دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان گفت:
دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان گفت: بیش از ٤٠ رسانه فعال استان در جشنواره قرآن در رسانه شرکت کردند.
کد خبر: ۳۵۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 09 January 2017
دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان گفت: بیش از ٤٠ رسانه فعال استان در جشنواره قرآن در رسانه شرکت کردند.

محمد رعیت در آیین اختتامیه جشنواره قرآن در رسانه استان گلستان که با حضور خانواده‌های شهدا، شماری از مسؤولان و فعالان عرصه رسانه در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ٤٠ رسانه فعال استان گلستان اعم از رسانه‌های الکترونیک، خبرگزاری مکتوب در جشنواره  شرکت کردند.

وی با اشاره به ارسال دو برابری آثار به جشنواره رسانه در مقایسه با سال گذشته تصریح کرد: رسانه‌ها با حضور فعالانه و مسؤولانه در جشنواره نقش موثری ایفا کردند و قدرت دیده شدن و خوانده شدن را توسط مردم ارتقاء دادند.

دبیر جشنواره قرآن و عترت استان گلستان افزود: آنچه رسانه‌ها با نشر آثار خود به عرصه اقدام و عمل آوردند در تقویت فرهنگ ایثار و شهادت، افزایش نشاط اجتماعی، امید و خودباوری اثربخش بوده است.

رعیت با اشاره به اینکه جشنواره‌ها میدان شکوفایی استعدادهای جوانان خلاق است برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را در ایجاد شناخت ضعف و قدرت در عرصه رسانه مهم خواند و گفت: دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار شد که ماحصل آن نتایج خوبی به همراه داشت.

وی بیان کرد: با ارائه انتقادات و پیشنهادات سازنده می‌توان برای سال‌های آینده گام‌های شکوفاتر برداشت.

این مسؤول در خصوص داوری آثار ارسالی به جشنواره قرآن در رسانه تصریح کرد: داوری در دو مرحله استانی با استفاده از اساتید برجسته روزنامه‌نگاری تهران انجام شد.

رعیت با اشاره به اینکه پنج کمیته در راستای برگزاری جشنواره قرآن در رسانه در استان گلستان فعال شد، خاطرنشان کرد: تلاش کمیته‌ها بر این بود تا در نهایت شاهد برگزاری جشنواره‌ای کیفی در استان باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار