حضور «محسن صادقیان»، ستاره بدمینتون استان قم، در مسابقه‌های انتخابی تیم ملی با حمایت بخش خصوصی یک استثنا برای موضوع جذب حامیان مالی برای رشته‌های انفرادی بود.
کد خبر: ۳۴۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰ 26 December 2016
به گزارش تابناک قم، محسن صادقیان که سابقه عضویت در تیم ملی را دارد در مسابقه‌های رنکینگ بزرگسالان کشور در یزد که حکم انتخابی تیم ملی برای مسابقه‌های بین‌المللی فجر را دارد با برند ورزشی یونکس مسابقه می‌دهد و این برند حامی مالی صادقیان شده است. این در شرایطی است که امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته قم نیز پیش از این با حمایت یاسین پیشرو فعالیت می‌کرد و گویا این حمایت همچنان هم ادامه دارد.

ورزشکاران مدال‌آور قمی در رشته‌هایی چون دوومیدانی، بوکس، کشتی و تنیس با مشکلات زیادی برای حضور خود در تمرین و مسابقه روبه‌رو هستند و ریشه این مشکلات نبود حامی مالی است.

حمایت از ورزشکاران رشته‌های انفرادی از سوی حامیان مالی هنوز در ورزش کشور و از جمله استان قم جا نیفتاده است به طوری که گاهی ورزشکاران رشته‌های انفرادی مدال‌آور فضای تبلیغاتی بیشتری نسبت به یک تیم ورزشی که در مسابقه‌های خود ناکام می‌شود در اختیار دارند. حمایت از ورزشکاران انفرادی همچنین کم‌هزینه است و فقط برای تأمین بخشی از مخارج آن ورزشکار صورت می‌گیرد.

مدال‌آوران رشته‌های انفرادی ورزش قم بار‌ها از متولی ورزش استان خواسته‌اند که در زمینه جذب حامی مالی برای تیم‌های نامدار ورزش استان نگاهی به رشته‌های انفرادی داشته باشد.

ورزشکارانی که با حمایت چند صد هزار تومانی به جای چند ۱۰ میلیون تومانی می‌توانند نام یک برند را با خود داشته و مبلغ آن باشند.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار