با حضور استاندار کرمانشاه انجام شد؛
با آغاز اولين روز از دهه مبارك فجر اكيپ‌هاي خدمات رساني به مناطق روستايي و عشايري استان كرمانشاه با حضور استاندار، رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان، نماينده ولي فقيه در این سازمان، جمعي از روحانيون، مسئولين ارشد استان، مديران و كارشناسان سازمان جهاد كشاورزي و ادارات تابعه در مزار شهدای استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 31 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه، دکتر رازانی در سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) که در مزار شهدا برگزار شد، ضمن تبریک پیروزی انقلاب اسلامی، یاد آن ایام را گرامی داشت و گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب تاریخ ساز بود که برگ زرینی در تاریخ بشریت و کشور ماست و با رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم پایه های ظلم و ستم برچیده شد.

رازانی شجاعت، درایت و اتخاذ تصمیمات بزرگ در لحظات سخت را از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) برشمرد و تصریح کرد: امام انسانی نترس  بود که بدون تردید باعث تسریع  پیروزی انقلاب گردید.

وی افزود: ما نیز باید همچون دوران انقلاب اسلامی با اتکاء به تعالیم دینی و الهی در مسیر شکوفایی ایران اسلامی قدم برداریم.

در اين مراسم دکتر خسرو شهبازی رئيس  سازمان جهادکشاورزی در سخنانی ضمن تبريك ايام ا... دهه مبارك فجر گفت: به ميمنت گرامي داشت سي و هفتمین سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، اکیپ های خدمات رساني به مناطق روستايي و عشايري استان در قالب گروههای دامپزشكی، واكسيناسيون دام، توزيع مواد خوراكي دام، آبرساني و توزیع آرد در بین عشاير، يگان حفاظت فيزيكي از منابع ملي جنگل‌‌ها، مراتع و اراضي كشاورزي، کارشناسان کشاورزی و روحانیون به روستاها، مناطق محروم و محل های استقرار عشایر اعزام شدند.

رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان كرمانشاه تاکیدکرد: سالروز پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي يادآور خاطرات ملتي است كه با اراده‌ي آهنين و فرمان تاريخي و رهايي بخش  امام راحل(ره) به مقابله با رژيم ستم شاهي برخواسته و با سرنگوني استكبار جهاني، بيرق آزادي و آزاد منشي ايران اسلامي را به اهتزاز در آوردند، لذا این مردم لایق هرگونه خدمت رسانی هستند.

وي همچنين در ادامه به فعاليت‌هاي جهاد كشاورزي اشاره كرد و گفت: استقلال و خود كفايي از افتخارات پيروزي انقلاب اسلامی است و ما نيز بايد براي رسيدن به اين هدف در سنگر توليد بيش از پيش در ساختار سازندگي كشاورزي تلاش نموده و با ارتقاء علوم مختلف كشاورزي در افزايش راندمان توليد و حضور موثر در عرصه‌‌  ‎هاي مختلف اقتصادی بتوانيم گامي موثر برداريم.

شهبازی در بخش ديگر از سخنانش به دست‌آوردهاي سازمان جهاد كشاورزي طي سال‌هاي اخير پرداخت و افزود: در راستاي افزايش توليدات كشاورزي توانسته‌ايم رتبه های بسیار خوبی را در زمینه تولیدات زراعی، باغی و دامی كشور به خود اختصاص دهيم که این مهم به همت مدیران توانمند بخش کشاورزی و کشاورزان عزیز به خصوص روستائیان و عشایر به دست آمده است.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: بعد از انقلاب شاهد توفيقات قابل ملاحظه‌ و چشمگيري در بخش كشاورزي استان كرمانشاه در قياس با قبل از انقلاب بوده و تولیدات بخش كشاورزي این استان به ميمنت نظام جمهوري اسلامي ايران به بيش از آن چيزي كه تا قبل از انقلاب بوده رسیده است که امیدواریم با تلاش  و کوشش کارشناسان، کشاورزان، روستائیان و عشایر، استان کرمانشاه به جايگاه واقعي خودش که تامين 10 درصد  نياز كشور به محصولات كشاورزي است دست پیدا کند.

شهبازی دستيابي و انجام اقدامات اساسي شامل تسريع در بهره‌برداري از منابع آبي و سد‌هاي در حال احداث، تسريع در احداث شبكه‌هاي پايين دست سدها، افزايش بهره‌وري در مصرف آب با اجراي سيستم‌هاي آبياري تحت فشار، تسريع در تكميل سامانه گرمسيري استان، توسعه باغات، افزايش توليد در واحد سطح ، توسعه واحدهاي دام وطيور، آبزي پروري، توسعه صنايع تبدیلی محصولات كشاورزي و افزايش ارزش افزوده محصولات براي توسعه كشاورزي استان را از جمله برنامه های سازمان جهاد كشاورزي براي توسعه كشاورزي استان کرمانشاه ذكرکرد.

گفتنی است در این مراسم حاضران با نثار گل  و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و  بعد از این مراسم اکیپ‌های خدمات رسانی به مناطق روستایی و عشایری استان اعزام شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار