مدیر اداره توزیع برق لارستان گفت: در حال حاضر 56 درصد از کنتورهای قدیمی مکانیکی شهرستان لارستان با اعتباراتی که سالانه به آن تخصیص می‌یابد به کنتورهای جدید دیجیتال تبدیل شده است.
کد خبر: ۳۵۵۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴ 05 January 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:محمدامین دامن‌کشان عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر باعث تخریب دو دستگاه ترانسفورماتور و افتادن پنج پایه سیمانی برق شده است، اظهار داشت: این حوادث ظرف 24 ساعت با هزینه‌ای بالغ‌بر 500 میلیون ریال رفع شده است.

وی افزود: مدیریت برق شهرستان لارستان جز پنج شهرستان استان فارس محسوب می‌شود که دارای تیپ «A» مدیریتی است.

مدیر اداره توزیع برق لارستان با اشاره به اینکه تعداد مشترکان این اداره درمجموع خانگی، صنعتی، کشاورزی و عمومی 88 هزار و 967 مشترک است، تصریح کرد: از این تعداد 56 هزار و 755 مشترک شهری و 32 هزار و 212 مشترک روستایی است.

این مسؤول بیان کرد: در حال حاضر  56درصد از کنتورهای قدیمی مکانیکی شهرستان لارستان با اعتباراتی که سالانه به آن تخصیص می‌یابد به کنتورهای جدید دیجیتال تبدیل شده است.

مدیر اداره توزیع برق لارستان با اشاره به تعویض چراغ‌های معابر سطح شهر، گفت: چراغ‌های جدید به دلیل کم‌مصرف و پربازده بودن نسبت به چراغ‌های قدیمی بر اساس اعتباراتی که به‌صورت سالانه جذب می‌شود به‌تدریج در سطح شهرستان لارستان در حال تعویض است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار