مدیرکل اوقاف استان قزوین:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: توسعه "گردشگری مذهبی" از اولویت‌های جدی در استان قزوین است چرا که ۲۶۳ امامزاده و بقعه متبرکه ظرفیت خوبی در این زمینه به شمار می‌رود و نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولان است.
کد خبر: ۳۶۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا عادل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: اجرای امینانه نیات واقفان از وظایف و رسالت‌های اصلی و اساسی اداره‌کل اوقاف بوده که در همین راستا اقدامات جدی انجام شده است.

وی بیان کرد: اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در بخش‌های مختلف امری لازم و ضروری بوده که این مهم در رسالت‌های اداره اوقاف نیز نقش ویژه‌ای دارد که باید در اولویت قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: توسعه «گردشگری مذهبی» از اولویت‌های جدی در استان قزوین است چرا که 263 امامزاده و بقعه متبرکه ظرفیت خوبی در این زمینه بوده و نیازمند توجه ویژه از سوی مسئولان است.

عادل با بیان این مطلب که در جامعه کنونی وقف باید متناسب با نیازهای امروز جامعه باشد خاطرنشان کرد: نیازهای امروزی جامعه نسبت به چند سال گذشته تغییر کرده و به همین سبب باید وقف نیز براساس نیازهای کنونی صورت گیرد.

وی عنوان کرد: بهداشت و درمان، جوانان، مستمندان و نیازمندان و همچنین حوزه آموزش و پرورش از موضوعات فرهنگی روز و اولویت‌های استان قزوین در زمینه وقف جدید بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل اوقاف و‌ امور خیریه استان قزوین گفت: استان قزوین در حوزه کشاورزی و گردشگری نیز ظرفیت‌های خوبی داشته که این پتانسیل‌ها را می‌توان در بخش اوقاف به‌کارگیری کرد و در این راستا واقفان را باید با نیازهای امروز استان آشنا کرد.

عادل از عملیات مرمت و بازسازی 62 بقعه متبرکه در استان قزوین خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار