ایرنا - نخستین دوره مسابقات فوتوالی کشور در سال جاری که بمدت دو روز در گرگان مرکز استان گلستان برگزار شد، با قهرمانی تیم استقلال تهران به پایان رسید.
کد خبر: ۳۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴ 17 May 2015
به گزارش ایرنا در دیدار پایانی این رقابت ها تیم استقلال تهران با نتیجه 2 بر صفر در برابر تیم دانشکده علوم پزشکی جندی شاپور خوزستان به برتری رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و تیم بازنده در مکان سوم قرار گرفت.

همچنین تیم های رستوران خورشید سرحدی الف و قوهای بندر گیلان بطور مشترک در مکان سوم جای گرفتند.

مسابقات سه نفره فوتوالی آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در زمین ساحلی مجموعه ورزشی کریم آباد گرگان برگزار شد.

در این رقابت ها 15 تیم حضور داشتند که استان گلستان با چهار تیم شرکت کرده بود و مسابقات در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی برگزار شد.

عبدالحسین دلداده مهربان دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی و سرپرست کمیته فوتوالی کشور و محمد تطهیری مقدم سرمربی تیم ملی فوتوالی میهمانان ویژه این مسابقات بودند.

تیم قهرمان علاوه بر کاپ قهرمانی مبلغ 15 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت کرد و تیم های دوم و سوم نیز علاوه بر جام، به ترتیب 10 و 2.5میلیون ریال جایزه دریافت کردند.

اسامی بازیکنان تیم استقلال تهران: عثمان سن سبیلی، جمیل کر و عبدالحلیم رهبری سرپرست: هومن گودرزی

اسامی بازیکنان تیم دانشکده علوم پزشکی جندی شاپور خوزستان: عباس بنی ظریف، سعید آسیابان و آتی نظری سرپرست: حمیدرضا علی پور

اسامی بازیکنان تیم رستوران خورشید سرحدی الف: ابوذر قربانی، حامد شادان و احمد شادان سرپرست: جعفر حاج صفری

اسامی بازیکنان تیم قوهای بندر گیلان: امید تشنه کام، مجید سلمانی و حسن علیزاده سرپرست: فرزاد بلوک باشی

فوتوالی ترکیبی از دو رشته ورزشی فوتبال و والیبال است که با توپ فوتبال و در زمین والیبال ساحلی به صورت دو و سه نفره برگزار می شود.

امتیازات این بازی مانند والیبال است و چنانچه بازیکنی به صورت برگردان و حرکات آکروباتیک توپ را در زمین حریف بخواباند، دو امتیاز برای تیمش در نظر گرفته می شود.

زمین مسابقه به شکل مستطیل و به ابعاد ۱۸ × ۹ متر است و مناطق آزاد دور زمین حداقل باید سه متر از خط اصلی باشد، این منطقه برای مسابقات بین المللی باید حداقل ۵ متر باشد.

برنده این بازی باید در دو گیم (ست) از سه گیم پیروز شود که گیم های اول و دوم 18 امتیازی و گیم سوم 15 امتیازی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار