آیت‌الله علما:
امام جمعه کرمانشاه گفت: انضباط و دقت در ثبت اسناد برای کشور فواید فروانی دارد و ضروری است.
کد خبر: ۳۵۵۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶ 04 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه،  آیت‌الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز در نشست با انجم شعاع معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد، املاک کشور و مدیر و مسؤولان استانی این سازمان، اظهار داشت: بسیاری از امور کشور، خدمات و اصلاحاتی که نیاز است باید بر مبنای آمار دقیق ثبت اسناد انجام گیرد که این موضوع اهمیت ثبت اسناد را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: ثبت اسناد از زمان گذشته طولانی در ایران سابقه دارد، اما امروز باید با توجه به پیشرفت زمان این موضوع را به‌صورت مدرن‌تری مدیریت کرد تا بتوانیم اسناد را برای اداره کشور و آیندگان به درستی ثبت کنیم.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: سازمان ثبت اسناد با تاکید رئیس قوه قضاییه و همت تویسرکانی معاون قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در صدد برآمد که مشکلات این سازمان را برطرف سازند.

محمدمهدی انجم‌شعاع افزود: ارائه خدمات ثبتی با کنترل‌های هوشمند و الکترونیکی در بخش‌های ثبت املاک‌، ثبت اسناد و ثبت اختراعات از دستاوردها و نتایج تلاش‌های اخیر این سازمان است.

وی ادامه داد: سازمان هنوز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند که ناشی از عواملی چون کمبود نیروی انسانی و نیاز داشتن به جذب نیروهای متعهد و استفاده بیشتر از فناوری‌های نوین است که البته امروز در وضعیت مناسب‌تری نسبت به گذشته قرار داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار