شهردار مشهد با بیان اینکه نامزد شدن من در انتخابات مجلس یک شوخی است، گفت: در صورت نامزد شدن معاونان شهرداری آنها دیگر جایی در پست‌های قبلی خود نخواهند داشت.
کد خبر: ۳۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 19 May 2015
سید صولت مرتضوی در جمع خبرنگاران در ارتباط با مخالفت برخی از اعضای شورای اسلامی این شهر مشهد نسبت به اجازه به معاون فرهنگی شهردار برای اهدای هدیه و جایزه، اظهار داشت: نظرات و نیات شخصی را جایگزین قانون کردن درست نیست و اینکه مطرح می‌شود ما برای اقدامات سیاسی این مصوبات را ارائه می‌کنیم باید بگویم که در ذات ما سیاسی‌کاری وجود ندارد.

وی افزود: معاونت فرهنگی در سال 84 می‌توانست مبلغ 150 هزار تومان را برای هدیه و جوائز ارائه کند که امروز این سقف بعد از 10 سال به 500 هزار تومان رسیده و شورای شهر نیز به آن رای مثبت داده است و بعد از تصویب شورا دیگر نباید کل طرح را زیر سئوال برد.

شهردار مشهد در ارتباط با سفرهای خارجی برخی از معاونان شهرداری بیان داشت: در این سفرها مدیران ما کسب تجربه می‌کنند و با هدف کاری یا آموزشی انجام می‌شود، البته همه این مسافرت‌ها با هزینه شهرداری انجام نمی‌شود و برای مثال در حال حاضر توسط وزارت کشور یک دوره آموزشی برای معاونان حمل و نقل کلانشهرها با هزینه وزارت کشور گذاشته شده است.

مرتضوی در ارتباط با برخی از شایعات مبنی بر نامزدی وی در انتخابات مجلس نیز گفت: شما این سخنان را باور نکنید چون فقط شوخی است.

وی در ارتباط با نامزدی معاونان شهرداری نیز تصریح کرد: آنها باید بر اساس قانون استعفا دهند و قطعا بعد از رفتن آنها پست خالی برای آنها در شهرداری وجود نخواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار