رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به تخفیف هتل‎های استان فارس در ۲۲ بهمن ماه تا ۲۵ اسفندماه گفت: در این مدت گردشگران داخلی و خارجی می‎توانند از تخفیف ۱۰ تا ۳۰ درصدی هتل‎های استان فارس بهره‎مند شوند.
کد خبر: ۳۶۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 23 January 2017
تابناک فارس به نقل از جنوب پرس: حسن سیادتان با اشاره به اینکه برگزاری گردهمایی بزرگ راهنمایان گردشگری در استان فارس در ۱۴ تا ۱۵ بهمن ماه اظهار داشت: یکی از هتل‎های شیراز برای اقامت راهنمایان گردشگری انتخاب شده است و حضور راهنمایان گردشگری نقش مهمی در رونق این صنعت دارد.

وی با اشاره به تخفیف هتل‎ها در آستانه دهه فجر گفت: هتل‎های استان فارس از تاریخ ۲۲ بهمن تا ۲۵ اسفندماه ۱۰ تا ۳۰ درصد به گردشگران داخلی و خارجی تخفیف می‎دهند و برای عید نوروز نیز افزایش قیمت ندارند.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به اینکه از ۱۵ بهمن رزرو هتل‎های استان فارس آغاز می‎شود، افزود: وجود اقامتگاه‎های بومگردی و خانه مسافرها در سطح شیراز و استان فارس امسال کمک می‎کند تا تعداد گردشگران را در ایام نوروز افزایش داد.

سیادتان با اشاره به ساماندهی خانه مسافرها خاطرنشان کرد: ۷۰۰ خانه مسافر برای تعطیلات عید نوروز پیش‎بینی شده و افراد متقاضی می‎توانند با مراجعه به سایت جامعه هتلداران یا مراجعه حضوری به این جامعه نسبت به ثبت خانه مسافر اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار