مدیرعامل شرکت مخابرات کرمانشاه:
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه گفت: مشترکان همراه اول استان کرمانشاه هرچه سریع‌تر بدهی قبوض خود را پرداخت کنند، در غیر این‌ صورت سلب امتیاز می‌شوند.
کد خبر: ۳۵۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۲ 01 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،مسیب قبادیان امروز اظهار داشت: مشترکان تلفن همراه که از ابتدای دی‌ماه سال گذشته تا‌کنون نسبت به پرداخت بدهی کارکرد خطوط دائمی خود اقدام نکرده‌اند، تا یک‌ماه برای پرداخت بدهی فرصت دارند.

قبادیان از مشترکان همراه اول خواست که از طریق سامانه 0912999 برهی خود را پرداخت کنند، ادامه داد: مشترکان با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت، امور مشترکان مراکز تلفن در سطح استان می‌توانند بدهی خود را پرداخت کنند، در غیر این صورت براساس فرآیند مربوطه امتیاز آنان لغو می‌شود.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان کرمانشاه با بیان اینکه شهروندان برای پرداخت قبوض تلفن ثابت از طریق سامانه 2000 اقدام کنند، گفت: برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه بهتر است مشترکان تلفن ثابت قبوض خود را از طریق تماس با 2000 پرداخت کنند.

این مسؤول از نصب و راه‌اندازی‌ 98 سایت جدید تلفن همراه در شهر کرمانشاه طی یک‌ماه گذشته خبر داد و تصریح کرد: در این سایت‌ها از تکنولوژی نسل سه و چهارم تلفن همراه استفاده شده است.

قبادیان با بیان اینکه با راه‌اندازی و نصب این تعداد سایت جدید تلفن همراه که با  سرعت اتصال به شبکه اینترنت همراه اول افزایش یافته است، افزود: مشترکان همراه اول برای استفاده از خدمات نسل چهارم تلفن همراه باید با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و یا مراکز امور مشترکان تلفن همراه نسبت به تهیه سیم کارت جدید (USIM) اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار