کد خبر: ۳۶۴۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸ 17 January 2017
سید مرتضی حسام نژاد در مراسم رونمایی از نشان كيفيت برتر پروژه هاي مشاركتي اظهار کرد: وجه تمایز جلسه امروز حضور سرمایه گذارانی است که به شهرداری اعتماد کرده و وارد میدان عمل شده اند.
وی ادامه داد: نتیجه همکاری سرمایه گذاران با مدیریت شهری رشد و توسعه درون زا و حمایت از تولید داخلی در جهت اقتصاد مقاومتی است.
مدیر امور سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان اضافه کرد: در 10 سال گذشته این سرمایه گذاران بیش از 25هزار نفر شغل ایجاد کرده اند در حالی که بزرگترین مجموعه صنعتی استان برای کمتر از 20 هزار نفر شغل ایجاد کرده است، به همین دلیل سعی مدیریت شهری این است که حمایت بیشتری از سرمایه گذاران داشته باشد.
حسام نژاد با اشاره به اینکه نقطه عطف ارتقاء کمی جذب سرمایه گذاری ها در همایش سرمایه گذاری که سال گذشته در هتل عباسی برگزار شد، است، گفت: تا پایان سال گذشته  1100میلیارد تومان قرارداد با سرمایه گذار بخش خصوصی در حوزه های مختلف بسته شده که بر این اساس هر سال به طور میانگین 110 میلیون تومان عقد قرارداد داشته ایم.
وی افزود: در 9 ماه سال جاری نیز 800 میلیارد تومان قرارداد با بخش خصوصی منعقد شده است.
مدیر امور سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان ادامه داد: در تمامی بخش های مختلف شهری بین 11 تا 12 سرمایه گذار تقاضای سرمایه گذاری کرده اند.
حسام نژاد خاطرنشان کرد: در همین راستا امیدواریم این سرمایه گذاری ها تا پایان امسال به 3 هزار میلیارد تومان برسد.
وی از رونمایی نشان کیفیت برتر پروژه های مشارکتی اظهارکرد: امروز توجه خاص به ارتقاء کیفیت پروژه ها داریم در همین راستا از لوگوی کیفیت برتر پروژه های مشارکتی در این جلسه رونمایی می شود.
مدیر امور سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری اصفهان ادامه داد: تا به حال 15 طرح مطالعاتی با دانشگاه های اصفهان، هنر، صنعتی و آزاد نجف آباد برای کیفی سازی، ارزیابی و استعدادیابی پروژه ها انجام شده است.
حسام نژاد افزود: نشان کیفیت برتر پروژه های مشارکتی شهرداری اصفهان در قالب سه درجه زرین، سیمین و برنز در نظر گرفته شده است که نشان برنز به همه کسانی که با شهرداری قرارداد ببندند اعطا می شود چون شهرداری حداقل های خاص خود را در کیفیت پروژه ها دارد.
وی اعلام کرد: همچنین از سوی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز چک لیستی تهیه شده که با رعایت آن نشان سیمین را دریافت می کنند، نشان زرین هم مربوط به پروژه های خاص و ویژه است.
وی بیان کرد: شاخصه این نشان دو بخشی بودن نامگذاری پروژه هاست که در بخش دوم آن عنوان شهر باید مطرح شود مثل آرمان شهر، عتیق شهر و...
وی تاکید کرد: از نکات قابل توجه این نشان برندسازی پروژه ها، سهولت خرید و فروش، اطمینان خاطر مشتریان از کیفیت پروژه هاست
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار