کلاسهای دانشگاهها هم تعطیل شد
با آغاز مجدد بارش برف در استان اردبیل مدارس نوبت صبح و عصر و کلاسهای دانشگاه در روز چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه تعطیل اعلام شد.
کد خبر: ۳۷۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 01 February 2017

به گزارش تابناک اردبیل،سامانه بارشی که از عصر روز سه‌شنبه فعالیت خود را آغاز کرده است، موجب افت شدید دما در اغلب مناطق استان و بارش برف شده و به برودت پیشین هوا که از ابتدای هفته تجربه می‌شود افزوده است.

از ابتدای هفته جاری آموزش‌وپرورش استان مدارس اغلب شهرها به ویژه بخش‌های مرکزی و جنوبی استان را به دلیل برودت هوا تعطیل اعلام کرده است.

با شدت گرفتن بارش برف که پیش بینی شده دمای اغلب مناطق استان را حداقل پنج درجه دیگر نیز سردتر خواهد کرد، شماری از مدارس استان در روز چهارشنبه نیز تعطیل اعلام شد.

آموزش‌وپرورش استان مدارس سری صبح شهرهای اردبیل، سرعین، نیر و هیر را در مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول و مدارس انگوت و گرمی را در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام کرد.

علاوه بر این مدارس اصلاندوز، بیله سوار، پارس‌آباد، جعفرآباد، خورش رستم و نمین در مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی و مدارس مشگین شهر در مقطع پیش‌دبستانی به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام شده است.

همچنین مدارس مقطع ابتدایی مشگین شهر نیز با یک ساعت تأخیر فعالیت آموزشی خود را آغاز می‌کند.

 به گزارش تابناک اردبیل، آموزش‌وپرورش استان که مدارس سری صبح ۱۳ شهر اردبیل را تعطیل اعلام کرده بود، مدارس پنج شهر در سری بعدازظهر را نیز تعطیل اعلام کرد.

بر همین اساس در روز چهارشنبه ۱۳ بهمن‌ماه مدارس سری بعدازظهر در اردبیل، اصلاندوز، پارس آباد و نمین تمامی مقاطع تحصیلی و در گرمی مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل است.

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هم اعلام کرد که کلیه کلاسهای صبح وبعداز ظهر این دانشگاه در اردبیل به علت بارش برف و برودت هوا
امروز چهار شنبه 13بهمن ماه تعطیل است.

با توجه به تعطیلی مدارس در روز پنج‌شنبه و جمعه، عملاً فعالیت آموزشی برخی مدارس استان به مدت یک هفته تعطیل است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
مسوولین آموزش وپرورش استان تدبیرکنند .مراکز ومدارسی که از نظر امکانات من جمله مدارس روستاهایی که راهشان مشکل دارد آنها را تعطیل کنند نه اینکه مرکز استان که تمام امکانات فراهم بوده واکثر دانش آموزان حتی ابتدایی هم از سرویس استفاده می کنند که لزومی ندارد مراکز تحصیلی تعطیل شوند. سالها ی نه چندان دور مدارس به هیچ عنوان تعطیل نمی شدند. حتی داش آموزانی که با تاخیر به مدرسه می رفتند.توبیخ می شدند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار