علوی از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی به مناسب دهه فجر در استان خبر داد و یادآور شد: مسابقات ورزشی در رشته‎‌های مختلف و در دو بخش بانوان و آقایان در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۹۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹ 30 January 2017
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح دو پروژه ورزشی به مناسبت دهه فجر در شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد.
سید محمدتقی علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: برنامه‌های ورزشی و فرهنگی متعددی به مناسبت دهه فجر امسال در نظر گرفته شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، افزود: حدود 50 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت این ایام در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه رژه و حرکت کاروان ورزشی یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها است، یادآور شد: حرکت کاروان ورزشی فردا، سه‌شنبه، 12 بهمن، ساعت 9.33 همزمان با لحظه تاریخی ورود امام خمینی (ره) از فرودگاه یاسوج آغاز و تا گلزار شهدای این شهر ادامه دارد.

این مسؤول غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های بزرگ این بزرگواران، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، دیدار با امام جمعه و حضور و شرکت جامعه بزرگ ورزشی استان در راهپیمایی روز 22 بهمن را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این دهه مبارک عنوان کرد.

علوی از برگزاری مسابقات مختلف ورزشی به مناسب دهه فجر در استان خبر داد و یادآور شد: مسابقات ورزشی در رشته‎‌های مختلف و در دو بخش بانوان و آقایان در مرکز و دیگر شهرستان‌های استان در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی را از دیگر برنامه‌های مورد توجه این ایام عنوان کرد و بیان داشت: این همایش روز جمعه، 15 بهمن ماه به صورت همزمان در مرکز، شهرستان‌ها و برخی از بخش‌های استان برگزار خواهد شد.

وی، افتتاح و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های ورزشی استان را از دیگر برنامه‌ها ویژه ایام‌الله دهه فجر بیان کرد و افزود: دو پروژه ورزشی در این ایام با حضور مسؤولان استانی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

علوی، زمین چمن مصنوعی گندیخوری (شهرستان دنا) و زمین چمن مصنوعی تنگ خشک (شهرستان بویراحمد) را دو پروژه ورزشی آماده افتتاح استان عنوان کرد و گفت: مساحت هر کدام از این پروژه‌ها یک هزار متر مربع است.

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر کدام از پروژه‌ها با اعتباری معادل 250 میلیون تومان ساخته شده و در حال حاضر پیشرفت 100 درصدی دارند، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این پروژه‌های ورزشی از محل اعتبارات خاص وزارت نفت تامین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار