تابناک: فریدون آسرایی با حضور در اصفهان شبی پر از خاطره را برای دوستداران خود رقم زد و حاضران در کنسرت نیز چنان استقبال گرمی از او انجام دادند که آسرایی کنسرت اصفهان را بهترین کنسرت زندگی اش خواند.
کد خبر: ۳۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 17 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فریدون آسرایی شامگاه گذشته (جمعه) در تالار رودکی به صحنه رفت و شبی پر از نشاط و غوغا برای دوستداران و علاقه مندان خود به وجود آورد.

او با نخستین آهنگ بر روی صحنه ظاهر شد و در میان تشویق تماشاگران شروع به خواندن کرد، عشق یعنی وقتی که دستتو می گیرم/ مطمئن باشم که از خوشی می میرم... . با تمام شدن آهنگ نیز در حالی که همه به تشویق مشغول بودند، رو به جمعیت کرد و گفت: "سپاهان قهرمان شد." با این سخن نیز تشویق حاضران چند برابر شد.

سپس رو به جمعیت کرد و افزود: چقدر دیر به این شهر آمدم. شما چقدر خوبید. به خدا ظلم شده که می گویند اصفهان نصف جهان است چراکه اصفهان همه جهان است.

دومین آهنگ "گل نازم" بود که خواند: گل نازم تو با من مهربون باش/ واسه چشمام پل رنگین کمون باش... با پایان یافتن این آهنگ نیز گفت: امشب اینقدر داد و فریاد بزنید که هر چه استرس دارید بریزد بیرون.

آسرایی سپس شروع کرد به خواندن "طاقت بیار تو این روزای انتظار، طاقت بیار، طاقت بیار...." ، تا از میانه شعر میکروفون را به سمت جمعیت بگیرد و آنها یک صدا بخوانند "طاقت بیار، طاقت بیار".

با خواندن آهنگ "سلام" وجد و شوری وصف نشدنی در میان جمعیت پدیدار شد و همه با هم می خواندند سلام ای ناله بارون. سلام ای چشمای گریون، سلام روزای تلخ من، هنوزم دوستش دارم....

آسرایی پس از این آهنگ دوباره رو به جمعیت، تاکید کرد: وجدانا خیلی کنسرت داشتم اما از ته دلم می گویم تا حالا اینچنین کنسرتی نداشته ام. شما خیلی خوبید.

سخنان آسرایی نیز جمعیت را به شوق آورد و همه یک صدا فریاد می زدند: فریدون، فریدون... در پاسخ نیز آسرایی جواب داد: سلامت باشید.

"ببخشید" آهنگ بعدی فریدون آسرایی بود که همه با آن همراهی کردند و پس از آن نیز شروع به خواندن شعر بعدی کرد: افسون توام، مجنون توام، این عاشقی را مدیون توام...

در حالیکه جمعیت با تشویق های خود به فریدون آسرایی انرژی می دادند او آهنگ بعدی را اجرا کرد: "هر جا صدایی خسته بود، هر جا دلی شکسته بود/ هر جا لب جاده کسی به انتظار نشسته بود..." و ادامه داد تا همه با او بخوانند "به یاد من باش."

سپس آسرایی به افرادی که در اصفهان بوده اند و با آنها کار کرده اشاره کرد و گفت: از سال 80 که به ایران آمدم با بسیاری از اصفهانی ها همچون محمد موسوی و مهران خالصی کار کردم.

پس از آن عاشقانه "دوستت دارم، دوستت دارم" را اجرا کرد و همراهی جمعیت با او موجب شد تا درباره صدای آنها نیز به تمجید بپردازد و بگوید: ماشالله که شما اصفهانی ها چقدر خوش صدا هستید.

آهنگ "پشیمونی" را که خواند نوبت به "هنوز چشمای تو" رسید که با همراهی جمعیت شعر را به جلو ببرد. "هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستاره است/ هنوزم دیدن تو برام مثل عمر دوباره است..... اما افسوس تو رو خواستن دیگه دیره، دیگه دیره/ ولی افسوس به نخواستن دلم آروم نمیگیره، نمی گیره."

هنوز کنسرت به پایان نرسیده بود اما از ابتدا جمعیت یک آهنگ را می خواستند تا فریدون آسرایی برای آنها اجرا کند و آخرین آهنگ همان آهنگی بود که همه انتظارش را می کشیدند. "آهای خوشگل عاشق، آهای عمر دقایق/ آهای وصل به موهای تو سنجاق شقایق/ آهای ای گل شب بو، آهای گل هیاهو/ آهای طعنه زده چشم تو به چشمای آهو.....آهای صدای گیتار، آهای قلب رو دیوار/ اگه دست توی دستم نذاری خدانگهدار...
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :