تابناک: اپل، تامین کنندگان او و تمامی شرکت هایی که آیفون ها را مونتاژ می کنند در حال مذاکره برای پیدا کردن راهی برای تولید آیفون ها در ایالات متحده هستند تا دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید این کشور را راضی کنند.
کد خبر: ۳۶۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 27 January 2017

تابناک اصفهان: اپل، تامین کنندگان او و تمامی شرکت هایی که آیفون ها را مونتاژ می کنند در حال مذاکره برای پیدا کردن راهی برای تولید آیفون ها در ایالات متحده هستند تا دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید این کشور را راضی کنند. اما مشکل اینجاست که اپل باید برای قطعات، نیروی کار و تدارکات تهیه شده از ایالات متحده هزینه بیشتری بپردازد. به این ترتیب این غول فناوری مجبور می شود به منظور حفظ حاشیه سود خود، قیمت دستگاه هایش را افزایش دهد یا اینکه از فروش گوشی های هوشمندش کمتر درآمد کسب کند.

یکی از محققان وال استریت به نام Brian White که در شرکت Drexel Hamilton راهکار دیگری دارد. به عقیده او اپل باید نسخه خاصی از آیفون هایش را با نام Made in America تولید کند. این مدل خاص 100 یا 200 دلار گران تر از سایر آیفون ها خواهد بود و به اپل امکان می دهند تا بخش یا تمامی هزینه اضافه ناشی از تولید آیفون در مرزهای ایالات متحده را جبران کند. این تحلیلگر معتقد است که این نسخه از آیفون در ایالات متحده مشتری خاص خودش را خواهد داشت.

ترامپ بارها به این موضوع تاکید داشته که اپل باید محصولاتش را داخل مرزهای ایالات متحده تولید کند و تعرفه های گمرکی محصولات وارداتی را 45 درصد افزایش خواهد داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار