مدیرکل حمل و نقل و راهداری هرمزگان گفت: متاسفانه حجم وسیعی از نخاله در طول سال‌های اخیر در حریم راه‌های منتهی به بندرعباس تخلیه شده که چهره ورودی‌های این شهر را نازیبا ساخته است.
کد خبر: ۳۵۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 01 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا مجرد عصر امروز در نشستی با مدیران حوزه مرکز هرمزگان اظهار کرد: تخلیه حجم وسیعی از نخاله در حریم‌ راه‌های شهر بندرعباس به‌خصوص در محدوده منتهی به این شهر در طول سال‌های اخیر آسیب زیادی به چهره ورودی‌های شهر زده است و باید این وضعیت را اصلاح کنیم.
 
وی با بیان این که بندرعباس شهر رو به توسعه‌ای است و باید در هرگونه برنامه ساخت و ساز در شهر برنامه جامعی را پیگیری کرد، افزود: انتقال نخاله‌ها به خارج از کشور یک برنامه مستمر از سوی شهرداری است اما متأسفانه برخی از کامیون‌داران شهر بندرعباس اقدام به تخلیه نخاله در حریم راه‌های اطراف شهر بندرعباس می‌کنند.
 
مدیرکل حمل و نقل و راهداری هرمزگان ادامه داد: پاکسازی وسیع نخاله‌های حریم راه‌های منتهی به بندرعباس بخصوص در محدوده 30 کیلومتری این شهر آغاز شده است و اکنون در محور میناب به بندرعباس این برنامه به طور جدی در حال اجراست.
 
مجرد تأکید کرد: باید برخورد با آن دسته از کامیون‌هایی که نخاله‌های خود را در حریم راه‌ها تخلیه می‌کنند، بازدارنده باشد و لذا انتظار داریم تا شهرداری در این زمینه با اداره کل حمل و نقل و راهداری همکاری کند.
 
وی گفت: زیبنده نیست که در حاشیه جاده‌های منتهی به مرکز استان هرمزگان به عنوان کانون اقتصاد و تجارت کشور شاهد چهره نازیبایی از وجود نخاله‌ها و باقیمانده عملیات‌های ساختمانی و ... باشیم.
 
مدیرکل حمل و نقل و راهداری هرمزگان همچنین تصریح کرد: برخی ساخت و سازهای پیرامون شهر بندرعباس در حریم رودخانه‌ها است و باید در اعطای مجوز به این ساخت‌ و سازها توجه لازم صورت گیرد تا بعدها این پروژه‌ها در معرض تخریب قرار نگیرند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار