در روز چهارشنبه همزمان با سفر رئیس جمهور
رئيس پليس راهور استان آذربايجان ‌شرقي محدوديت‌ هاي ترافيکي تبريز را در روز چهارشنبه همزمان با سفر رئیس جمهور به اين شهر اعلام کرد.
کد خبر: ۳۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 19 May 2015

به گزارش خبرنگار تابناک  تبریز و به نقل از روابط عمومی پلیس راه استان آذربایجان شرقی، ناصر ميکائیلی، رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: مراسم استقبال از رئيس جمهور در ورزشگاه تختي واقع در باغشمال تبریز برگزار خواهد شد و پليس راهنمايي و رانندگي با انجام تمهيدات لازم و با ايجاد حداقل محدوديت‌هاي لازم در محدوده فوق اقدام خواهد کرد که اين محدوديت‌ها از ساعت یک بامداد چهارشنبه(30 اردیبهشت) به مورد اجرا درخواهد آمد و انتظار مي‌رود شهروندان عزيز از توقف در مسيرهاي منتهي به اين محدوده جدا خودداري کنند.

وی با اشاره به محدوديت‌ها و تمهيدات ترافیکی شهر ابراز داشت: در چهارراه بهشتي به سمت ميدان ساعت، لاين ويژه دانشسرا به سمت ارتش شمالي، ميدان شهدا به سمت ارتش شمالي، سه راهي فردوسي به سمت ميدان ساعت، تقاطع طالقاني ارک جديد به سمت ارک، تقاطع هفده شهريور طالقاني به سمت باغشمال، تقاطع ارتش پاستور به سمت باغشمال، تقاطع شهيد چمران به سمت ژاندارمري، تقاطع حافظ چمران به سمت حافظ، تقاطع حافظ شهيد ياغچيان به سمت حافظ محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

میکائیلی همچنین با بیان تمهيدات ترافيکی عنوان کرد: از شهروندان در خواست می ‌گردد براي مراسم استقبال با خودروي شخصي مراجعه ننموده و در صورت امکان از وسايل نقليه عمومي استفاده نمايند.

وی ادامه داد: جهت جابجايي مسافران فردا اتوبوس‌ ها به جاي ارتش شمالي در طول خيابان جمهوري پارک خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در مسيرهايي که محدوديت وجود دارد با صبر و حوصله رانندگي نموده و کارکنان پليس راهور را در برگزاري هرچه باشکوه تر مراسم ياري کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :