از محافل چه خبر؟
بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل علاوه بر انعکاس برخی اخبار کوتاه، به بازتاب افکار ، خواسته ها و صحبت های محفلی اقشاری مختلف مردم و به ویژه نخبگان می پردازد. بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل در واقع بازتاب دهنده سئوالات ، گلایه ها و نظرات افکار عمومی است.
کد خبر: ۳۶۹۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۳ 20 May 2015

بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل علاوه بر انعکاس برخی اخبار کوتاه، به بازتاب افکار ، خواسته ها و صحبت های محفلی اقشاری مختلف مردم و به ویژه نخبگان می پردازد. بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل در واقع بازتاب دهنده سئوالات ، گلایه ها و نظرات افکار عمومی است.


آقای مدیر کل پست خود را نیز به فراخوان بگذارید!

شنیده می شود اخیرا در اداره کل تامین اجتماعی اردبیل، مدیر کل این اداره در یک اقدام تاکتیکی جالب، برای اعلام آمادگی کارمندان جهت تصدی برخی پست ها فراخوان داده است و اینگونه به جای ایجاد نظم و آرامش ، محیط اداری را به تب و تاب و رقابت منفی کشانده است.

گویا این عمل آقای مدیر کل باعث شده است که انرژی کارمندان مدعی و هوادارانشان به جای کار، صرف رقابت منفی شود تا بعضی ها در حاشیه امن قرار بگیرند! برخی صاحب نظران امور اداری در این سازمان پرکار معتقدند حالا که آقای مدیر کل اینطوری صلاح دیده اند، بهتر است اول پست خود را به فراخوان بگذارند، سپس پست مشاوری را که در عزل و نصب ها از او مشورت می گیرد را به فراخوان بگذارند تا نوبت به بقیه پست ها برسد!

در محافل اداری می گویند این آقای مدیر کل که قدرت تصمیم گیری برای یک انتصاب درون اداری را ندارد بهتر نیست استعفاء دهد و کلا همه چیز را به تقدیر و فراخوان واگذار کند؟! شاید اینطوری در پرداخت حقوق مدیریتی قابل توجهی که ایشان از جیب بیمه شدگان می گیرند ، صرفه جویی شود. بالاخره تامین اجتماعی گفته اند، تامین حاشیه امنیتی مدیر کل که نگفته اند!

ادامه برخی اقدامات غیر متعارف و بلاتکلیف ماندن برخی پست های کلیدی یک اداره کل چه تبعاتی می تواند داشته باشد؟ گره زدن سرنوشت پست های اداری به فراخوان آن هم در نهادی که شبانه روز با سلامت و آینده مردم سر و کار دارد و باید بدون توقف خدمترسانی کند چه نتیجه ای خواهد داشت؟

آیا جز این است که باعث کند شدن فرآیند خدمت رسانی شده و دود آن به چشم مردم و سازمان تامین اجتماعی خواهد رفت؟!


اصرار به نخستین بودن!

ظاهرا جناب خبرنگار آزاد و پرتلاش مشگین شهر علاقه عجیبی دارد که به هر اتفاقی که در مشگین شهر روی می دهد یک صفت نخستین را اضافه کند. چند روز قبل خبری مبنی بر ایجاد نخستین سایت موزه گردشگری کشور در شهر یری مشگین شهر منتشر شد. حال در محافل رسانه ای این سئوال مطرح شده است که اگر قرار است نخستین سایت موزه در شهر یری ایجاد شود، آنوقت سایت بزرگ تخت جمشید چندمین سایت موزه کشور خواهد بود؟!!!


موازی سازی کاندیداها

از محافل خبر می رسد یکی از روحانیون و قاضی های بازنشسته برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس از حوزه اردبیل اعلام آمادگی کرده است. در صورت کاندیداتوری وی تعداد کاندیداهای روحانی در حوزه انتخابیه مرکز استان به سه نفر افزایش می یابد. برخی منابع معتقدند در صورت کاندیداتوری وی ، در واقع یک نوع موازی سازی در برابر دو کاندیدای روحانی دیگر صورت می گیرد و این سه نفر ممکن است بر آرای همدیگر اثر بگذارند.


شفاف سازی خوب است به شرط شروع از خود!

در محافل گفته می شود آن عضو محترم شورای شهر اردبیل که پس از گذشت دو سال از عضویت خود در شورا ، درست در روز تقدیم استعفای شهردار به فکر شفاف سازی بدهی های شهرداری بابت کارهای انجام شده افتاده بود، بهتر است ابتدا به درخواست خیل سهامداران یک کارخانه روغن کشی عمل کند و برای شفاف سازی حساب و کتاب آن کارخانه در دوره مدیر عاملی خود اقدام کند. واقعا شفاف سازی کار پسندیده ای است به شرط آنکه اول از عملکرد خودمان شروع کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همکار دعاگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
برای هرگونه انتصاب در تامین اجتماعی اردبیل نه تخصص نه تعهد نه تحصیلات ونه سابقه هیچکدام ملاک نیست فقط وفقط و فقط باید نمایندگان زنگ بزنند وسفارشت کنند این مدیر اصلا توان تصمیم گیری ندارد وبه هر وسیلهای می خواهد پستش را به هر قیمتی شده حفظ نمایید همکار ان وبیمه شدگان برای وی اهمیتی ندارد
دعاگو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار