کد خبر: ۳۶۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 29 January 2017

جانشین کمیته مراسم‌های ستاد دهه فجر استان یزد ضمن تشریح برنامه‌های این کمیته، از برنامه‌ریزی برای اجرای مراسم جشن انقلاب در بیش از 500 مسجد استان خبر داد.

«محمدحسین حاجی‌حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به ضرورت جذب مشارکت عمومی در برگزاری مراسم‌ ملی و مذهبی به‌ویژه ایام‌الله دهه فجر،‌ اظهار کرد: از پنجم بهمن به‌مدت یک هفته به نام هفته استقبال از دهه فجر نامگذاری شده است.

وی با بیان این‌که دهه فجر نماد اقتدار و اتحاد ملت ایران در برابر استکبار جهانی است،‌ گفت: ایجاد زمینه‌های مشارکت جوانان و به‌ویژه نسل جدید در تدوین و اجرای برنامه‌های دهه فجر ضروری است.

جانشین کمیته مراسم ستاد دهه فجر استان تصریح کرذ: استقبال نمادین از تمثال مبارک امام خمینی(ره) و رژه موتوری و خودروی نیروهای مسلح از محل فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی تا گلزار شهدای خلدبرین از جمله شاخص‌ترین برنامه‌های هفته استقبال از سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در یزد است.

حاجی‌حسینی در ادامه با بیان این‌که امسال 100 ستاد اصلی و 24 کمیته تخصصی در مرکز استان تشکیل شده است،‌ افزود: استفاده از ظرفیت‌های جوان و خوشفکر یکی از مهم‌ترین رویکردهای ستاد دهه فجر در تدوین برنامه‌های اجرایی این ستاد در سطح استان است.

این مقام مسئول، تنوع و اجرای برنامه‌های آموزشی و تبیینی را از دیگر رویکردهای ستاد دهه فجر در استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: جذب مشارکت پرشور جوانان در مناسبت‌های ملی و مذهبی مستلزم تدوین برنامه‌های متنوع و همچنین آگاه‌سازی آنان در مورد ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که امسال در بیش از 70 نقطه از استان یزد مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن انجام می‌شود،‌ تصریح کرد: ‌با توجه به این‌که 22 بهمن امسال با روز جمعه هم‌زمان شده است،‌ در بسیاری از نقاط استان،‌ راهپیمایی با شرکت در نماز عبادی، سیاسی و فرهنگی جمعه به پایان می‌رسد.

حاجی حسینی برنامه‌ریزی برای اجرای مراسم جشن انقلاب در بیش از 500 مسجد استان را از دیگر اقدامات انجام شده توسط ستاد دهه فجر استان یزد دانست و یادآور شد: دیدار روحانیون استان با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد و نواختن زنگ انقلاب در مدرسه امام حسین(ع) یزد از دیگر برنامه‌های در دستور در هفته استقبال از دهه فجر است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار