کد خبر: ۳۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴ 15 May 2015
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران توضیحاتی درباره گلایه برخی شهروندان از کارت های منزلت یکساله حمل و نقل عمومی مطرح کرد.

سیدجعفر تشکری‌هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم،‌ با اشاره گلایه برخی از شهروندانی که نتوانسته اند از کارت منزلت یکساله خود در طول سال استفاده کنند، درباره شیوه و محاسبه این‌ کارت‌ها،‌ گفت: کارت‌های منزلت با 90 درصد تخفیف در اختیار افرادی که بیش از 65 سال سن دارند،‌ می‌گیرد. این کارت ها برای یکسال بوده و مبلغی که در این مدت می‌توانند استفاده کنند 150 هزار تومان است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران ادامه داد: اگر شهروندان یک سفر معمولی داشته باشند و حتی سه مرتبه از وسایل حمل  و نقل عمومی به صورت روزانه استفاده کنند می‌تواند یکسال خود را با آن سپری کنند در واقع این رقم برای یکسال آنها پاسخگو است.

وی تصریح کرد: اگر کسانی سفرهای بیشتر یا تردد‌های بیش از حد معمول دارند باید بدانند مبلغ هزینه‌های آنها بیشتر می‌شود و برای مازاد این رقم باید کارتشان را شارژ کنند.  کسانی که از مترو استفاده می‌کنند باید هنگام خروج کارت خود را روی گیت قرار دهند تا بر اساس مسافت طی شده از آنها هزینه دریافت شود در غیر این صورت سیستم به صورت خودکار بر مبنای طولانی‌ترین مسیر مبلغ را از کارت کسر خواهند کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار