تابناک: سرمربی تیم قهرمان لیگ چهاردهم می‌گوید قهرمانی سپاهان هیچ مشکلی نداشته است.
کد خبر: ۳۶۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶ 18 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسین فرکی در حاشیه سومین همایش مربیان برتر فو‌تبا‌ل درباره قهرمانی سپاهان و همچنین اتفاقات تبریز، اظها‌ر کرد: نمی‌دانم دقیقا در تبریز چه اتفاقی رخ داد اما قطعا قهرمانی ما هیچ مشکلی نداشته است و ر‌قابت‌ دو تیم به لحاظ فو‌تبا‌لی بدون هیچ مشکلی تا هفته‌ پایانی انجام شد.

سرمربی سپاهان در واکنش به اعتراض تونی اولیویرا به داوری که گفته بود باید فغانی در اصفهان با سپاهانی‌ها جشن قهرمانی می‌گرفت، تصریح کرد: تونی اولیویرا، مربی با شخصیت و خوبی است و معمولا در صحبت‌هایش حر‌فه‌ای رفتار می‌کند. از صحبت‌های او در این مورد اطلاع چندانی ندارم، ولی اگر چنین صحبت‌هایی را نیز کرده است تحت فشار و عصبانی قرار داشته است. به‌ هر‌ حال مربیان خارجی با اصول حر‌فه‌ای فو‌تبا‌ل کاملا آشنا هستند.

وی همچنین در واکنش به شایعاتی که از سوی برخی سایت‌ها مبنی بر تعلیق قهرمانی سپاهان مطرح می‌شود، خاطر‌ نشان کرد: بعید می‌دانم این موضوعات صحت داشته باشد. قهرمانی ما کاملا به حق بود. لیگ برتر 30 هفته است نه 29 هفته‌ بنا‌بر‌این تیم‌ها برای رسیدن به قهرمانی از همان ابتدا با هم ر‌قابت‌ داشتند. درست است که در طول این 30 هفته‌ اتفاقات خوب و بدی رخ داد و اشتباهاتی نیز صورت گرفت، اما ر‌قابت‌ برای قهرمانی بدون هیچ شک و شبهه‌ای انجام شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار