از سوی کادر فنی تیم ملی صورت گرفت
فوتسالیست‌های مستعد و آینده‌دار استان قم از سوی کادر فنی تیم ملی زیر 20 سال کشورمان برای حضور در اردوی آماد‌ه‌سازی این تیم دعوت شدند.
کد خبر: ۳۵۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 11 January 2017
به گزارش تابناک قم، بعد از درخششی که دو فوتسالیست ملی‌پوش قم در دیدارهای دوستانه تیم ملی امید زیر 20 سال برابر تیم ملی روسیه در آذر ماه امسال داشتند، بازیکنان قمی همچنان مورد توجه کادر فنی تیم ملی برای حضور در مسابقات برون‌مرزی سال 2017 هستند.

با توجه به برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری نخستین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی زیر 20 سال قاره کهن، به همین منظور اردوی استعدادیابی تیم ملی در این رده سنی از سال گذشته آغاز شده و بعد از تست‌گیری از بازیکنان استان‌های مختلف اکنون مهره‌های اصلی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

با این حال کادر فنی تیم ملی فوتسال که در راس آنها علی صانعی بازیکن سابق تیم ملی قرار دارد در مدت زمان باقی مانده تا اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا، بازیکنان شاخص و آینده‌دار این رده سنی از استان‌های مختلف را مورد تست و ارزیابی قرار می‌دهد تا نخبه‌های این رشته شناسایی شوند.

این در حالی است که صانعی در جام جهانی 2012 فوتسال در کشور تایلند سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران بود و از تجربیات زیادی برخوردار است و فوتسال ایران امیدوار به موفقیت در کسب یک عنوان قهرمان دیگر با این مربی در سطح قاره کهن است.

درخشش دو بازیکن قمی در دیدارهای ماه گذشته تیم ملی برابر روسیه موجب شد تا بار دیگر استعدادهای فوتسال قم مورد توجه قرار بگیرند و بر همین اساس در بین اسامی 18 بازیکن دعوت شده به اردوی جدید تیم ملی فوتسال زیر 20 سال دو بازیکن قمی یعنی علی اسماعیلی و وحید حاجی‌اسماعیلی‌زاده حضور دارند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بازیکنان دعوت شده به اردوی انتخابی تیم ملی را در حالی معرفی کرد که نفراتی از استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، خراسان‌رضوی، قم، ‌خوزستان و مازندران در این اردو حضور دارند و زیر نظر کادر فنی از امروز تمرینات خود را آغاز می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار