5 تا 10 سال آینده زیرسازی قابلیت استفاده دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار