فارس پیشتاز توسعه راه های کشور و یکی از استان های تاریخی و مهم کشور است.
کد خبر: ۳۵۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹ 27 December 2016
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:پیروز حناچی معاون شهرسازی و معماری وزیر راه و شهرسازی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس گفت: فارس در زمینه توسعه راه ها در این عرصه توانسته یکی از استان های مهم کشور در زمینه تولید ثروت گردشگری باشد.
وی در خصوص مسکن مهر با بیان اینکه این طرح فرصتی مناسب برای صاحب مسکن شدن کم درامد ها بود افزود: زمانی که طرح مسکن مهر در اختیار دولت جدید قرار گرفت این طرح تنها 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و علیرغم همه مشکلات این طرح هم اکنون 90 درصد پیشرفت دارد.
رضائیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس هم در این جلسه با تشریح وضعیت راه و مسکن در استان فارس گفت: آزاد راه شیراز - اصفهان یکی از طرح های مهم استان است که هم اکنون حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امید است تا سال 97 این طرح بزرگ راه سازی به بهره برداری برسد.
وی در خصوص مسکن مهر گفت: ساخت 111 هزار مسکن مهر از برنامه های دولت قبل در استان فارس بود که تاکنون 95 هزار مسکن مهر تحویل متقاضیان شده که 40 هزار مسکن مهر در سه سال اخیر ساخته است.
طی حکمی از طرف وزیر راه و شهر سازی فیروز تکاور به سمت مدیر کل راه وشهرسازی استان فارس معرفی شد.  
در این جلسه مقبلی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان فارس که هم اکنون به سمت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان منصوب شده است عملکرد کمتر از یک سال خود در استان فارس را تشریح کرد.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار