رئيس مركز مديريت راه هاي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي خبر داد:
رئيس مركز مديريت راه هاي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي از ادامه بارش برف و باران در بیشتر محورهاي مواصلاتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 24 January 2017
به گزارش  تابناک رضوی به نقل  از اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي، ابوالفضل حسيني افزود: بر اساس تصاوير دريافتي از 49 دوربين نظارتي در سطح جاده هاي خراسان رضوي و گزارشات دريافتي از ادارات تابعه، در حال حاضر شاهد بارش باران در حوزه راه های مواصلاتی شهرستان های مه ولات و درگز هستیم.
وي ادامه داد: هم اکنون در حوزه راه های مواصلاتی شهرستان های باجگيران، قوچان، بجستان، زاوه، گناباد، رشتخوار، طرقبه شانديز و محورهاي نيشابور-سبزوار، نيشابور-باغچه، تربت جام-صالح آباد، فريمان-مشهد (سنگ بست)، درگز-قوچان (تيوان) و سرخس-مشهد (مزداوند) نیز برف می بارد.
به گفته رئيس مركز مديريت راه هاي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي، تردد در محور تربت جام-صالح آباد فقط با استفاده از زنجير چرخ امکان پذیر است.
وی افزود: همه محورهاي مواصلاتي استان خراسان رضوی باز و تردد در آن ها در جريان است.
به هموطنان عزیز توصیه می شود قبل از آغاز سفر از طریق تماس با شماره تلفن گوياي  141 که به صورت شبانه روزی پاسخگوي هموطنان عزيز است، از وضع جاده ها اطلاع کسب کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار