زمانی خبر داد:
تابناک: رئیس ایستگاه ۱۳ آتش نشانی اصفهان گفت: در اثر برخورد خودروی پژو و كاميونت حامل گازوئيل در جاده بهارستان اصفهان، يك نفر كشته و دو نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۳۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳ 18 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، رئیس ایستگاه ۱۳ آتش نشانی در خصوص این حادثه اظهار داشت: خودروی پژو با سرعت بسیار زیاد با كامیونت فوتون برخورد می كند و پس از آن از مسیر اصلی منحرف می شود.

آتشپاد سوم زمانی افزود: كامیونت نیز كه در حال حمل غیرمجاز تانكر پلاستیكی ۳ هزار لیتری گازوییل بوده است پس از، از دست دادن تعادل واژگون شده و در اثر شكسته شدن مخزن، گازوییل بخش زیادی از جاده را می پوشاند.

وی عنوان داشت: بلافاصله پس از رسیدن نیروهای عملیاتی ایستگاه ۱۳ به محل حادثه، جاده بسته و افراد محبوس شده در خودروی پژو و كامیونت سریع خارج شدند.

رئیس ایستگاه ۱۳ با اشاره به عملیات های انجام شده گفت: گروه دیگر عملیاتی، نشت گاز خودروی پژو و برق كامیونت را قطع كردند تا امكان آتش سوزی در جاده به كمترین میزان برسد.

وی ادامه داد: در زمانی كه تیم های عملیاتی در حال انجام ماموریت بودند، عوامل شهرداری نیز سریع بر روی گازوییل های روی جاده خاكریزی كرده تا امكان آتش سوزی و لیز خوردن خودروی های عبوری وجود نداشته باشد.

زمانی گفت: متاسفانه در این حادثه، پسر جوان كه راننده خودروی پژو بود در همان لحظات ابتدایی به دلیل جراحات وارده جان باخت و ما خوشبختانه توانستیم سرنشین دیگر پژو و راننده كامیون را به موقع نجات دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :