بيانيه شوراي همگرايي نيروهاي ارزشي واحزاب اصولگراي استان مركزي به مناسبت روز ماندگار 9 دي؛
تابناک مرکزی: در بخشی از بیانیه شوراي همگرايي نيروهاي ارزشي واحزاب اصولگراي استان مركزي به مناسبت روز ماندگار 9 دي آمده است: روز نهم دي، روزي است که مردم مسلمان و انقلابي ايران نشان دادند که اين جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت شما آسيب نرسد» به خوبي در عمل به آن معتقد و پايبند هستند. نهم دي ماه 88، جشن بلوغ فکري و شخصيتي نظام اسلامي بود.
کد خبر: ۳۵۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳ 28 December 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شوراي همگرايي نيروهاي ارزشي واحزاب اصولگراي استان مركزي به مناسبت روز ماندگار 9 دي بیانیه را منتشر کرده است که متن آن بدین شرح است:

امام خامنه‌اي: "شما ديديد فتنه‌اي به وجود آمد، کارهايي شد، تلاش‌هايي شد، آمريکا از فتنه‌گران دفاع کرد، انگليس دفاع کرد، قدرت‌هاي غربي دفاع  کردند، منافقين دفاع کردند، سلطنت‌طلب‌ها دفاع کردند؛ نتيجه چه شد؟ نتيجه اين شد که در مقابل همه‌ي اين اتحاد و اتفاق ناميمون، مردم عزيز ما، ملت بزرگ ما در روز نهم دي، در روز بيست و دوي بهمن، آنچنان عظمتي از خودشان نشان دادند که دنيا را خيره کرد".

تاريخ 38 ساله انقلاب اسلامي مملو از نقاط عطفي است که در اذهان ملت شريف و ولايتمدار ايران اسلامي نقش بسته است. انقلاب اسلامي از بدو پيروزي تا به امروز همواره در معرض انواع توطئه هاي دشمنان داخلي و خارجي زخم خورده از انقلاب و امام (ره) بوده و براي مبارزه و مقابله با آن، راهبردها و تاکتيک هاي گوناگوني را طراحي و اجرايي كرده اند که از بزرگ ترين آنها مي‌توان به غائله 78 و فتنه 88 اشاره نمود.

فتنه 88 ويژگي هاي خاصي داشت که در هيچ فتنه اي در گذشته مشاهده نشده بود، نوع سازماندهي آن، حمايت برخي خواص و سکوت عافيت طلبانه بعضي مسئولان کشوري فاقد بصيرت از آن، حمايت همه جانبه بيگانگان، يکي شدن همه ضد انقلاب هاي خارج و داخل براي اولين بار و در يک کلام، مشارکت همه دشمنان نظام در يک اجماع نانوشته براي سرنگوني و براندازي نظام، از ويژگي هاي منحصر به فرد اين فتنه بود.

در واقع فتنه 88 هجمه اي همه جانبه به اصل و بنيان نظام اسلامي بود که با همکاري همه دشمنان خارجي و داخلي و خيانت و حماقت سران فتنه وحاميان آنها به وقوع پيوست و وقتي بي شرمي ها و بي حرمتي از مرز كاسه صبر ملت بزرگ ايران بيشتر شد، همه آحاد ملت به صحنه آمدند و حماسه ماندگار 9 دي را آفريدند.

حضور عاشورايي مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي 9 دي ماه 1388 نقطه عطفي در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگري در افتخارات مرد و زن ايراني به حساب مي آيد . حماسه 9 دي نماد عزّت، استقلال و بصيرت مردمي است که تا پاي جان براي حفظ اصول اسلام و آرمان‌هاي انقلاب ايستاداند و با صداي رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دين آنها بايستد، در برابرتمام دنياي آنها خواهند ايستاد. روز نهم دي ماه در تاريخ انقلاب اسلامي با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم اله و ماندگار گرديد. در اين روز ماندگار و تاريخي ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي، حماسه اي ديگر آفريد و دشمنان خدا و دينش را مأيوس و نااميد ساخت و قلب امام زمان (عج) و نائب بر حقش حضرت امام خامنه اي را شاد ساخت.

با اطمينان مي توان گفت نهم دي، روز غلبه جنود الهي بر جنود شيطان است. روز خروش ملت ايران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت ها و حرمت شکني هاي عده اي غافل و يا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشوراي حسيني بود. روز نهم دي در واقع روز نه گفتن ملت ايران به سران فتنه و آري گفتن به نظام اسلامي و بيعت مجدد مردم با آرمان هاي والاي حضرت امام خميني(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي بود. مردم در اين روز، تير خلاص را به سران فتنه شليک و پشت پيکر نامبارک فتنه را به خاک ماليدند.

در روز نهم دي ماه 1388، مشروعيت سياسي نظام اسلامي ايران بار ديگر با حضور خودجوش ده ها ميليوني مردم در تهران و تمامي شهرهاي ديگر کشور به جهانيان اعلام گرديد.

روز نهم دي، روزي است که مردم ايران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبي مي شناسند و هرگز فريب حيله ها و نيرنگ هاي آنان را نمي‌خورند. روز نهم دي روزي است که مردم ايران نشان دادند که با بصيرتند و در ميان گرد و غباري که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، نه راه را گم مي کنند و نه دست از راهبر واقعي که همانا ولايت فقيه است، برمي‌دارند . روز نهم دي، روزي است که مردم مسلمان و انقلابي ايران نشان دادند که اين جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملکت شما آسيب نرسد» به خوبي در عمل به آن معتقد و پايبند هستند. نهم دي ماه 88، جشن بلوغ فکري و شخصيتي نظام اسلامي بود.

حماسه ماندگار 9 دي علاوه بر اين که بايد به عنوان ايام الله بزرگ شمرده شود، لازم است براي امروز جامعه ما هم که با توطئه هاي دشمنان قسم خورده بيروني در پروژه و فتنه اي ديگر به نام نفوذ مواجه است، مورد بازخواني و بازانديشي قرار گيرد ؛ چرا كه ارزش حوادث تاريخي به عبرت آموزي از آنها و درس هاي آموزنده آن است که براي دفاع از ارزش ها و تماميت نظام اسلامي ما در حيات امروز و فرداي ما به کار مي آيد.

آري؛ حماسه عظيم مردم در نهم دي به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت امام خامنه‌اي به درستي که تجلي قدرت الهي و روح حسين‌بن علي«عليه‌السلام» و دست خداوند بود که از قلوب با ايمان و اراده‌هاي راسخ ملت مسلمان، شجاع و مبارز ايران ظهور يافت تا بساط فتنه فتنه‌گران، آشوب‌طلبان و دشمنان عنود و حسود انقلاب را در هم پيچيده و قدرت نرم نظام و اراده، عظمت و اقتدار ملي مردم و نظام را به منصه ظهور برساند.

شوراي همگرايي نيروهاي ارزشي و احزاب اصولگراي استان مركزي ضمن گراميداشت روز ماندگار 9 دي از همه اقشار مختلف استان دعوت مي نمايد همه باهم با حضور در مراسم هاي بزرگداشت روز بصيرت در سراسر استان بويژه در مركز استان در مسجد الزهرا (س) اراك كه با سخنراني آيت الله اراكي در روز پنجشنبه 9 دي همزمان با نماز مغرب و عشاء انجام مي شود، يكبار ديگر با آرمان هاي امام راحل (ره)وشهداي عزيز ومنويات مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي تجديد پيمان و بيعت نماييم.

شوراي همگرايي نيروهاي ارزشي واحزاب اصولگراي استان مركزي

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار