در حالی که مسئولان بهداشت و درمان از تشدید نظارت بر عرضه قرص سمی برنج می گویند، این بار قرص برنج جان دانشجوی اردبیلی را گرفت تا این اتفاق نشان دهد نظارت ها کافی نیست.
کد خبر: ۳۶۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 18 May 2015

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دیشب دانشجوی ترم دوم مهندسی آب دانشگاه محقق اردبیلی با مصرف چهار قرص برنج اقدام به خودکشی می کند.

بعد از اطلاع شاهدان و هم اتاقی های این دانشجوی خلخالی، به بیمارستان انتقال یافته و با وجود تلاش پرستاران و کادر درمانی بیمارستان امام خمینی اردبیل جان خود را از دست می دهد.

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار مهر با اذعان به نامشخص بودن دلایل خودکشی این دانشجو و با ابراز تاسف از این اتفاق تصریح کرد: دلیل خودشکی دانشجو مصرف چهار عدد قرص برنج بوده است و تلاش ها برای نجات وی بی نتیجه مانده است.

گودرز صادقی گفت: این دانشجو طی صحبت با هم اتاقی های خود و سپس صحبت با کادر درمانی بیمارستان در حین درمان و شستشوی معده دلیل خودکشی را اختلافات خانوادگی عنوان کرده است.

وی با بیان اینکه نمی توان نسبت به نیت قطعی این دانشجو ابراز عقیده کرد، افزود: احتمال قوی مبنی بر اینکه فرد به دلیل مشکلات خانوادگی خودکشی کرده است، وجود دارد.

در عین حال رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در گفتگوی تلفنی با خبرنگار مهر با تائید مسمومیت این دانشجو با قرص برنج تصریح کرد: دانشجوی مسموم ساعت ۴:۵ صبح روز پنج شنبه به بیمارستان امام خمینی با علائم مسمومیت انتقال یافته است.

فرهاد پورفرضی تصریح کرد: با وجود تلاش کادر درمانی دانشجو در ساعت ۷:۳۰ بامداد بعد از تلاش بی وقفه و CPR در نهایت فوت می کند و بعد از تائید فوت، جسد وی برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده می شود.

به گفته این مسئول هر جند علائم مصرف قرص برنج تائید شده است اما با هدف قطعیت در دلیل مرگ پزشکی قانونی در حال بررسی پرونده این دانشجو است و نظر نهایی را این دستگاه اجرایی صادر خواهد کرد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار