مدیر عامل سازمان انتقال خون گفت : با هدف ارتقاء و بهره برداری از ظرفیت های داخلی 7 میلیارد تومان تجهیزات مورد نیاز سازمان انتقال خون ایران از شرکت های دانش بنیان داخلی خریداری می شود .
کد خبر: ۳۶۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 25 January 2017

علی اکبر پور فتح الله روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تجهیزات از 2شرکت تخصصی دانش بنیان که در زمینه تجهیزات انتقال خون فعالیت می کنند خریداری می شود.
وی خاطر نشان کرد: این تجهیزات شامل تجهیزات زنجیره سرد انتقال خون و چرخه تولید پلاکت و فریزرهای منهای 40 درجه سانتی گراد با ظرفیت بالا است .
پور فتح الله گفت : این تجهیزات فریزرهای منهای 40 درجه با ظرفیت بالا که جایگزین مناسبی برای سردخانه های نگهداری پلاسما و برنامه سازمان انتقال خون در تامین پلاسمای مورد نیاز جهت تولید داروهای مشتق از پلاسماست که برای اولین بار با همکاری معاونت های فنی و کنترل کیفی سازمان انتقال خون توسط بخش خصوصی ساخته شده است.
وی تصریح کرد: در این پروژه که با هدف تقویت شرکت های دانش بنیان و حمایت از تولید داخل است از مجموعه 7 میلیارد تومان قرارداد، 2 میلیارد تومان آن مربوط به حمایت های مالی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و 5 میلیارد تومان آن توسط سازمان انتقال خون تامین شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار