با دعوت کادر فنی تیم ملی فوتسال صورت گرفت
چهار ملی‌پوش به نمایندگی از قم و تیم‌های باشگاهی فوتسال قم از سوی کادر فنی تیم ملی به مرحله جدید اردوی آماده‌سازی این تیم دعوت شدند.
کد خبر: ۳۶۷۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 27 January 2017
به گزارش تابناک قم، هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی به هفته بیستم خود رسیده و تنها 6 هفته دیگر به پایان آن و معرفی تیم قهرمان باقی مانده است که فوتسالیست‌های قمی علاوه بر تیم یاسین‌پیشرو در چند تیم دیگر لیگ برتری شاغل هستند.

علاقمندان به فوتسال در قم، امسال شاهد درخشش فوتسالیست‌های قمی در ترکیب تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم و همچنین ترکیب نمایندگان استان‌های تهران، مرکزی و اصفهان نظیر تیم‌های تاسیسات دریایی تهران، شهرداری ساوه و صنایع گیتی‌پسند اصفهان هستند و اکنون چهار نفر از آنها به اردوی تیم‌ ملی دعوت شده‌اند.

بعد از حضور درخشان تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان در بازی‌های جام جهانی 2016 به میزبانی کشور کلمبیا که با راهیابی تیم ملی ایران به مرحله نیمه نهایی و در نهایت کسب ارزشمندترین عنوان فوتسال ایران در تاریخ جام‌های جهانی یعنی رتبه سوم همراه بود، تیم ملی برای دومین بار به اردو می‌رود.

نخستین اردوی تیم ملی فوتسال ایران بعد از جام جهانی، برای مصاف‌های تدارکاتی حدود دو ماه قبل با تیم ملی روسیه تشکیل شد و ملی‌پوشان دو بازی برابر تیم دوم جهان در تهران برگزار کردند و اکنون اردوی جدید با دعوت از بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی در دو گروه برنامه‌ریزی شده است.

با تشخیص محمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال، تعداد 30 بازیکن به اردوی جدید تیم ملی فوتسال دعوت شده‌اند، در حالی که از بین این تعداد بازیکن، نام چهار ملی‌پوش قمی و شاغل در نماینده فوتسال قم به چشم می‌خورد و تیم ملی از امروز تمرینات خود را آغاز می‌کند.

بازیکنان دعوت شده به تیم ملی در دو گروه باید خود را به کادر فنی دعوت کنند، در حالی که علی‌اصغر حسن‌زاده ملی‌پوش قمی تیم صدرنشین لیگ برتر یعنی گیتی‌پسند اصفهان، مسلم اولادقباد بازیکن قمی عضو تیم شهرداری ساوه، امین مجید‌پور و ناصر اطمینان بازیکنان تیم یاسین‌پیشرو قم در این اردو حضور دارند.

اردوی گروه نخست ملی‌پوشان دعوت شده به تیم ملی از امروز در هتل المپیک تهران آغاز می‌شود و گروه دوم بازیکنان مد نظر کادر فنی تیم ملی فوتسال نیز باید از روز سه‌شنبه دوازدهم بهمن ماه برای حضور در دور جدید تمرینات این تیم، خود را به مربیان معرفی کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار