با حکم مدیر حوزه‌های علمیه
مدیر حوزه‌های علمیه در احکامی جداگانه دو معاون و یک دستیار ویژه را در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه منصوب کرد.
کد خبر: ۳۵۶۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴ 07 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در احکامی جداگانه حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبوی را به‌عنوان «معاون تبلیغ و امور فرهنگی» ابقا و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید ملکی را به‌عنوان«معاون تهذیب و تربیت»  حوزه‌های علمیه منصوب کرد.

بر اساس این گزارش: در حکم مدیر حوزه‌های علمیه  خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین نبوی آمده است: با عنایت به‌مراتب فضل تجارب، سوابق ارزشمند و شایستگی جنابعالی در ساماندهی امور تبلیغی و فرهنگی با استناد به تصمیم جلسه مورخ 1395/09/28 شورای عالی حوزه‌های علمیه و به‌موجب این  شما را به‌عنوان «معاون تبلیغ و امور فرهنگی» مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه به مدت دو سال منصوب می‌نمایم.

مدیر حوزه‌های علمیه همچنین در حکم جداگانه‌ای حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید ملکی را به‌عنوان «معاون تهذیب و تربیت» مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه منصوب کرد.

در بخشی از حکم آیت‌الله اعرافی خطاب به معاون تهذیب حوزه آمده است: با عنایت به‌مراتب فضل تجارب، سوابق ارزشمند و شایستگی جنابعالی در ساماندهی امور تهذیبی و تربیتی با استناد به تصمیم جلسه مورخ 1395/09/28 شورای عالی حوزه‌های علمیه شما را به‌عنوان «معاون تهذیب و تربیت» حوزه منصوب نموده و امیدوارم با اعتماد بر حضرت حق و استمداد از اولیای الهی با نهایت مسئولیت‌پذیری، خردورزی، وقت گذاری و همگرایی در صیانت از این امانت الهی موفق باشید.

خاطرنشان می‌شود:آیت‌الله اعرافی در حکم دیگری حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید محمدی را به سمت «مشاور و دستیار مدیر حوزه‌های علمیه در امور قرآنی و راهبردی»  به مدت دو سال منصوب نمود.

شایان‌ذکر است: آیت‌الله اعرافی همچنین از خدمات ارزنده حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین‌خانی معاون سابق تهذیب حوزه و همه مدیران، کارشناسان و کارکنان این معاونت قدردانی کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار