در راستای بازگشایی مرزکوله‌بری قصرشیرین؛
کرمانشاه- معاون فرماندار قصرشیرین از بازگشایی مرز کوله‌بری این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: طی آن کوله‌بران در هر سفر مجاز به واردات ۲ میلیون تومان کالا هستند.
کد خبر: ۳۵۴۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 03 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر،نعمت‌الله نازپرورده از بازگشایی مرز کوله‌بری این شهرستان طی چند روز آینده خبر داد و تصریح کرد: در راستای بازگشایی چند مرز کوله بری در کشور، در استان کرمانشاه نیز این اتفاق صورت گرفت.

معاون فرماندار قصرشیرین افزود: هم چنین با پیگیری های صورت گرفته مرز کوله بری شهرستان قصرشیرین نیز در دستور اقدام قرار گرفت و طی روزهای آینده بازگشایی می‌شود.

وی هدف از این اقدام را، رفاه حال مرزنشینان قصرشیرینی و ارتقا  و توسعه سطح اقتصادی این شهرستان اعلام کرد و گفت: بالا بردن بنیه اشتغال شهرستان نیز از دیگر اهداف فعال شدن بحث کوله بری در این منطقه است.

**کوله‌بران مجاز به واردات ۷۵ قلم کالا به جز مواد غذایی هستند

نازپرورده از مجاز بودن مرزنشینان کوله بر برای واردات ۷۵ قلم کالا از طریق مرز قصرشیرین خبر داد و گفت: این افراد مجازند تا سقف ۲ میلیون تومان در هر سفر کالا وارد کنند.

وی در پاسخ به اینکه کوله بران مجاز به واردات چه نوع کالاهایی بوده و آیا مجاز به واردات مواد غذایی هستند؟ تاکید کرد: واردات مواد غذایی از این طریق ممنوع است.

خروج انبوه کالاهای وارداتی کوله بری از شهرستان ممنوع است

وی واردات لوازم خانگی و اقلامی چون ماشین لباسشویی، کولر، انواع لوازم خانگی و کالاهایی از این دست را مجاز دانست.

معاون فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: کوله بران مجازند که کالاهای خود را در سطح شهرستان قصرشیرین برای فروش به خریداران(اعم از مردم قصرشیرین یا سایر هم وطنان و مسافران) عرضه کنند اما هیچ کس اجازه خروج انبوه این کالاها از شهرستان قصرشیرین را به سایر نقاط ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار