نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: اصل قضاوت پیشانی حکومت بوده و اساس حکومت بر قضاوت است.
کد خبر: ۳۵۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸ 04 January 2017
تابناک فارس به نقل از مهر: آیت الله ایمانی صبح چهارشنبه در همایش سالانه شوراهای حل اختلاف گفت: اصل قضاوت پیشانی حکومت و نظام است و اساس حکومت بر قضاوت استوار است.

وی ادامه داد: در این راستا شورای حل اختلاف دارای جایگاه مهمی است که باید تحت هرشرایط مردمی بودن آن را حفظ کرد.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: شورای حل اختلاف باید از فضای اداری و بروکراسی اداری خارج باشد تا مردم اعتماد کنند.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: این مجموعه باید حفظ شود و اجازه ندارد تردد مسئولین بر آن تاثیرگذار باشد بلکه باید الزامات و امکانات لازم را با حفظ اصل مردمی بودن ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در فارس یادآور شد: باید همه مسئولین کشور و رسانه ها فضایی ایجاد کنند که آستانه تحمل مردم افزایش یابد نه اینکه یک موضوع ساده باعث مشکلات شود.

وی تصریح کرد: باید به سمت این برویم که همه علاقه مندان به مردم جدا از نگاه های سیاسی از فکر و اندیشه استفاده کنند و راه حل بدهند تا افزایش پرونده را شاهد نباشیم.

آیت الله ایمانی افزود: باید به دنبال از بین بردن فضای تشکیل پرونده باشیم و مردم آرامش پیداکنند و تحمل جامعه افزایش یابد.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: بسیاری از مشکلات موجود در شهرهای دیگر در شیراز نیست اما یک بوق باعث بروز مشکلات می شود و پرونده ای جدید باز می شود.

وی ادامه داد: توسعه شورای حل اختلاف لازم و ضرورت است اما همکاری مردم با این شورا ضرورت دیگر است و این همکاری افزایش تحمل مردم است که وقت شورا گرفتار تصمیم گیری مردم نشود.

آیت الله ایمانی تصریح کرد: این تفکر در جامعه مطرح شود که با تمامی مشکلات تحمل جامعه را افزایش دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار